وزیر کشور پاکستان توییت زده: الله اکبر
الان وضعیت یجوریه که نمیدونی توافق امضا شد یا این میخواد خودشو منفجر کنه😁
الان وضعیت یجوریه که نمیدونی توافق امضا شد یا این میخواد خودشو منفجر کنه😁
😁18💔4
Forwarded from عآلیجناب
🔴 فوری
توافق امضا شد
نخست وزیر پاکستان رسما توافق صلح ایران و آمریکا را اعلام کرد:
"پس از مذاکرات فشرده، با کمال خرسندی اعلام میکنیم که توافق صلح بین ایالات متحده آمریکا و جمهوری اسلامی ایران حاصل شده است. هر دو طرف پایان فوری و دائمی عملیات نظامی در تمام جبههها، از جمله در لبنان، را اعلام کردهاند.
مراسم رسمی امضای توافقنامه روز جمعه، ۱۹ ژوئن، در سوئیس برگزار خواهد شد.
ما مایلیم از ایالات متحده آمریکا و جمهوری اسلامی ایران به خاطر تعهدشان به یافتن راهحل دیپلماتیک برای این درگیری تشکر کنیم. همچنین مایلیم از برادرانمان در این تلاش میانجیگری، رهبری بزرگ کشور قطر، به خاطر حمایتشان در دستیابی به این توافقنامه، صمیمانه قدردانی کنیم. همچنین به ویژه از رهبری دوراندیش پادشاهی عربستان سعودی و جمهوری ترکیه به خاطر کمکهای عظیمشان در این زمینه تشکر میکنم.
با حصول توافقنامه، میانجیها این هفته مجموعهای از جلسات را تسهیل خواهند کرد. این بحثهای پیش از اجرا، پایه و اساس مذاکرات فنی و مراسم رسمی امضای توافقنامه را بنا خواهد نهاد.
@Aalijnab
توافق امضا شد
نخست وزیر پاکستان رسما توافق صلح ایران و آمریکا را اعلام کرد:
"پس از مذاکرات فشرده، با کمال خرسندی اعلام میکنیم که توافق صلح بین ایالات متحده آمریکا و جمهوری اسلامی ایران حاصل شده است. هر دو طرف پایان فوری و دائمی عملیات نظامی در تمام جبههها، از جمله در لبنان، را اعلام کردهاند.
مراسم رسمی امضای توافقنامه روز جمعه، ۱۹ ژوئن، در سوئیس برگزار خواهد شد.
ما مایلیم از ایالات متحده آمریکا و جمهوری اسلامی ایران به خاطر تعهدشان به یافتن راهحل دیپلماتیک برای این درگیری تشکر کنیم. همچنین مایلیم از برادرانمان در این تلاش میانجیگری، رهبری بزرگ کشور قطر، به خاطر حمایتشان در دستیابی به این توافقنامه، صمیمانه قدردانی کنیم. همچنین به ویژه از رهبری دوراندیش پادشاهی عربستان سعودی و جمهوری ترکیه به خاطر کمکهای عظیمشان در این زمینه تشکر میکنم.
با حصول توافقنامه، میانجیها این هفته مجموعهای از جلسات را تسهیل خواهند کرد. این بحثهای پیش از اجرا، پایه و اساس مذاکرات فنی و مراسم رسمی امضای توافقنامه را بنا خواهد نهاد.
@Aalijnab
💔9👍5❤2😁2
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
آدمهای بعد از عشق،مثل آدمهای ازجنگ برگشته اند..کسی نمیفهمد دقیقا کجای قلبشان درد دارد کجای روح شان زخم خورده ست .وقتی ازعشق مجروح برمیگردی دیگر نمیتوانی دوباره مثل روز اول عاشق شوی واینجاست که میگویند سردی وبی احساس ومردم نمیفهمند تو روزی آنقدر عاشق بودی که جهان حیران عشقت بود .
آدمها زخمهای دلت را نمیبینند ومدام سوال میکنند درست مثل مجروحی که از جنگ برگشته ست و مردم در کنارش راه می روند وزندگی میکنند بی آنکه بدانند آن چیزی که او درمیدان جنگ جاگذاشته است .پایش یا دستش نیست بلکه روحش ست دقیقا مثل عاشقی از میدان عشق برگشته ...
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمها زخمهای دلت را نمیبینند ومدام سوال میکنند درست مثل مجروحی که از جنگ برگشته ست و مردم در کنارش راه می روند وزندگی میکنند بی آنکه بدانند آن چیزی که او درمیدان جنگ جاگذاشته است .پایش یا دستش نیست بلکه روحش ست دقیقا مثل عاشقی از میدان عشق برگشته ...
#عادله_زمانی
@adelehz
💔21❤10👍3
لطفا برای مادری که رفته بیمارستان نی نی بدنیا بیاره دعا کنین که سالم وسلامت خودش و نی نی از بیمارستان برگردند .
بعید از مهربونی تون نیست❤️❤️
بعید از مهربونی تون نیست❤️❤️
❤117🥰24
"زنی کهگم کردم "
نی نی هنوز بدنیا نیومده ..
ماهلین خانوم ❤️ بلاخره اومد پیش ما
امیدوارم این زندگی هرچی قشنگی داره بهش ارزونی کنه
مررسی از دعاهای قشنگتون خوشگلها❤️💋
امیدوارم این زندگی هرچی قشنگی داره بهش ارزونی کنه
مررسی از دعاهای قشنگتون خوشگلها❤️💋
❤81🥰19🕊4
در تمام جبهه های جهان که در جنگهای طولانی مدت فتح شدند .
در سرزمینهایی که فاتحان آن را با لبخند و غرور به خود ضمیمه کردند .
حتی در بالا ترین نقطه های جهان چیزی ارزشمند تر از این وجود نداشت .
چیزی که در آغوشت و آغشته به عطر جانت عصیان کرده بود .
آغوشت فراتر از تمام سرزمینهای دور جهان،نهایت فتح برای یک فاتح بود .
#عادله_زمانی
@adelehz
در سرزمینهایی که فاتحان آن را با لبخند و غرور به خود ضمیمه کردند .
حتی در بالا ترین نقطه های جهان چیزی ارزشمند تر از این وجود نداشت .
چیزی که در آغوشت و آغشته به عطر جانت عصیان کرده بود .
آغوشت فراتر از تمام سرزمینهای دور جهان،نهایت فتح برای یک فاتح بود .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤11🕊1
Forwarded from توییتر فارسی
مدرسه ایتالیایی تهران که میرفتم یه همکلاسی داشتم از خانواده عشایر تو سراب اومده بود، دامپزشکی خونده بود.
اومده بود شهرری یه اتاق اجاره کرده بود ماهی پونصد هزار تومن، هفتهای ۳بار مترو خط یک رو سوار میشد از شهرری میومد قیطریه کلاس، کل راه رو زبان میخوند. یه سگ داشت تو سراب، میگفت سگه ایتالیایی میفهمه و میتونم باهاش صحبت کنم و اونم چیزایی که بهش میگم رو انجام میده، چون برا تمرین کردن بین ترم اونجا فقط میتونست با سگه حرف بزنه.
با نمره خیلی خوب قبول شد و بعدا تو فیسبوک دیدم اومده ایتالیا و دامپزشک شده تو ایتالیا.
خیلی بچه پرتلاشی بود واقعا حقش بود.
امروز امتحان سالانه مدرسه ایتالیاییه، امیدوارم همه بچههایی که مثل اون همکلاسی ما چن ساله دارن تلاش میکنن و زبان میخونن موفق باشن. براتون بهترینا رو میخوام✨🕯️ امیدوارم سال دیگه ایتالیا ببینمتون
》پیکولا《
@OfficialPersiaTwiter
اومده بود شهرری یه اتاق اجاره کرده بود ماهی پونصد هزار تومن، هفتهای ۳بار مترو خط یک رو سوار میشد از شهرری میومد قیطریه کلاس، کل راه رو زبان میخوند. یه سگ داشت تو سراب، میگفت سگه ایتالیایی میفهمه و میتونم باهاش صحبت کنم و اونم چیزایی که بهش میگم رو انجام میده، چون برا تمرین کردن بین ترم اونجا فقط میتونست با سگه حرف بزنه.
با نمره خیلی خوب قبول شد و بعدا تو فیسبوک دیدم اومده ایتالیا و دامپزشک شده تو ایتالیا.
خیلی بچه پرتلاشی بود واقعا حقش بود.
امروز امتحان سالانه مدرسه ایتالیاییه، امیدوارم همه بچههایی که مثل اون همکلاسی ما چن ساله دارن تلاش میکنن و زبان میخونن موفق باشن. براتون بهترینا رو میخوام✨🕯️ امیدوارم سال دیگه ایتالیا ببینمتون
》پیکولا《
@OfficialPersiaTwiter
❤37👍2
توییتر فارسی
مدرسه ایتالیایی تهران که میرفتم یه همکلاسی داشتم از خانواده عشایر تو سراب اومده بود، دامپزشکی خونده بود. اومده بود شهرری یه اتاق اجاره کرده بود ماهی پونصد هزار تومن، هفتهای ۳بار مترو خط یک رو سوار میشد از شهرری میومد قیطریه کلاس، کل راه رو زبان میخوند.…
از خوندن داستان تلاش اونهایی که از صفر شروع میکنند و به صد می رسند سیر نمیشم.
👍26
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
برایم نوشته است که دلتنگ است،دلتنگ آدمی اشتباه که حتی نخواسته رفتن و نبودش را در یک تماس چند ثانیه ای به او خبر دهد و به پیامی کوتاه اکتفا کرده ست.
ندیده ام اورا و دلم میخواد از پس جاده هایی که نمیدانم مسافتش چقدر است وی را در آغوش بگیرم و بگویم آرام باش عزیزِ من .
دلتنگی و حق توست تا دلتنگ باشی اصلا آدم مگر میتواند دلتنگ کسی که دوستش داشته و حالا کنارش نیست نباشد .
اما آرام میشوی ..
سرد میشود آن تکه ذغال سوزانی که گذاشته است سر دلت ..
کم میشود این بغض های لعنتی دم غروب وقتی در تاریکی اتاق به حیاط چشم دوخته ای
دیگر آن یک قطره اشک ناخودآگاه که پشت چراغ قرمز می ریزی هم از چشمت پایین نمی آید.
فقط صبور باش تا بگذرد...
به تمام آنان که دلتنگ آدمهای اشتباهند،باشد که خدا جبران تمام اشک هایتان باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
ندیده ام اورا و دلم میخواد از پس جاده هایی که نمیدانم مسافتش چقدر است وی را در آغوش بگیرم و بگویم آرام باش عزیزِ من .
دلتنگی و حق توست تا دلتنگ باشی اصلا آدم مگر میتواند دلتنگ کسی که دوستش داشته و حالا کنارش نیست نباشد .
اما آرام میشوی ..
سرد میشود آن تکه ذغال سوزانی که گذاشته است سر دلت ..
کم میشود این بغض های لعنتی دم غروب وقتی در تاریکی اتاق به حیاط چشم دوخته ای
دیگر آن یک قطره اشک ناخودآگاه که پشت چراغ قرمز می ریزی هم از چشمت پایین نمی آید.
فقط صبور باش تا بگذرد...
به تمام آنان که دلتنگ آدمهای اشتباهند،باشد که خدا جبران تمام اشک هایتان باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔18❤14👍1
❤26
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
در من زنی خانه دار نگران هفت ساله شدن سیر ترشی هایش ست.
دخترکی اهل قر و فر لاک قرمزش را تجدید می کند و آدامس می ترکاند .
زنی مومن ،کتاب ادعیه اش را روی طاقچه میگذارد تا سفره ی نذر را هموار کند .
زنی عاشق موهای شرابی اش را جلوی پنجره باز می کند،سیگاری بر لب میگذارد و به خم کوچه چشم می دوزد تا معشوقش را ببیند .
خانم معلمی جوان گچ ها را از سر شانه هایش می تکاند و کرم مرطوب کننده ی ارزان قیمتش را به دست می زند .
دختری مدرسه ای نامه ای عاشقانه را ته جیب روپوشش میچپاند.
و تو رهگذری که در خیابان از کنار من عبور میکنی و لحظه ای عمیق تر نفس میکشی تا عطر شیرین زنانه ای که صبح بر لباسم پاشیدم را محکم تر ببلعی ،آیا باورت میشود اینهمه زن در وجود ساکتم زندگی می کنند؟
آه چه زن هایی و چه زن هایی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
دخترکی اهل قر و فر لاک قرمزش را تجدید می کند و آدامس می ترکاند .
زنی مومن ،کتاب ادعیه اش را روی طاقچه میگذارد تا سفره ی نذر را هموار کند .
زنی عاشق موهای شرابی اش را جلوی پنجره باز می کند،سیگاری بر لب میگذارد و به خم کوچه چشم می دوزد تا معشوقش را ببیند .
خانم معلمی جوان گچ ها را از سر شانه هایش می تکاند و کرم مرطوب کننده ی ارزان قیمتش را به دست می زند .
دختری مدرسه ای نامه ای عاشقانه را ته جیب روپوشش میچپاند.
و تو رهگذری که در خیابان از کنار من عبور میکنی و لحظه ای عمیق تر نفس میکشی تا عطر شیرین زنانه ای که صبح بر لباسم پاشیدم را محکم تر ببلعی ،آیا باورت میشود اینهمه زن در وجود ساکتم زندگی می کنند؟
آه چه زن هایی و چه زن هایی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤59🕊2💔1
این مشمئز کننده ترین حالت ممکن ست ،اینکه بخواهی بعد از مدتها سکوت با کسی حرف بزنی و بعد از باز شدن دهانش و عریان شدن اندیشه های او ،تو با خود بیندیشی که چه بهتر آن دهان همچنان بسته می ماند ..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
👍29❤19💔8
من آدمی هستم که سعی میکنم تا وقتی کسی ناراحتم نکرده اصلا ناراحتش نکنم و هیچ چیز بدی ازم نشنوه .حتی اگر دوستش نباشم اما احترامش رو حفظ میکنم.
ولی وقتی کسی به خودش اجازه میده بی دلیل بهم بی احترامی بکنه ،چیزهایی رو به روش میارم که هرچند وقت یکبار توی سکوت با خودش نوچ نوچ کنه بگه اِاِاِاِ این چی بود گفت به من!!!
بشما هم توصیه میکنم کوچکترین مدارایی با کسی که بهتون بی دلیل بی احترامی کرده نکنید .
@adelehz
ولی وقتی کسی به خودش اجازه میده بی دلیل بهم بی احترامی بکنه ،چیزهایی رو به روش میارم که هرچند وقت یکبار توی سکوت با خودش نوچ نوچ کنه بگه اِاِاِاِ این چی بود گفت به من!!!
بشما هم توصیه میکنم کوچکترین مدارایی با کسی که بهتون بی دلیل بی احترامی کرده نکنید .
@adelehz
👍31❤5👎1
وقتی با دختران افغان حرف میزنم و آنها از تمام محدودیت هایی که جامعه به ایشان تحمیل کرده ست گلایه میکنند.
برایشان از زنان ایرانی و راه درازی که آمده اند می گویم .از اینکه تا همین چندسال پیش همین جامعه ای که امروز مهربان ست نسبت به زنان چقدر بی رحم و سخت گیر بود .
که حتی برای کوچکترین چیزها مثل شیو موی پا، زدن عینک آفتابی،بلند خندیدن ترکاندن ادامس یا هزار موضوع پیش پا افتاده دیگر میشد یک زن را در جامعه مواخذه کرد .
دوست دارم به خواهرانشان در ایران نگاه کنند که چطور این راه دراز را رفتند تا بتوانند خودشان باشند و جامعه را مجبور به پذیرش خود واقعی خویش کردند .
فکر میکنم این میتواند بهترین و ملموس ترین الگو برای دختران قشنگم در
افغانستان باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
برایشان از زنان ایرانی و راه درازی که آمده اند می گویم .از اینکه تا همین چندسال پیش همین جامعه ای که امروز مهربان ست نسبت به زنان چقدر بی رحم و سخت گیر بود .
که حتی برای کوچکترین چیزها مثل شیو موی پا، زدن عینک آفتابی،بلند خندیدن ترکاندن ادامس یا هزار موضوع پیش پا افتاده دیگر میشد یک زن را در جامعه مواخذه کرد .
دوست دارم به خواهرانشان در ایران نگاه کنند که چطور این راه دراز را رفتند تا بتوانند خودشان باشند و جامعه را مجبور به پذیرش خود واقعی خویش کردند .
فکر میکنم این میتواند بهترین و ملموس ترین الگو برای دختران قشنگم در
افغانستان باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤30🕊8👍4👎2😁1