موزیک شب آهنگ "بیا که بریم به مزار" از استاد مسلم موسیقی افغانستان استاد فریده مهوش بشنوید با ما ..
@adelehz
@adelehz
سال نوی خورشیدی بر تمام ملت هایی که نوروز را جشن میگیرند مبارک باد..امید آن که امسال ،سالی باشد سرشار از صلح،فرهنگ،بزرگ دلی ،شادی وخنده کودکان در سراسر دنیا...
@adelehz
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوستم میگفت دامن گلدارش قشنگ تر است...
من اما گفتم دامن ساده اش بهتراست
بلاخره دامنم باید انقدر جا داشته باشد که اگر خدا خواست تورا بندازد توی دامنم گلها اذیتت نکند...🌷🥀🌹🌺🌸🌼🌻
#عادله_زمانی
@ade
من اما گفتم دامن ساده اش بهتراست
بلاخره دامنم باید انقدر جا داشته باشد که اگر خدا خواست تورا بندازد توی دامنم گلها اذیتت نکند...🌷🥀🌹🌺🌸🌼🌻
#عادله_زمانی
@ade
اخرین روزنیمه رسمی تعطیلات نوروزی و ایشالله که خوب بگذرونید ...
وتااخر سالتون به رنگینی همین سفره صبحانه باشه❤️
@adelehz
وتااخر سالتون به رنگینی همین سفره صبحانه باشه❤️
@adelehz
نگرانی برای فردا
مثل دلواپسی برای کودکی ست که اصلا بدنیا نیامده ...
عاقلانه نیست..
عاقلانه تر لذت بردن از امروز است
کسی نمیداند که ایا فردا مال ماهست یا نه ..
ولی امروز قطعا در دست ماست.
@adelehz
مثل دلواپسی برای کودکی ست که اصلا بدنیا نیامده ...
عاقلانه نیست..
عاقلانه تر لذت بردن از امروز است
کسی نمیداند که ایا فردا مال ماهست یا نه ..
ولی امروز قطعا در دست ماست.
@adelehz
-در واقع بخواهیم واقع بین باشیم .باید بگویم که عشق بیماری خطرناکی ست..
+بیماری؟مریضی؟یعنی تو واقعا عشق را بیماری میدانی؟
-بله ،از نظر من عشق کار ادم سالم نیست،چون آدم یک بار در عمرش دلش را بکسی میدهد.
درواقع دل آدم که اسکناس نیست که ازاین دست به آن دست از این مغازه به آن دکان در رفت آمد باشد.
و همان یک بار را که عشق می نامند ،کافیست تا پدرت را بدجور دربیاورد.
آدمی در عمرش یک بار کسی را دوست خواهد داشت و ماباقی عمرش را صرف مقایسه دیگران با او در ذهنش میکند.و تمام مدت آدمهای دیگر را در لباس او می بیند و اینگونه است که از دیدن ادمهای دیگر همانگونه که هستند با ویژگی های خاص خودشان محروم میشود ..و خوب در منطق عام چنین ادمی مسلما سالم نیست..
پس عزیزم عشق در واقع بیماری ست..
ومتاسفانه تنها بیماری ست که مریض از ان لذت میبرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
+بیماری؟مریضی؟یعنی تو واقعا عشق را بیماری میدانی؟
-بله ،از نظر من عشق کار ادم سالم نیست،چون آدم یک بار در عمرش دلش را بکسی میدهد.
درواقع دل آدم که اسکناس نیست که ازاین دست به آن دست از این مغازه به آن دکان در رفت آمد باشد.
و همان یک بار را که عشق می نامند ،کافیست تا پدرت را بدجور دربیاورد.
آدمی در عمرش یک بار کسی را دوست خواهد داشت و ماباقی عمرش را صرف مقایسه دیگران با او در ذهنش میکند.و تمام مدت آدمهای دیگر را در لباس او می بیند و اینگونه است که از دیدن ادمهای دیگر همانگونه که هستند با ویژگی های خاص خودشان محروم میشود ..و خوب در منطق عام چنین ادمی مسلما سالم نیست..
پس عزیزم عشق در واقع بیماری ست..
ومتاسفانه تنها بیماری ست که مریض از ان لذت میبرد..
#عادله_زمانی
@adelehz