Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یکیم پیدا شه تو این هوای یخ
برفی یه فنجان قهوه تلخ بده دست ما
که باشکر نگاهش شیرین شده باشه😁😋☕️
عصر بخیر❤️
@adelehz
برفی یه فنجان قهوه تلخ بده دست ما
که باشکر نگاهش شیرین شده باشه😁😋☕️
عصر بخیر❤️
@adelehz
آن کهنه درختم که تنم زخمی برف است
حیثیت این باغ منم خار و خسی نیست
امروز که محتاج توام جای تو خالی ست
فردا که بیایی به سراغم نفسی نیست
سایه
@adelehz
فتوبای خودم📷
حیثیت این باغ منم خار و خسی نیست
امروز که محتاج توام جای تو خالی ست
فردا که بیایی به سراغم نفسی نیست
سایه
@adelehz
فتوبای خودم📷
میگویند ادمها برای از یاد بردن خیلی چیزها می خوابند...
بگو چند قرن بخوابم تا آغوشت را فراموش کنم ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
بگو چند قرن بخوابم تا آغوشت را فراموش کنم ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
هربار که کسی را ازخود می رنجانید.
بخشی از وجودش بیصدا
از زندگی شماخارج میشودوبلاخره روزی فراخواهد رسید
که ناگهان سرتان را برمیگردانید
ومیبینید که او سالهاست
باتمام وجودش رفته است
#عادله_زمانی
بخشی از وجودش بیصدا
از زندگی شماخارج میشودوبلاخره روزی فراخواهد رسید
که ناگهان سرتان را برمیگردانید
ومیبینید که او سالهاست
باتمام وجودش رفته است
#عادله_زمانی
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
حتی اگر قرار نیست در زندگی
کسی بمانید.آنقدر هنرمندباشید
که زیباترین ردپا را
طراحی و ازخود برجای بگذارید.
#عادله_زمانی
@adelehz
کسی بمانید.آنقدر هنرمندباشید
که زیباترین ردپا را
طراحی و ازخود برجای بگذارید.
#عادله_زمانی
@adelehz
میدانم که یک
همه چیزهای تلخ تمام میشود
ومن ...دوباره میرسم به ارامش خانه مادربزرگ و سالهای دور کودکی..
@adelehz
همه چیزهای تلخ تمام میشود
ومن ...دوباره میرسم به ارامش خانه مادربزرگ و سالهای دور کودکی..
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سالها بعد من پیر خواهم شد ..یک روز که قرصهای فشارم راخوردم میخزم روی مبل قدیمی کنار شومینه ام ..پتویی را که سالها قبل از سفرم به اروپا اورده ام به زحمت رویم میکشم عینک ضخمیمم را به چشمم میزنم و بادستان لرزانم دفترچه قدیمی و رنگ و رو رفته ای را بازمیکنم..هر ورق را که بازمیکنم کلی گلبرگ خشک و زرد شده بیرون می ریزد و من حتی نمیخواهم جمعشان کنم ..به نوشته ها نگاه میکنم به تاریخ ها ..گاهی لبخند میزنم و گاهی اه میکشم ...نهایتش در بهترین حالت همین است که روزی در نقطه ای بنشینیم و فکر کنیم که چه برما گذشت دراین سالها..به ادمهای رفته ی زندگیمان بیندیشیم و فکرکنیم که کجاها دلمان راشکستند ویااین تاوان شکستن کدام دل توسط ما بود؟به این فکر کنیم که ادمهایی که میشناختیمشان حالا کجا هستند؟ویا اصلا هستند؟؟
دران روز من دفترچه را میبندم همه ی ادمهای زندگیم را یک بار دیگر مرور میکنم بهشان فکر میکنم قسمت های سیاه حضورشان را از ذهنم پاک میکنم و تنها خوبی ها را باقی میگذارم.
آنگاه آرام سرم رابه مبل تکیه میدهم و چشمانم را میبندم ..
وچه کسی میداند که ایا دوباره فرصت گشودنشان را خواهم یافت یا نه ...
#عادله_زمانی
@adelehz
دران روز من دفترچه را میبندم همه ی ادمهای زندگیم را یک بار دیگر مرور میکنم بهشان فکر میکنم قسمت های سیاه حضورشان را از ذهنم پاک میکنم و تنها خوبی ها را باقی میگذارم.
آنگاه آرام سرم رابه مبل تکیه میدهم و چشمانم را میبندم ..
وچه کسی میداند که ایا دوباره فرصت گشودنشان را خواهم یافت یا نه ...
#عادله_زمانی
@adelehz
شاید در زندگی قبلیم
معشوقه سربازی بودم که مرابوسید وبه جنگ رفت ..
اما هرگز بازنگشت..
اینهمه دلتنگی دراین زندگی
نمیتواند جوردیگر تعبیر شود..
#عادله_زمانی
@adelehz
معشوقه سربازی بودم که مرابوسید وبه جنگ رفت ..
اما هرگز بازنگشت..
اینهمه دلتنگی دراین زندگی
نمیتواند جوردیگر تعبیر شود..
#عادله_زمانی
@adelehz
تو دیگر خوب نخواهی شد...
تا آخر عمر
درگیر من خواهی بود
و تظاهر میکنی که نیستی...
مقایسه
تو را
از پا درخواهد آورد...
من
میدانم
به کجای قلبت شلیک کرده ام...
تو
دیگر
خوب
نخواهی شد...
#افشین_یداللهی
@adelehz
تا آخر عمر
درگیر من خواهی بود
و تظاهر میکنی که نیستی...
مقایسه
تو را
از پا درخواهد آورد...
من
میدانم
به کجای قلبت شلیک کرده ام...
تو
دیگر
خوب
نخواهی شد...
#افشین_یداللهی
@adelehz
دلبرم چاق که نه ! باب دل یار شده
شکل آن سوگلی دوره قاجار شده
پ.ن اگه میخاید به یه دختر بگید چاق شده اینجوری بگید گرچه در هرصورت برای دخترا کشنده است😂😂
@adelehz
شکل آن سوگلی دوره قاجار شده
پ.ن اگه میخاید به یه دختر بگید چاق شده اینجوری بگید گرچه در هرصورت برای دخترا کشنده است😂😂
@adelehz