"زنی که‌گم کردم "
4.42K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
الهی...
خورشیدت شروع کرد به تابیدن ..
همان گونه که شهر را روشن میکنی
زندگیمان را نیز پرفروغ کن...
صبح به سلامت وشادی وخیر❤️
@adelehz
وخوبی
درختی ست پراز شکوفه ...
که اگر گلبرگهایش تماما بریزد
بازهم اطرافش را زیبا میکند..
پس خوبی کنید و ایمان داشته باشید که میوه خوبی تان را حتی دیر برداشت خواهید کرد..
@adelehz
آموخته ام که دیگر منتظرنباشم ..
آنچه باید بشود ..
بی توجه به انتظار من میشود...
انتظار فقط راهی ست کوتاه
برای پیرشدن...
بی توجه به نتیجه
@adelehz
در من حتی سالها بعد حلول خواهی کرد.
درمن جوانه خواهی زد با تمام چیزهایی مربوط به توست ولی پیش من ...
درمن جوانه خواهی زد با صدایت وقتی نام کوچکم را می گویی ...با نگاهت وقتی به سمت من است ..با دستانت وقتی به سویم دراز میشود..
وانجاست که فارغ از ریشه هایت دوباره در من ،درخانه من جوانه خواهی زد.
هرگز نخواهم فهمید که فردا چه خواهد بود اما آن چیزی که من بدان ایمان دارم این است که من بخشی از تورا ،درخود همواره دارم ...
شاید قلبت راشاید دلت را شاید بخشی از روحت را ...دقیقا نمیدانم چه ،اما این را خوب میدانم هرجا که باشم هرجا که بروم ان بخش با من است ..و من همان امانتدار مهربانی هستم که امانتت را هرگز، حتی تا آخرین لحظه مردنم به تو پس نخواهم داد .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍1
کامجویان را ز ناکامی
چشیدن چاره نیست،

بر زمستان صبر باید
طالب نوروز را...

#سعدی

@adelehz
نامه ششم
عزیزم
زیبای کوچکم ...
یادبگیر که گاهی بعضی چیزها را،بعضی آدم ها را به حال خودشان رها کنی ..یادبگیر که از کسی نخواهی بزور برایت بماند..یادبگیر که راه خودت را خودت پیدا کنی ..
پسرم روزهایی خواهی داشت که شدیدا دلتنگ خواهی بود اما باید یادبگیری که دلتنگی دلیل خوبی برای انجام کارهای احمقانه نیست و من مطمینم سخت ترین کار من همین آموختن آن است که بتو بیاموزم ازسر دلتنگی خودت را بیاد آن کسی که نمیخواهد بیادت باشد نیاوری ...
میدانم که سخت دشوار است تا بتوانم تورا قانع کنم که یادبگیری با دلتنگی هایت کناربیایی ولی مزاحم کسی که در بالا و پایین های زندگیش جایی برای تو ندارد نشوی ...
پسرم میدانم که بزرگترین چالشم همانا آموختن به توست آموختن اینکه تو دلت برای هرکس تنگ شود الزاما اوهم دلتنگ تو نیست...
ولی تو باید همه این ها را یادبگیری،چرا که اگر یادنگیری خودت را سازگار کنی ،زبانم لال ،دلتنگی توراخواهد کشت ...
پس همیشه یادت بماند که دلتنگ بودن هزار مرتبه بهتراست ازاینکه خودت را وارد جایی کنی که مال تونیست..
خواه خانه کسی باشد خواه دلش ...خواه زندگیش..
#عادله_زمانی
#نامه_هایم
#هیواد
@adelehz
او گلی را به سینه ی من کاشت
که بهارش خزان نخواهد داشت

#فریدون_مشیری


@adelehz
ظهر آدینه تون به خیر بگذره❤️
دلها شاد،تن ها سالم ،سفره ها رنگین
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خصومت شخصی داشت ها😐
@adelehz
ازآمدن ها و رفتن ها نهراسید.
آن کس که باید بیاید،می آید
وآن کس که باید بماند می ماند.
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بعضی چیزا رو لازم نیست همش آدم به یکی بگه
خودش بفهمه کارشو دیگه😊😍😁
@adelehz
به امروزتان بسیار بها بدهید.
گذشته ماهی رها شده از دستتان است
وآینده اسبی ست که هنوز سوارش نشده اید.
اما امروز قناری ست که همین حالا درخانه تان آواز میخواند...🎼
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه نجوای چوپان از علی زندوکیلی ...
🌙
@adelehz
👍1
عشق چیزی نیست که باسخت تلاش کردن برای عاشق شدن بدست بیاید..
عشق باید ساده باشد...
@adelehz
شب خوش🌙🌙🌙
@adelehz
صبح یعنی یک روز دیگر
فرصت رسیدن به رویاهایت را داری
پس گامت را محکم بردار👣
صبح به خیر 😍
به امید خدا باشید😍
@adelehz
ﭼﺮﺍ ﺭﻭﯼ ﮐﯿﮏ ﺗﻮﻟﺪ
ﺷﻤﻊ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ؟
دﻗﺖ ﮐﺮﺩﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﻮﯼ ﻣﺮﺍﺳﻢ ﻋﺮﻓﺎﻧﯽ ﻭ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﻭ ﺟﺎﻫﺎﯼ
ﻣﻘﺪﺱ ﭼﺮﺍ ﺷﻤﻊ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ؟
ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﯾﺪ ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﺭﻭﯼ ﮐﯿﮏ ﺗﻮﻟﺪ ﺷﻤﻊ ﻣﯿﮕﺬﺍﺭﻧﺪﻭ
ﻟﺤﻈﻪﻓﻮﺕ ﮐﺮﺩﻥ ﺷﻤﻊ ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ ﺁﺭﺯﻭ ﮐﻦ؟
ﺭﺍﺯ ﺷﻤﻊ ﭼﯿﺴﺖ؟
ﻋﺎﻟﻢ ﺧﻠﻘﺖ ﺍﮔﻪ ﺗﺠﺰﯾﻪ ﺷﻮﺩ ﺑﻪ ﭼﻬﺎﺭ ﻋﻨﺼﺮ ﻣﯿﺮﺳﯿﻢ :
ﺁﺏ ﺁﺗﺶ ﺑﺎﺩ ﺧﺎﮎ ...
ﻭﺩﺭ ﺩﻝ ﺍﯾﻦ ﭼﻬﺎﺭ ﻋﻨﺼﺮ ﺷﻌﻮﺭ ﺍﻟﻬﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ .
ﺍﮔﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺩﻋﺎ ﮐﺮﺩﻥ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﭼﻬﺎﺭ ﻋﻨﺼﺮ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺷﺘﻪ
ﺑﺎﺷﻨﺪ ﺍﺳﺘﺠﺎﺑﺖ ﺩﻋﺎ ﺑﻪ ﺷﺪﺕ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﺪ .
ﺷﻤﻌﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺴﻮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﭼﻬﺎﺭ ﻋﻨﺼﺮ ﺭﻭ ﺑﺎ
ﻫﻢ ﺩﺍﺭﺩ :
ﻣﻮﻡ ﺷﻤﻊ : ﺧﺎﮎ
ﺷﻌﻠﻪ ﺷﻤﻊ : ﺁﺗﺶ
ﺩﻭﺩ ﺷﻌﻠﻪ : ﺑﺎﺩ
ﻣﻮﻡ ﺫﻭﺏ ﺷﺪﻩ : ﺁﺏ
ﻭﻗﺘﯽ ﻣﻮﻗﻊ ﺩﻋﺎ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﺷﻤﻊ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺳﻮﺧﺘﻦ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ﺑﻪ
ﺷﻌﻮﺭ ﺍﻟﻬﯽ ﻣﺘﺼﻞ ﺗﺮ ﻣﯿﺸﻮﯾﺪ .
ﻭ ﺩﻋﺎ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﺑﻪ ﻋﺎﻟﻢ ﺑﺎﻻ ﻣﯿﺮﻭﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﺠﺎﺑﺖ ﻣﯿﺮﺳﺪ ﺍﮔﻪ ﺑﺎ
ﻗﻮﺍﻧﯿن ﺧﯿﺮ ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ ﺑﺎﺷﺪ
ﺭﺍﺯ ﺷﻤﻊ ﺍﯾﻨﺴﺖ .
ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﺭ ﻣﺤﺮﺍﺏ ﻫﺎ ﻭ ﻣﮑﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻣﻘﺪﺱ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻋﺎ ﮐﺮﺩﻥ
ﺷﻤﻊ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﻭ ﺭﻭﯼ ﮐﯿﮏ ﺗﻮﻟﺪ ﺷﻤﻊ ﻣﯿﮕﺬﺍﺭﻧﺪ ﻭ ﻟﺤﻈﻪ ﯼ
ﻓﻮﺕ ﮐﺮﺩﻧﺶ ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ
ﺁﺭﺯﻭ ﮐﻨﯿﺪ !
#ﺩﮐﺘﺮ_ﻗﻤﺸﻪ_ﺍﯼ
بومیان امریکا میگویند ..
موها ادامه افکارن ..
هرچه مو بلندتر یعنی افکار
ادامه دار تر..
شاید همین است که هیچ معشوقه ای بعداز عاشق
موهایش راکوتاه نمیکند...
#عادله_زمانی
@adelehz