اجازه!
میشود کمتربه من نگاه کنید؟
اخربند دلمان به چشمانتان وصل است..
پاره میشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
میشود کمتربه من نگاه کنید؟
اخربند دلمان به چشمانتان وصل است..
پاره میشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
مرا ای دلبرمن باتوکاره
وگرنه درجهان بسیار،یاره
کجاپروای چون من سوته،داری
چومن بلبل به گلزارت،هزاره
#باباطاهرعریان
#دوبیتی_محلی
@adelehz
وگرنه درجهان بسیار،یاره
کجاپروای چون من سوته،داری
چومن بلبل به گلزارت،هزاره
#باباطاهرعریان
#دوبیتی_محلی
@adelehz
چه فرقی میکند که حالا دوستم داری یانه
مهم عکس قدیمی مان است
که درآن همیشه عاشقم هستی...
#عادله_زمانی
@adelehz
مهم عکس قدیمی مان است
که درآن همیشه عاشقم هستی...
#عادله_زمانی
@adelehz
زیبایی زن
به چشم وابروی دلفریب
نیست.به مهربانی
لبخند
وصدای آرام کننده اش است.
زن زیبا زنی با رژلب سرخ نیست.
زنی ست با دستهای مرهم گذار.
#عادله_زمانی
@adelehz
به چشم وابروی دلفریب
نیست.به مهربانی
لبخند
وصدای آرام کننده اش است.
زن زیبا زنی با رژلب سرخ نیست.
زنی ست با دستهای مرهم گذار.
#عادله_زمانی
@adelehz
دوست داشتن و دوست داشته شدن
هردو درکنارهم زیباست..
هیچ کدام به تنهایی ویک جانبه
دلگرم کننده نیست.👆❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
هردو درکنارهم زیباست..
هیچ کدام به تنهایی ویک جانبه
دلگرم کننده نیست.👆❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
قدر دوستهای قدیمی را باید
بیشتردانست..
مااکثرا بهترین وتلخترین
خنده ها و گریه های عمرمان را
باآنها تجربه کردیم ..
#عادله_زمانی
+ برای دوستان قدیمی تون بفرستید❤️⭐️
@adelehz
بیشتردانست..
مااکثرا بهترین وتلخترین
خنده ها و گریه های عمرمان را
باآنها تجربه کردیم ..
#عادله_زمانی
+ برای دوستان قدیمی تون بفرستید❤️⭐️
@adelehz
موزیک شب قطعه "بازآ"از میلاد بابایی👇🌛🎼🎤🌠🎵
باز آ باز آ سر عشق قدیم 👇😇
باز آ باز آ سر عشق قدیم 👇😇
کاش میشد امشب کمی بچه ترمیشدم.روی پشت بوم میخوابیدم روی تشک های تروتمیزمادرم،درحالی که عطر طالبی پاره شده بدست بابا ،همه جارو پرکرده.زیرلحاف سیاه اسمون با کلی ستاره که خدا بدستش تک تک دوخته اونارو تو دل لحاف ..
بچگی ماها بااین چیزا گذشت .ماتبلت و کامپیوترو پلی استیشن نداشتیم .اما چیزهایی داشتیم که زنده بودند.ماخیلی خوشبخت بودیم همه چیزو لمس کردیم ،حس کردیم با پوست و گوشت وتنمون درک کردیم.بچه های نسل امروز هزارتا عکس هنری شب و اسمون رو هم لایک بکنند.نمیتونند درک کنند که لذت شب زیرسقف اسمون خوابیدن چیه وچه مزه ایه.🌌
ماخوشبخت بودیم خوشبختی هامون واقعی بود.
شانسمون این بودکه بچگی کردیم
بچگی ماگل محمدی قمصرکاشون بود و بچگی بچه های امروز گل مصنوعی توی گلدون پلاستیکی..
#عادله_زمانی
@adelehz
بچگی ماها بااین چیزا گذشت .ماتبلت و کامپیوترو پلی استیشن نداشتیم .اما چیزهایی داشتیم که زنده بودند.ماخیلی خوشبخت بودیم همه چیزو لمس کردیم ،حس کردیم با پوست و گوشت وتنمون درک کردیم.بچه های نسل امروز هزارتا عکس هنری شب و اسمون رو هم لایک بکنند.نمیتونند درک کنند که لذت شب زیرسقف اسمون خوابیدن چیه وچه مزه ایه.🌌
ماخوشبخت بودیم خوشبختی هامون واقعی بود.
شانسمون این بودکه بچگی کردیم
بچگی ماگل محمدی قمصرکاشون بود و بچگی بچه های امروز گل مصنوعی توی گلدون پلاستیکی..
#عادله_زمانی
@adelehz
شب بخیر مهربونها
خدا مراقب زندگی هاتون
خوشبختی هاتون پایدار
دل های مهربونتون شاد...
🌙⭐️🎀💌🌌🌠🌉
خدا مراقب زندگی هاتون
خوشبختی هاتون پایدار
دل های مهربونتون شاد...
🌙⭐️🎀💌🌌🌠🌉
برای خودتان زندگی کنید
حرف مردم برایتان مهم نباشد.
شمافقط یک باربدنیا می آید.زندگی شانس
شماست.بخاطرنگاه بقیه ازچیزهایی که دوست
دارید هرگزدست نکشید.
عکس:امروز،مترو😊🍭🚋
#عادله_زمانی
@adelehz
حرف مردم برایتان مهم نباشد.
شمافقط یک باربدنیا می آید.زندگی شانس
شماست.بخاطرنگاه بقیه ازچیزهایی که دوست
دارید هرگزدست نکشید.
عکس:امروز،مترو😊🍭🚋
#عادله_زمانی
@adelehz
هرادمی دردنیا ستاره ای دارد.
تصمیم باتوست که بخواهی ستاره ات
رابه آسمان بفرستی
یاشب آنرا زیر بالشت پنهان کنی...
توسرنوشت ستاره ات را تعیین میکنی.
#عادله_زمانی
@adelehz
تصمیم باتوست که بخواهی ستاره ات
رابه آسمان بفرستی
یاشب آنرا زیر بالشت پنهان کنی...
توسرنوشت ستاره ات را تعیین میکنی.
#عادله_زمانی
@adelehz