آموخته ام که دیگر منتظرنباشم ..
آنچه باید بشود ..
بی توجه به انتظار من میشود...
انتظار فقط راهی ست کوتاه
برای پیرشدن...
بی توجه به نتیجه
@adelehz
آنچه باید بشود ..
بی توجه به انتظار من میشود...
انتظار فقط راهی ست کوتاه
برای پیرشدن...
بی توجه به نتیجه
@adelehz
در من حتی سالها بعد حلول خواهی کرد.
درمن جوانه خواهی زد با تمام چیزهایی مربوط به توست ولی پیش من ...
درمن جوانه خواهی زد با صدایت وقتی نام کوچکم را می گویی ...با نگاهت وقتی به سمت من است ..با دستانت وقتی به سویم دراز میشود..
وانجاست که فارغ از ریشه هایت دوباره در من ،درخانه من جوانه خواهی زد.
هرگز نخواهم فهمید که فردا چه خواهد بود اما آن چیزی که من بدان ایمان دارم این است که من بخشی از تورا ،درخود همواره دارم ...
شاید قلبت راشاید دلت را شاید بخشی از روحت را ...دقیقا نمیدانم چه ،اما این را خوب میدانم هرجا که باشم هرجا که بروم ان بخش با من است ..و من همان امانتدار مهربانی هستم که امانتت را هرگز، حتی تا آخرین لحظه مردنم به تو پس نخواهم داد .
#عادله_زمانی
@adelehz
درمن جوانه خواهی زد با تمام چیزهایی مربوط به توست ولی پیش من ...
درمن جوانه خواهی زد با صدایت وقتی نام کوچکم را می گویی ...با نگاهت وقتی به سمت من است ..با دستانت وقتی به سویم دراز میشود..
وانجاست که فارغ از ریشه هایت دوباره در من ،درخانه من جوانه خواهی زد.
هرگز نخواهم فهمید که فردا چه خواهد بود اما آن چیزی که من بدان ایمان دارم این است که من بخشی از تورا ،درخود همواره دارم ...
شاید قلبت راشاید دلت را شاید بخشی از روحت را ...دقیقا نمیدانم چه ،اما این را خوب میدانم هرجا که باشم هرجا که بروم ان بخش با من است ..و من همان امانتدار مهربانی هستم که امانتت را هرگز، حتی تا آخرین لحظه مردنم به تو پس نخواهم داد .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍1
نامه ششم
عزیزم
زیبای کوچکم ...
یادبگیر که گاهی بعضی چیزها را،بعضی آدم ها را به حال خودشان رها کنی ..یادبگیر که از کسی نخواهی بزور برایت بماند..یادبگیر که راه خودت را خودت پیدا کنی ..
پسرم روزهایی خواهی داشت که شدیدا دلتنگ خواهی بود اما باید یادبگیری که دلتنگی دلیل خوبی برای انجام کارهای احمقانه نیست و من مطمینم سخت ترین کار من همین آموختن آن است که بتو بیاموزم ازسر دلتنگی خودت را بیاد آن کسی که نمیخواهد بیادت باشد نیاوری ...
میدانم که سخت دشوار است تا بتوانم تورا قانع کنم که یادبگیری با دلتنگی هایت کناربیایی ولی مزاحم کسی که در بالا و پایین های زندگیش جایی برای تو ندارد نشوی ...
پسرم میدانم که بزرگترین چالشم همانا آموختن به توست آموختن اینکه تو دلت برای هرکس تنگ شود الزاما اوهم دلتنگ تو نیست...
ولی تو باید همه این ها را یادبگیری،چرا که اگر یادنگیری خودت را سازگار کنی ،زبانم لال ،دلتنگی توراخواهد کشت ...
پس همیشه یادت بماند که دلتنگ بودن هزار مرتبه بهتراست ازاینکه خودت را وارد جایی کنی که مال تونیست..
خواه خانه کسی باشد خواه دلش ...خواه زندگیش..
#عادله_زمانی
#نامه_هایم
#هیواد
@adelehz
عزیزم
زیبای کوچکم ...
یادبگیر که گاهی بعضی چیزها را،بعضی آدم ها را به حال خودشان رها کنی ..یادبگیر که از کسی نخواهی بزور برایت بماند..یادبگیر که راه خودت را خودت پیدا کنی ..
پسرم روزهایی خواهی داشت که شدیدا دلتنگ خواهی بود اما باید یادبگیری که دلتنگی دلیل خوبی برای انجام کارهای احمقانه نیست و من مطمینم سخت ترین کار من همین آموختن آن است که بتو بیاموزم ازسر دلتنگی خودت را بیاد آن کسی که نمیخواهد بیادت باشد نیاوری ...
میدانم که سخت دشوار است تا بتوانم تورا قانع کنم که یادبگیری با دلتنگی هایت کناربیایی ولی مزاحم کسی که در بالا و پایین های زندگیش جایی برای تو ندارد نشوی ...
پسرم میدانم که بزرگترین چالشم همانا آموختن به توست آموختن اینکه تو دلت برای هرکس تنگ شود الزاما اوهم دلتنگ تو نیست...
ولی تو باید همه این ها را یادبگیری،چرا که اگر یادنگیری خودت را سازگار کنی ،زبانم لال ،دلتنگی توراخواهد کشت ...
پس همیشه یادت بماند که دلتنگ بودن هزار مرتبه بهتراست ازاینکه خودت را وارد جایی کنی که مال تونیست..
خواه خانه کسی باشد خواه دلش ...خواه زندگیش..
#عادله_زمانی
#نامه_هایم
#هیواد
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خصومت شخصی داشت ها😐
@adelehz
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به امروزتان بسیار بها بدهید.
گذشته ماهی رها شده از دستتان است
وآینده اسبی ست که هنوز سوارش نشده اید.
اما امروز قناری ست که همین حالا درخانه تان آواز میخواند...🎼
#عادله_زمانی
@adelehz
گذشته ماهی رها شده از دستتان است
وآینده اسبی ست که هنوز سوارش نشده اید.
اما امروز قناری ست که همین حالا درخانه تان آواز میخواند...🎼
#عادله_زمانی
@adelehz
صبح یعنی یک روز دیگر
فرصت رسیدن به رویاهایت را داری
پس گامت را محکم بردار👣
صبح به خیر 😍
به امید خدا باشید😍
@adelehz
فرصت رسیدن به رویاهایت را داری
پس گامت را محکم بردار👣
صبح به خیر 😍
به امید خدا باشید😍
@adelehz
ﭼﺮﺍ ﺭﻭﯼ ﮐﯿﮏ ﺗﻮﻟﺪ
ﺷﻤﻊ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ؟
دﻗﺖ ﮐﺮﺩﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﻮﯼ ﻣﺮﺍﺳﻢ ﻋﺮﻓﺎﻧﯽ ﻭ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﻭ ﺟﺎﻫﺎﯼ
ﻣﻘﺪﺱ ﭼﺮﺍ ﺷﻤﻊ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ؟
ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﯾﺪ ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﺭﻭﯼ ﮐﯿﮏ ﺗﻮﻟﺪ ﺷﻤﻊ ﻣﯿﮕﺬﺍﺭﻧﺪﻭ
ﻟﺤﻈﻪﻓﻮﺕ ﮐﺮﺩﻥ ﺷﻤﻊ ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ ﺁﺭﺯﻭ ﮐﻦ؟
ﺭﺍﺯ ﺷﻤﻊ ﭼﯿﺴﺖ؟
ﻋﺎﻟﻢ ﺧﻠﻘﺖ ﺍﮔﻪ ﺗﺠﺰﯾﻪ ﺷﻮﺩ ﺑﻪ ﭼﻬﺎﺭ ﻋﻨﺼﺮ ﻣﯿﺮﺳﯿﻢ :
ﺁﺏ ﺁﺗﺶ ﺑﺎﺩ ﺧﺎﮎ ...
ﻭﺩﺭ ﺩﻝ ﺍﯾﻦ ﭼﻬﺎﺭ ﻋﻨﺼﺮ ﺷﻌﻮﺭ ﺍﻟﻬﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ .
ﺍﮔﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺩﻋﺎ ﮐﺮﺩﻥ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﭼﻬﺎﺭ ﻋﻨﺼﺮ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺷﺘﻪ
ﺑﺎﺷﻨﺪ ﺍﺳﺘﺠﺎﺑﺖ ﺩﻋﺎ ﺑﻪ ﺷﺪﺕ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﺪ .
ﺷﻤﻌﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺴﻮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﭼﻬﺎﺭ ﻋﻨﺼﺮ ﺭﻭ ﺑﺎ
ﻫﻢ ﺩﺍﺭﺩ :
ﻣﻮﻡ ﺷﻤﻊ : ﺧﺎﮎ
ﺷﻌﻠﻪ ﺷﻤﻊ : ﺁﺗﺶ
ﺩﻭﺩ ﺷﻌﻠﻪ : ﺑﺎﺩ
ﻣﻮﻡ ﺫﻭﺏ ﺷﺪﻩ : ﺁﺏ
ﻭﻗﺘﯽ ﻣﻮﻗﻊ ﺩﻋﺎ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﺷﻤﻊ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺳﻮﺧﺘﻦ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ﺑﻪ
ﺷﻌﻮﺭ ﺍﻟﻬﯽ ﻣﺘﺼﻞ ﺗﺮ ﻣﯿﺸﻮﯾﺪ .
ﻭ ﺩﻋﺎ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﺑﻪ ﻋﺎﻟﻢ ﺑﺎﻻ ﻣﯿﺮﻭﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﺠﺎﺑﺖ ﻣﯿﺮﺳﺪ ﺍﮔﻪ ﺑﺎ
ﻗﻮﺍﻧﯿن ﺧﯿﺮ ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ ﺑﺎﺷﺪ
ﺭﺍﺯ ﺷﻤﻊ ﺍﯾﻨﺴﺖ .
ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﺭ ﻣﺤﺮﺍﺏ ﻫﺎ ﻭ ﻣﮑﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻣﻘﺪﺱ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻋﺎ ﮐﺮﺩﻥ
ﺷﻤﻊ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﻭ ﺭﻭﯼ ﮐﯿﮏ ﺗﻮﻟﺪ ﺷﻤﻊ ﻣﯿﮕﺬﺍﺭﻧﺪ ﻭ ﻟﺤﻈﻪ ﯼ
ﻓﻮﺕ ﮐﺮﺩﻧﺶ ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ
ﺁﺭﺯﻭ ﮐﻨﯿﺪ !
#ﺩﮐﺘﺮ_ﻗﻤﺸﻪ_ﺍﯼ
ﺷﻤﻊ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ؟
دﻗﺖ ﮐﺮﺩﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﻮﯼ ﻣﺮﺍﺳﻢ ﻋﺮﻓﺎﻧﯽ ﻭ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﻭ ﺟﺎﻫﺎﯼ
ﻣﻘﺪﺱ ﭼﺮﺍ ﺷﻤﻊ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ؟
ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﯾﺪ ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﺭﻭﯼ ﮐﯿﮏ ﺗﻮﻟﺪ ﺷﻤﻊ ﻣﯿﮕﺬﺍﺭﻧﺪﻭ
ﻟﺤﻈﻪﻓﻮﺕ ﮐﺮﺩﻥ ﺷﻤﻊ ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ ﺁﺭﺯﻭ ﮐﻦ؟
ﺭﺍﺯ ﺷﻤﻊ ﭼﯿﺴﺖ؟
ﻋﺎﻟﻢ ﺧﻠﻘﺖ ﺍﮔﻪ ﺗﺠﺰﯾﻪ ﺷﻮﺩ ﺑﻪ ﭼﻬﺎﺭ ﻋﻨﺼﺮ ﻣﯿﺮﺳﯿﻢ :
ﺁﺏ ﺁﺗﺶ ﺑﺎﺩ ﺧﺎﮎ ...
ﻭﺩﺭ ﺩﻝ ﺍﯾﻦ ﭼﻬﺎﺭ ﻋﻨﺼﺮ ﺷﻌﻮﺭ ﺍﻟﻬﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ .
ﺍﮔﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺩﻋﺎ ﮐﺮﺩﻥ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﭼﻬﺎﺭ ﻋﻨﺼﺮ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺷﺘﻪ
ﺑﺎﺷﻨﺪ ﺍﺳﺘﺠﺎﺑﺖ ﺩﻋﺎ ﺑﻪ ﺷﺪﺕ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﺪ .
ﺷﻤﻌﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺴﻮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﭼﻬﺎﺭ ﻋﻨﺼﺮ ﺭﻭ ﺑﺎ
ﻫﻢ ﺩﺍﺭﺩ :
ﻣﻮﻡ ﺷﻤﻊ : ﺧﺎﮎ
ﺷﻌﻠﻪ ﺷﻤﻊ : ﺁﺗﺶ
ﺩﻭﺩ ﺷﻌﻠﻪ : ﺑﺎﺩ
ﻣﻮﻡ ﺫﻭﺏ ﺷﺪﻩ : ﺁﺏ
ﻭﻗﺘﯽ ﻣﻮﻗﻊ ﺩﻋﺎ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﺷﻤﻊ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺳﻮﺧﺘﻦ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ﺑﻪ
ﺷﻌﻮﺭ ﺍﻟﻬﯽ ﻣﺘﺼﻞ ﺗﺮ ﻣﯿﺸﻮﯾﺪ .
ﻭ ﺩﻋﺎ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﺑﻪ ﻋﺎﻟﻢ ﺑﺎﻻ ﻣﯿﺮﻭﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﺠﺎﺑﺖ ﻣﯿﺮﺳﺪ ﺍﮔﻪ ﺑﺎ
ﻗﻮﺍﻧﯿن ﺧﯿﺮ ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ ﺑﺎﺷﺪ
ﺭﺍﺯ ﺷﻤﻊ ﺍﯾﻨﺴﺖ .
ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﺭ ﻣﺤﺮﺍﺏ ﻫﺎ ﻭ ﻣﮑﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻣﻘﺪﺱ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻋﺎ ﮐﺮﺩﻥ
ﺷﻤﻊ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﻭ ﺭﻭﯼ ﮐﯿﮏ ﺗﻮﻟﺪ ﺷﻤﻊ ﻣﯿﮕﺬﺍﺭﻧﺪ ﻭ ﻟﺤﻈﻪ ﯼ
ﻓﻮﺕ ﮐﺮﺩﻧﺶ ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ
ﺁﺭﺯﻭ ﮐﻨﯿﺪ !
#ﺩﮐﺘﺮ_ﻗﻤﺸﻪ_ﺍﯼ
بومیان امریکا میگویند ..
موها ادامه افکارن ..
هرچه مو بلندتر یعنی افکار
ادامه دار تر..
شاید همین است که هیچ معشوقه ای بعداز عاشق
موهایش راکوتاه نمیکند...
#عادله_زمانی
@adelehz
موها ادامه افکارن ..
هرچه مو بلندتر یعنی افکار
ادامه دار تر..
شاید همین است که هیچ معشوقه ای بعداز عاشق
موهایش راکوتاه نمیکند...
#عادله_زمانی
@adelehz
بهار که بیاید ..
ازهمیشه خوشحالترم ..
بهاریعنی هرچیز کهنه ای را دوربیندازم
نفس بکشم و شروع کنم دوباره بسازم
خودم را زندگیم را و مرزهایش را..
@adelehz
ازهمیشه خوشحالترم ..
بهاریعنی هرچیز کهنه ای را دوربیندازم
نفس بکشم و شروع کنم دوباره بسازم
خودم را زندگیم را و مرزهایش را..
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کی بشه شروع بشه فصل این بارش های خوشگل ولطیف و ناگهانی 🌧🌦🌊
@adelehz
@adelehz