"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
اخرین روزنیمه رسمی تعطیلات نوروزی و ایشالله که خوب بگذرونید ...
وتااخر سالتون به رنگینی همین سفره صبحانه باشه❤️
@adelehz
نگرانی برای فردا
مثل دلواپسی برای کودکی ست که اصلا بدنیا نیامده ...
عاقلانه نیست..
عاقلانه تر لذت بردن از امروز است
کسی نمیداند که ایا فردا مال ماهست یا نه ..
ولی امروز قطعا در دست ماست.
@adelehz
ینی میخام بگم ...
خداوند زیباست و زیبایی رو دوست داره😊❤️😊
@adelehz
-در واقع بخواهیم واقع بین باشیم .باید بگویم که عشق بیماری خطرناکی ست..
+بیماری؟مریضی؟یعنی تو واقعا عشق را بیماری میدانی؟
-بله ،از نظر من عشق کار ادم سالم نیست،چون آدم یک بار در عمرش دلش را بکسی میدهد.
درواقع دل آدم که اسکناس نیست که ازاین دست به آن دست از این مغازه به آن دکان در رفت آمد باشد.
و همان یک بار را که عشق می نامند ،کافیست تا پدرت را بدجور دربیاورد.
آدمی در عمرش یک بار کسی را دوست خواهد داشت و ماباقی عمرش را صرف مقایسه دیگران با او در ذهنش میکند.و تمام مدت آدمهای دیگر را در لباس او می بیند و اینگونه است که از دیدن ادمهای دیگر همانگونه که هستند با ویژگی های خاص خودشان محروم میشود ..و خوب در منطق عام چنین ادمی مسلما سالم نیست..
پس عزیزم عشق در واقع بیماری ست..
ومتاسفانه تنها بیماری ست که مریض از ان لذت میبرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from کاف
‏آهنگ دستای توی داریوش پلی شد، عموم بدجور رفت تو لک!
خلاصه اونی که دوسش دارید و بگیرید تا تو 45سالگی با زن و سه تا بچه حسرتشو نخورید!

لیل
SenC @kafiha
بعضی ها در زمان های خالی شون با شما صحبت می کنند،
بعضی ها زمانشون رو خالی می کنند تا با شما صحبت کنند،
تفاوتش را بفهميم.

@adelehz
آسمان تهران
شنبه 5 فروردین ماه 1396
با تشکر از عکاس بااستعداد و مهربونش که قلبش درست شبیه همین آسمون آبی و بی انتهاست❤️🌈
@adelehz
اگر میتوانستم انتخاب کنم که کجا بدنیا بیایم.
قطعا سرزمینی را انتخاب میکردم که درآن ،تاابد هیچ پدری و یا هیچ مادری پیرنشود ..
@adelehz
بین تمام شهرهایی که ندیدمشان
شهری وجود دارد که من با آن بسیار خاطره دارم!
البته که خاطره داشتن با شهری که هرگزندیده ایش بسیار عجیب است و جالب!
تبریز شهریست که تابحال فرصت سفر به ان را نداشتم ..اما تبریزی ها برای من اینطورنیستند..
چند دوست تبریزی داشتم درسالهای نه چندان دور...که هرکدامشان به نحوی وارد مسیر زندگی من شده بودند..و جالب است که وقتی به هرکدامشان فکر میکنم لبخند برلبم مینشیند..
دربین شهرهای دلم تبریز شهر خاصی ست ..
هرچندتا دوست تبریزی من به تبریز برگشتند حالا هیچکدامشان را کنارم ندارم اما یادشان را چرا...
برایشان خیلی ارزوهای قشنگ میکنم به اندازه زیبایی ایل گلی وقتی عکسهایش را در تک تک فصلها برایم میفرستادند..
برای من این سر دنیا...
حالا که به هرکدام از خاطرات قشنگم با تبریزی های زندگیم فکر میکنم میتوانم درک کنم چطور میشود که ادم با شهری که هرگز ندیده اش خاطره بهم زند...
امیدوارم دوستان من هرجا که هستند شادباشند و روزها برایشان به خوش طعمی نوقاهایی بگذرد که بیاد این رفیق دورافتاده و برای شیرین کردن دهانش،برایش روان میکردند..
دوستتان دارم همیشه دوستهای خوبم
خدابهراهتان ...❤️
تبریز همیشه بین شهرهای دلم درخشان خواهد ماند..
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه seker
ازmustafa ceceil
خواننده موفق ترکیه،
بشنوید با ما 🌙🎧
@adelehz
شب می شود ...
خودم را به خواب میسپارم
تورا به خدا...
شب شیرین🌙
@adelehz
صبح شده است ..
یعنی خدا هنوزهم
با ما ازدر دوستی برآمده
صبح یعنی دوستی خدا...
صبح بخیر ❤️
@adelehz
خدادر گُل،خدا در آب و رنگ است
خدا نقاش اين جمع قشنگ است

خدا ذات گُل و ذات قنارى است
خدا اثبات باران بهارى است

خدادر هرنظر آيينه ماست
همين حالا خدا درسينه ماست


@adelehz
و اما آغوشت...
همان میوه ممنوعه حوا ..
که روزی مرا از بهشتم می راند..

#عادله_زمانی
@adelehz
تهران را ببین ..
بدون عاشقانش
حال آسمانش چقدر بهتر است..
مثل تهران نباش ..
تو تهران نباش..
پ.ن فتوبای خوشتیپ خواهرزاده😊
@adelehz
بوی سبزی خوردن تازه
وسط سینی عصرانه
اصولا خیلی خوب است..
حسنش هیچی نباشد
این هست
که به زندگی امیدوارت میکند..یادت می اندازد هنوزهم میشود باچیزهای کوچک لبخندزد
عصرتون بخیر
@adelehz
کتاب کیمیاگر اثر پائولو كوئيلو
روایتگر داستان پسرک چوپانی اهل اندلس است که به دنبال گنج خود راهی اهرام مصر می شود ...
داستان بسیار گیرایی دارد اما در کل کتاب کلمه ای مرا بیشتر از هرسطری از آن مجذوب کرد ..
کلمه "مکتوب".
وقتی اولین بار پسرک چوپان این کلمه را اززبان بازرگان سالخورده مصری میشوند متعجبانه سوال می کند که مکتوب یعنی چه؟
و جواب می شنود که یعنی:نوشته شده.
مکتوب به نظر من کلمه پر معنایی ست .معنایی دارد عمیق ..
اصلا کل هستی حول محور همین مکتوب میچرخد..
آنچه که برای هر کداممان نوشته شده و به قولی برایمان مکتوب گشته است..
پس هروقت در زندگی از چیزی بسیار اندوهگین شدید به یاد آورید که مکتوب هرکداممان پر است از غمها و شادی ها و سهم شما از اشکهای مکتوب شده همین است ..و قطعا در مکتوبتان شادی هایی نیز قلم زده شده .پس بی توجه به اشکها در انتظار امدن روزهای شیرین بنشینید ..به خالق مکتوب تان اعتماد کنید ..
و کتاب زندگیتان را بدستش بسپارید..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گرنگهبان من آن است که من میدانم.
شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد .
@adelehz
🥀
موزیک شب قطعه" از سرزمین های شرقی " از پالت باند بشنوید با ما @adelehz
🥀