"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
موزیک شب آهنگ "بیا که بریم به مزار" از استاد مسلم موسیقی افغانستان استاد فریده مهوش بشنوید با ما ..
@adelehz
سال نوی خورشیدی بر تمام ملت هایی که نوروز را جشن میگیرند مبارک باد..امید آن که امسال ،سالی باشد سرشار از صلح،فرهنگ،بزرگ دلی ،شادی وخنده کودکان در سراسر دنیا...
@adelehz
ماه من
چهره براَفروز
که آمد شبِ عید

عید بر چهره
چون ماهِ تو
می باید دید...

شهریار

@adelehz
ایشالله سالی باشه که مدام گوشیتون اس ام اس داشته باشه
اونم فقط اس ام اس واریز💰💸💎😊
@adelehz
سال نو شده
نمیدانم تا کجای این سال
فرصت خواهم داشت
اما میدانم که روزهای خوب همیشه
در راهند..
@adelehz
اولین صبحانه 96
تون
نوش جان💋❤️🍇🌶🍳🥓🥞
@adelehz
بیرون صبح شده است..
خورشیدم طلوع کن
تا شب خانه ام طولانی تر نشود..
@adelehz
ولی انصافا
امسال هرصبحش
اینجوری باید شروع بشه
#yamiiiii
@adelehz
تو بخند...
زمستان بهار شود...
@adelehz
‏به سودای تو مشغولم ز غوغای جهان فارغ

ز هجر دائمی ایمن ز وصل جاودان فارغ

وحشی بافقی

@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
 

این یک دو سه روز نوبت عمر گذشت
چون آب به جویبار و چون باد به دشت
هرگز غم دو روز مرا یاد نگشت
روزی که نیامده‌ست و روزی که گذشت
#خیام
@adelehz
تو 65 سال عمرش
20هزارعروسک جمع کرده😍😍
اینده منه ایشالله😍🙈😘😋
@adelehz
دوستم میگفت دامن گلدارش قشنگ تر است...
من اما گفتم دامن ساده اش بهتراست
بلاخره دامنم باید انقدر جا داشته باشد که اگر خدا خواست تورا بندازد توی دامنم گلها اذیتت نکند...🌷🥀🌹🌺🌸🌼🌻
#عادله_زمانی
@ade
اخرین روزنیمه رسمی تعطیلات نوروزی و ایشالله که خوب بگذرونید ...
وتااخر سالتون به رنگینی همین سفره صبحانه باشه❤️
@adelehz
نگرانی برای فردا
مثل دلواپسی برای کودکی ست که اصلا بدنیا نیامده ...
عاقلانه نیست..
عاقلانه تر لذت بردن از امروز است
کسی نمیداند که ایا فردا مال ماهست یا نه ..
ولی امروز قطعا در دست ماست.
@adelehz
ینی میخام بگم ...
خداوند زیباست و زیبایی رو دوست داره😊❤️😊
@adelehz
-در واقع بخواهیم واقع بین باشیم .باید بگویم که عشق بیماری خطرناکی ست..
+بیماری؟مریضی؟یعنی تو واقعا عشق را بیماری میدانی؟
-بله ،از نظر من عشق کار ادم سالم نیست،چون آدم یک بار در عمرش دلش را بکسی میدهد.
درواقع دل آدم که اسکناس نیست که ازاین دست به آن دست از این مغازه به آن دکان در رفت آمد باشد.
و همان یک بار را که عشق می نامند ،کافیست تا پدرت را بدجور دربیاورد.
آدمی در عمرش یک بار کسی را دوست خواهد داشت و ماباقی عمرش را صرف مقایسه دیگران با او در ذهنش میکند.و تمام مدت آدمهای دیگر را در لباس او می بیند و اینگونه است که از دیدن ادمهای دیگر همانگونه که هستند با ویژگی های خاص خودشان محروم میشود ..و خوب در منطق عام چنین ادمی مسلما سالم نیست..
پس عزیزم عشق در واقع بیماری ست..
ومتاسفانه تنها بیماری ست که مریض از ان لذت میبرد..
#عادله_زمانی
@adelehz