"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
عادت ناجوان مردانه ترین بیماریست،زیرا هر بد اقبالی را به ما می قبولاند،هردردی را و هر مرگی را.
در اثر عادت،در کنار افراد نفرت انگیز زندگی می کنیم،به تحمل زنجیرها رضا می دهیم،بی عدالتی ها و رنجها را تحمل می کنیم.
به درد،به تنهایی و به همه چیز تسلیم میشویم.
عادت،بی رحمترین زهر زندگیست.
زیرا آهسته وارد می شود،در سکوت،کم کم رشد می کند و وقتی کشف می کنیم که چطور مسموم آن شده ایم،می بینیم که هر ذره بدن مان با آن عجین شده است،می بینیم که هر حرکت ماتابع شرایط اوست و هیچ داروئی هم درمانش نمی کند.

«اوریانا فالاچی»



@adelehz
از یک جایی به بعد دیگر دست از تلاش کردن برای رسیدن به جایی و یا کسی میکشی ..
فقط یک گوشه مینشینی و نگاه میکنی ...
ازیک نقطه ای به بعد دیگر هیچ چیز مهم نیست..
@adelehz
زمستان است و بی برگی
بيا ای بادِ نوروزم...

#سعدی

@adelehz
فکر کن بری سفر
درکوچه های مقصد قدم بزنی
هوای خوب بهاری
وازاینجا خرید کنی...
من به اون لحظه میگم بهشت😊

پ.ن ایتالیا
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بچه هنگ کرد اصن.😂
@adelehz
من زندگی را آسان ازدست نمیدهم .
برای هرثانیه اش باید جواب پس بدهم پس چرا به ناامیدانه بگذرانمش؟
عدالت یعنی حتی یک ثانیه راهم به حسرت وافسوس و ناامیدی نگذرانم..
ومن عادل ترین دختر شهر..
#عادله_زمانی
Andrea Bocelli
آندریا بوچلی در ۲۲ سپتامبر ۱۹۵۸ در روستایی در شهر لایاتیکو در توسکانی بدنیا آمد. او در همان کودکی از تنبلی چشم رنج می‌برد. آندریا در ۶ سالگی به دلیل علاقه فراوان به موسیقی در آموزشگاهی به یادگیری پیانو پرداخت و هم‌زمان به اپرا روی آورد. او در کنار علاقه‌اش به موسیقی، ورزش را نیز دنبال می‌کرد و طی بازی فوتبال در سن ۱۲ سالگی با اصابت توپ به چشمش بینایی خود را کامل از دست داد. او پس از این موضوع تصمیم می‌گیرد با اینکه به پیانو، فلوت و ساکسیفون تسلط داشت در مدرسه نابینایان ادامه تحصیل دهد. او در حقوق دکترای خود را نیز دریافت کرد. اما دوباره به موسیقی روی آورد.ولین جایزه خود را در سال ۱۹۶۸ در سن ده سالگی دریافت نمود.
در سال ۱۹۷۰ در سن دوازده سالگی برای اجرای اثری جایزه‌ای دریافت کرد.
مدتی با لوچیانو پاواروتی همکاری داشت.
در سال ۱۹۹۳ در جشنواره موسیقی سانرموی برنده رکورد جایزه تازه واردان شد.
آهنگهای او تا دو هفته متوالی در صدر پر فروش‌ترین آلمان، ایتالیا، فرانسه، هلند و بلژیک قرار گرفت.
او با اولین آلبوم حرفه‌ای خود برنده جایزه صفحه طلایی شد.
در سال ۱۹۹۷ جایزه اکو را با همکاری با سارا برایتمن دریافت کرد.
او با اجرای آهنگ در آمریکا به کاخ سفید دعوت شد.
او در سال ۱۹۹۸ جایزه بهترین موسیقی گر کلاسیک و خواننده ایتالیایی را در جشنواره موسیقی جهان در مونت کارلو دریافت کرد.
در مراسم جوایز گرمی و اسکار بهترین ترانه متن بود، ترانه The Prayer که در فیلم انیمیشن Quest for Camelot برادران وارنر از آن استفاده شد و جایزه گلدن گلاب را نصیب بوچلی کرد.
در رتبه اول تا سوم موسیقی جهان قرار گرفت.[نیازمند منبع]
در جشن هنر سالیانه سلطنتی در انگلیس به دعوت ملکه الیزابت برنامه اجرا کرد.
در مراسم سالیانه NIAF (انجمن ملی ایتالیا و آمریکا)، بوچلی همراه با ارکستر جوانان انستیتو بوچرینی برنامه‌ای به همین مناسبت اجرا کردند که این مراسم از طریق ماهواره پخش شد.
در سال ۲۰۰۲ جایزه بهترین هنرمند ایتالیایی و بهترین کلاسیک گر را تصاحب کرد.
سلن دیون :اگر خداوند آواز میخواند، صدایش تا حد زیادی مانند آندره آ بوچلی بود... شمارا دعوت میکنم به صدای زیبا و ارام بخش اندره بوچلی موسیقی زبان مشترک تمام ملت هاست بی توجه به کلمات سعی کنید حس خوب این خواننده هنرمند را دریافت کنید
@adelehz
👍1
شب بخیر❤️❤️🌙🌙❤️❤️🌙🌙❤️❤️
@adelehz
پدربزرگ میگفت:
انتظار کار مرد نیست!
یک دل قوی میخواهد که در تن مرد قرارش نداده اند!
زن باید باشد
تا انتظار را تاب بیاورد... مرد؛ هزارو یک جور فکر میکند و در آخر می اندازدش دور...
زن اما ، می ماند
به هر جان کندنی می ماند...
@adelehz
چون میگذری به خاک شيراز...
گو من به فلان زمين اسيرم...
#سعدی

@adelehz
باران که ببارد هرچیزی را می شورد .فرقی هم ندارد که ملافه ی سفید و تمیز روی بند باشد یا کفشهای گل گرفته باغبانی پدربزرگ که کنار باغچه اند.یاحتی مردجوان محترم و خوش لباسی که کنار خیابان منتظر تاکسی ایستاده است ...باران به هیچ چیز نگاه نمیکند به اینکه نیاز هست یا نیست ،هرچیزی را می شورد...
میبرد باخودش هرچیزی را ..حالا میخواهد عطر ملافه ها باشد ..گل چکمه ها یا دستمال سرجیب مرد جوان...
گاهی وقتها لازم است درخانه دلتان در زندگیتان باران ببارد...باران ببارد و ببرد هرچیزی که هست ..گاهی خوشی ها را گاهی ناخوشی ها را ..
من فکر میکنم بزرگترین مشکل نوع بشر درواقع عدم توانایی باراندن در زندگیست ما نمیتوانیم ان روزهایی که دلمان میخواهد در زندگیمان باران بباریم چه اگر میتوانستیم ..دیگر هیچ وقت غصه نمیخوردیم ..دلمان نمی گرفت افسوس و حسرت نمیخوردیم..درواقع هربار که غم داشتیم چشمانمان را میبستیم و ناگهان اسمان زندگیمان رعدوبرق می زد و بعد ....
اما متاسفانه ما فقط میتوانیم چشمانمان را بارانی کنیم ..که آنهم اساسا چیزی را عوض نمیکند ..فقط گاهی سبک ترمان میکند..
کاش میشد خدارا دید ،اگرمیدیدمش یحتمل این را به او میگفتم که بروی زمینش انقدر درد هست که باران بسیار لازم است...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
مستان سلامت میکنند..
پ.ن دوستان قدیمی،قرارهای تازه،خاطرات خوب ...
@adelehz
موزیک شب قطعه گلدون از کارهای جدید محسن چاووشی ..
بین این اومده ها و رفته ها کسی مثل تو اذیتم نکرد....
🌙🎧
@adelehz
@zhuanchannel
مرد وقتی عاشق زنی می‌شود
در دل خود پنهانش می‌کند مبادا که دیگران او را بدزدند،
اما زن وقتی عاشق شد آن را جار می‌زند تا کسی برای نزدیک شدن به آن مرد تلاش نکند.
مرد به خاطر یک عقیده هرکسی را قربانی می‌کند و زن به خاطر یک نفر هر عقیده‌ای را.
مرد عقل است و زن قلب...
به همین خاطر در هر رابطه‌ای زن بیشتر از مرد اذیت می‌شود

unknown
اگرباغم برن برچیدن گل
گل همرنگ وهم بوی توخواهم ..
عکس :گلسرای وسط جاده🌹🌹🌹
@adelehz