"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
میگویند ادمها برای از یاد بردن خیلی چیزها می خوابند...
بگو چند قرن بخوابم تا آغوشت را فراموش کنم ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
هربار که کسی را ازخود می رنجانید.
بخشی از وجودش بیصدا
از زندگی شماخارج میشودوبلاخره روزی فراخواهد رسید
که ناگهان سرتان را برمیگردانید
ومیبینید که او سالهاست
باتمام وجودش رفته است
#عادله_زمانی
حتی اگر قرار نیست در زندگی
کسی بمانید.آنقدر هنرمندباشید
که زیباترین ردپا را
طراحی و ازخود برجای بگذارید.
#عادله_زمانی
@adelehz
شهره آفاق کند این دل شب گرد مرا

#مولانا
😴🖤💫🌙
@adelehz
روزی از روی نیازش
تبرم خواهد زد

باغبانی که مرا
کاشته با دست خودش...

@adelehz
میدانم که یک
همه چیزهای تلخ تمام میشود
ومن ...دوباره میرسم به ارامش خانه مادربزرگ و سالهای دور کودکی..
@adelehz
@zhuanchannel
بتونی حفظش کنی مهمه
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پیاده رفتن تنها
اینچنین زیرباران
دراین خیابانم آرزوست...
@adelehz
نیم متر فاصله
یک دنیا فاصله
@adelehz
سالها بعد من پیر خواهم شد ..یک روز که قرصهای فشارم راخوردم میخزم روی مبل قدیمی کنار شومینه ام ..پتویی را که سالها قبل از سفرم به اروپا اورده ام به زحمت رویم میکشم عینک ضخمیمم را به چشمم میزنم و بادستان لرزانم دفترچه قدیمی و رنگ و رو رفته ای را بازمیکنم..هر ورق را که بازمیکنم کلی گلبرگ خشک و زرد شده بیرون می ریزد و من حتی نمیخواهم جمعشان کنم ..به نوشته ها نگاه میکنم به تاریخ ها ..گاهی لبخند میزنم و گاهی اه میکشم ...نهایتش در بهترین حالت همین است که روزی در نقطه ای بنشینیم و فکر کنیم که چه برما گذشت دراین سالها..به ادمهای رفته ی زندگیمان بیندیشیم و فکرکنیم که کجاها دلمان راشکستند ویااین تاوان شکستن کدام دل توسط ما بود؟به این فکر کنیم که ادمهایی که میشناختیمشان حالا کجا هستند؟ویا اصلا هستند؟؟
دران روز من دفترچه را میبندم همه ی ادمهای زندگیم را یک بار دیگر مرور میکنم بهشان فکر میکنم قسمت های سیاه حضورشان را از ذهنم پاک میکنم و تنها خوبی ها را باقی میگذارم.
آنگاه آرام سرم رابه مبل تکیه میدهم و چشمانم را میبندم ..
وچه کسی میداند که ایا دوباره فرصت گشودنشان را خواهم یافت یا نه ...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شاید در زندگی قبلیم
معشوقه سربازی بودم که مرابوسید وبه جنگ رفت ..
اما هرگز بازنگشت..
اینهمه دلتنگی دراین زندگی
نمیتواند جوردیگر تعبیر شود..
#عادله_زمانی
@adelehz
تو دیگر خوب نخواهی شد...
تا آخر عمر
درگیر من خواهی بود
و تظاهر میکنی که نیستی...
مقایسه
تو را
از پا درخواهد آورد...
من
میدانم
به کجای قلبت شلیک کرده ام...
تو
دیگر
خوب
نخواهی شد...
#افشین_یداللهی
@adelehz
موزیک شب قطعه چون موی تو
ازغزل شاکری ...
بشنوید باما🌙🎧
@adelehz
دلبرم چاق که نه ! باب دل یار شده

شکل آن سوگلی دوره قاجار شده

پ.ن اگه میخاید به یه دختر بگید چاق شده اینجوری بگید گرچه در هرصورت برای دخترا کشنده است😂😂
@adelehz
خوشا صبحی که چون از خواب خیزم
به آغوش تو ازبستر گریزم..
#هوشنگ_ابتهاج
سالروز تولد هوشنگ ابتهاج مبارک❤️🥀
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در زندگی متاسفانه قانونی وجود دارد به نام یک بار
یک بار بدنیا امدن
یک بار زنده بودن
یک بار عاشق شدن
ویک بار مردن...
ازهمان یک بارتان حداکثراستفاده راببرید..
@adelehz
عشق برای هر فردی
معنی خودش را دارد
ومعشوق نیزهمچنان..
دوست داشتن های دیگران
را هرگز به مسخره نگیرید..
هردلی فارغ ازنوع معشوق
فقط به بهانه عشق
مقدس است وقابل احترام..
@adelehz