این پیام را لطفا دست به دست کنید.تابدست افرادی که باید برسه 👆❤️
ممنون از مهربونی هاتون ❤️❤️❣
ممنون از مهربونی هاتون ❤️❤️❣
اگر دست من بود
عطرت را قرص میکردم
میگذاشتم توی جعبه داروها
تحت نام داروی آرامبخش..
#عادله_زمانی
@adelehz
عطرت را قرص میکردم
میگذاشتم توی جعبه داروها
تحت نام داروی آرامبخش..
#عادله_زمانی
@adelehz
ودقیقا معجزه همان جاییست
که بین تمام کهکشانها وکائنات
تومرا ومن تورا پیدا میکنیم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
شب زیبا⭐️
که بین تمام کهکشانها وکائنات
تومرا ومن تورا پیدا میکنیم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
شب زیبا⭐️
قبول دارم
سخت تر و سخت تر روزها پیش می رود.
اما من ایمان دارم روزهای خوب
درراهند.فقط کمی صبورترباش
@adelehz
سخت تر و سخت تر روزها پیش می رود.
اما من ایمان دارم روزهای خوب
درراهند.فقط کمی صبورترباش
@adelehz
اینکه درجوانی
عاشقم شوی کارخیلی سختی نیست.
مردی باش که با من پیرشود..
وهمچنان عاشقم بماند...
#عادله_زمانی
@adelehz
عاشقم شوی کارخیلی سختی نیست.
مردی باش که با من پیرشود..
وهمچنان عاشقم بماند...
#عادله_زمانی
@adelehz
چشمانت را بازمیکنی
وصبح میشود.
خورشیدازسرزمین چهره ات
طلوع میکند🌹❤️🌞
#عادله_زمانی
صبح بخیروسلامت🌞🌏☀️❤️
@adelehz
وصبح میشود.
خورشیدازسرزمین چهره ات
طلوع میکند🌹❤️🌞
#عادله_زمانی
صبح بخیروسلامت🌞🌏☀️❤️
@adelehz
اجازه!
میشود کمتربه من نگاه کنید؟
اخربند دلمان به چشمانتان وصل است..
پاره میشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
میشود کمتربه من نگاه کنید؟
اخربند دلمان به چشمانتان وصل است..
پاره میشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
مرا ای دلبرمن باتوکاره
وگرنه درجهان بسیار،یاره
کجاپروای چون من سوته،داری
چومن بلبل به گلزارت،هزاره
#باباطاهرعریان
#دوبیتی_محلی
@adelehz
وگرنه درجهان بسیار،یاره
کجاپروای چون من سوته،داری
چومن بلبل به گلزارت،هزاره
#باباطاهرعریان
#دوبیتی_محلی
@adelehz
چه فرقی میکند که حالا دوستم داری یانه
مهم عکس قدیمی مان است
که درآن همیشه عاشقم هستی...
#عادله_زمانی
@adelehz
مهم عکس قدیمی مان است
که درآن همیشه عاشقم هستی...
#عادله_زمانی
@adelehz