"زنی که‌گم کردم "
4.41K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خصومت شخصی داشت ها😐
@adelehz
ازآمدن ها و رفتن ها نهراسید.
آن کس که باید بیاید،می آید
وآن کس که باید بماند می ماند.
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بعضی چیزا رو لازم نیست همش آدم به یکی بگه
خودش بفهمه کارشو دیگه😊😍😁
@adelehz
به امروزتان بسیار بها بدهید.
گذشته ماهی رها شده از دستتان است
وآینده اسبی ست که هنوز سوارش نشده اید.
اما امروز قناری ست که همین حالا درخانه تان آواز میخواند...🎼
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه نجوای چوپان از علی زندوکیلی ...
🌙
@adelehz
👍1
عشق چیزی نیست که باسخت تلاش کردن برای عاشق شدن بدست بیاید..
عشق باید ساده باشد...
@adelehz
شب خوش🌙🌙🌙
@adelehz
صبح یعنی یک روز دیگر
فرصت رسیدن به رویاهایت را داری
پس گامت را محکم بردار👣
صبح به خیر 😍
به امید خدا باشید😍
@adelehz
ﭼﺮﺍ ﺭﻭﯼ ﮐﯿﮏ ﺗﻮﻟﺪ
ﺷﻤﻊ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ؟
دﻗﺖ ﮐﺮﺩﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﻮﯼ ﻣﺮﺍﺳﻢ ﻋﺮﻓﺎﻧﯽ ﻭ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﻭ ﺟﺎﻫﺎﯼ
ﻣﻘﺪﺱ ﭼﺮﺍ ﺷﻤﻊ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ؟
ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﯾﺪ ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﺭﻭﯼ ﮐﯿﮏ ﺗﻮﻟﺪ ﺷﻤﻊ ﻣﯿﮕﺬﺍﺭﻧﺪﻭ
ﻟﺤﻈﻪﻓﻮﺕ ﮐﺮﺩﻥ ﺷﻤﻊ ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ ﺁﺭﺯﻭ ﮐﻦ؟
ﺭﺍﺯ ﺷﻤﻊ ﭼﯿﺴﺖ؟
ﻋﺎﻟﻢ ﺧﻠﻘﺖ ﺍﮔﻪ ﺗﺠﺰﯾﻪ ﺷﻮﺩ ﺑﻪ ﭼﻬﺎﺭ ﻋﻨﺼﺮ ﻣﯿﺮﺳﯿﻢ :
ﺁﺏ ﺁﺗﺶ ﺑﺎﺩ ﺧﺎﮎ ...
ﻭﺩﺭ ﺩﻝ ﺍﯾﻦ ﭼﻬﺎﺭ ﻋﻨﺼﺮ ﺷﻌﻮﺭ ﺍﻟﻬﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ .
ﺍﮔﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺩﻋﺎ ﮐﺮﺩﻥ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﭼﻬﺎﺭ ﻋﻨﺼﺮ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺷﺘﻪ
ﺑﺎﺷﻨﺪ ﺍﺳﺘﺠﺎﺑﺖ ﺩﻋﺎ ﺑﻪ ﺷﺪﺕ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﺪ .
ﺷﻤﻌﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺴﻮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﭼﻬﺎﺭ ﻋﻨﺼﺮ ﺭﻭ ﺑﺎ
ﻫﻢ ﺩﺍﺭﺩ :
ﻣﻮﻡ ﺷﻤﻊ : ﺧﺎﮎ
ﺷﻌﻠﻪ ﺷﻤﻊ : ﺁﺗﺶ
ﺩﻭﺩ ﺷﻌﻠﻪ : ﺑﺎﺩ
ﻣﻮﻡ ﺫﻭﺏ ﺷﺪﻩ : ﺁﺏ
ﻭﻗﺘﯽ ﻣﻮﻗﻊ ﺩﻋﺎ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﺷﻤﻊ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺳﻮﺧﺘﻦ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ﺑﻪ
ﺷﻌﻮﺭ ﺍﻟﻬﯽ ﻣﺘﺼﻞ ﺗﺮ ﻣﯿﺸﻮﯾﺪ .
ﻭ ﺩﻋﺎ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﺑﻪ ﻋﺎﻟﻢ ﺑﺎﻻ ﻣﯿﺮﻭﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﺠﺎﺑﺖ ﻣﯿﺮﺳﺪ ﺍﮔﻪ ﺑﺎ
ﻗﻮﺍﻧﯿن ﺧﯿﺮ ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ ﺑﺎﺷﺪ
ﺭﺍﺯ ﺷﻤﻊ ﺍﯾﻨﺴﺖ .
ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﺭ ﻣﺤﺮﺍﺏ ﻫﺎ ﻭ ﻣﮑﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻣﻘﺪﺱ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻋﺎ ﮐﺮﺩﻥ
ﺷﻤﻊ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﻭ ﺭﻭﯼ ﮐﯿﮏ ﺗﻮﻟﺪ ﺷﻤﻊ ﻣﯿﮕﺬﺍﺭﻧﺪ ﻭ ﻟﺤﻈﻪ ﯼ
ﻓﻮﺕ ﮐﺮﺩﻧﺶ ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ
ﺁﺭﺯﻭ ﮐﻨﯿﺪ !
#ﺩﮐﺘﺮ_ﻗﻤﺸﻪ_ﺍﯼ
بومیان امریکا میگویند ..
موها ادامه افکارن ..
هرچه مو بلندتر یعنی افکار
ادامه دار تر..
شاید همین است که هیچ معشوقه ای بعداز عاشق
موهایش راکوتاه نمیکند...
#عادله_زمانی
@adelehz
بهار که بیاید ..
ازهمیشه خوشحالترم ..
بهاریعنی هرچیز کهنه ای را دوربیندازم
نفس بکشم و شروع کنم دوباره بسازم
خودم را زندگیم را و مرزهایش را..
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کی بشه شروع بشه فصل این بارش های خوشگل ولطیف و ناگهانی 🌧🌦🌊
@adelehz
موزیک شب امشب قطعه ای از Toygar Işıklıموسیقی متن سریالی به اسم ازبوسه تا عشق ..من عاشق این سریال و موسیقیش بودم ..والبته بازیگرخوشتیپش هم بی تاثیر نبود 😜بشنوید با ما😊
@adelehz
دوست داشتن بعضی آدمها تمام نمی شود..همیشه ادامه خواهد داشت ..
فقط به مرور یاد میگیری که چگونه دوست شدنش را در پستوی دلت پنهان کنی..

#عادله_زمانی
@adelehz
بیا باهم چای بنوشیم.
فارغ از غم فردا ...
که بهشت همان دم یکی بودنمان است..
@adelehz
ما را به جز خیالت، فکری دگر نباشد
در هیچ سر خیالی، زین خوبتر نباشد
@adelehz
داشتم به عکسهای چندماه پیشش نگاه میکردم .چشمانش خیلی گود افتاده بود انگار یک دریا غم توی چشمان سبزش موج میزد...
هیچ لبخندی گوشه لبش نبود ..
بعد عکسی که را خودم ازاو گرفتم را نگاه کردم تیله های سبزش برق میزد ..لبخند روی لبش گل کرده بود ...داشت می رفت به یک مراسم ترحیم کروات سیاهش را خودم برایش مرتب کرده بودم اما بازهم لبخند میزد ..و چشمان سبزش برق ...
حالا بازهم که جدیدترین عکسانش را نگاه میکنم بازهم انگار غمش برگشته ..گوشه چشمانش لانه کرده ...ولبش ..اصلا بوی لبخند نمی دهد..
ازاینکه آن مرد خندان و خوش پوش با موهای مرتب به دلخواه من و کرواتی که خودم مرتب کردم را لابلای عکسهای چندماه گذشته،گم کرده ام سرگردانم ...
یعنی خودم هم نمیفهمم که کی گمش کردم،کجا گمش کردم،چرا گمش کردم..
حتی این روزها ازشما چه پنهان به این فکر میکنم که داشتمش که گمش کنم یا از اولش هم مال من نبود؟
کسی چه می داند....
ولی گذشته ازهمه چیز ..
کاش این را بخواند ..اگر بخواند بشنود که به او میگویم ..
آهای چشم سبز نامهربان..
کاش یک روز بیاید که ببینم مثل همان روزی که کرواتت را بستم ..خوشحالی وشاد..
ولبت میخندد
وچشمان سبزت دریای غم نیست ..
و دلت هنوز به بوی محبت می طپد ..
کاش ...
@adelehz