"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
من فقط یک کمی خسته ام.
بعضی مواقع فکر میکنم
آنقدر دارم برای زندگی میجنگم،
که وقتی برای زندگی کردن ندارم.

#فرانسیس_فوردکوپولا
😢1411
یک‌روز سرد زمستونی وقتی دوازده سالم بود ،توی راه پله های مدرسه ای که دوسش نداشتم بخاطر گم کردن چتر هفت رنگم گریه کردم .
چتر و دایی احمدم بهم هدیه داده بود و من صبح اون روز توی تاکسی جا گذاشته بودمش ..
بعدها سرد شد،بارون بارید ،دایی احمد رفت من هیچوقت اون چتر و پیدا نکردم ..
و دیگه برای چیزی گریه نکردم ..
فقط رفتن خیلی چیزها رو در سکوت تماشا کردم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
😢2512💔8🕊1
شبتون بخیر ..
14🥰3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
و زن‌ها با بقیه‌ی آدم‌ها فرق داشتند یحیی،
زن‌ها شب‌هنگام به گل‌های بالشت آب می‌دادند و صبح‌ با رنگین‌کمانی در صورت به زندگی برمی‌خاستند.

@adelehz
💔367😢4👎1
تو حتی هرگز خبردار نشدی
که من مدتی بعد از رفتنت از نوشتن در مورد تو دست کشیدم .
من دیگر تورا حتی بین خط خطی های آشفته ام نمیخواستم‌.
از زنی عاشق چنین دشمن بی پروایی ساختی!
این هنر فقط از تو بر می آمد ...
#عادله_زمانی
@adelehz
💔5610👍6💋2
شبتون بخیر ..
18🕊5
وزیر کشور پاکستان توییت زده: الله اکبر
الان وضعیت یجوریه که نمیدونی توافق امضا شد یا این میخواد خودشو منفجر کنه😁
😁18💔4
Forwarded from عآلیجناب
🔴 فوری

توافق امضا شد

نخست وزیر پاکستان رسما توافق صلح ایران و آمریکا را اعلام کرد:

"پس از مذاکرات فشرده، با کمال خرسندی اعلام می‌کنیم که توافق صلح بین ایالات متحده آمریکا و جمهوری اسلامی ایران حاصل شده است. هر دو طرف پایان فوری و دائمی عملیات نظامی در تمام جبهه‌ها، از جمله در لبنان، را اعلام کرده‌اند.

مراسم رسمی امضای توافق‌نامه روز جمعه، ۱۹ ژوئن، در سوئیس برگزار خواهد شد.

ما مایلیم از ایالات متحده آمریکا و جمهوری اسلامی ایران به خاطر تعهدشان به یافتن راه‌حل دیپلماتیک برای این درگیری تشکر کنیم. همچنین مایلیم از برادرانمان در این تلاش میانجیگری، رهبری بزرگ کشور قطر، به خاطر حمایتشان در دستیابی به این توافق‌نامه، صمیمانه قدردانی کنیم. همچنین به ویژه از رهبری دوراندیش پادشاهی عربستان سعودی و جمهوری ترکیه به خاطر کمک‌های عظیمشان در این زمینه تشکر می‌کنم.

با حصول توافق‌نامه، میانجی‌ها این هفته مجموعه‌ای از جلسات را تسهیل خواهند کرد. این بحث‌های پیش از اجرا، پایه و اساس مذاکرات فنی و مراسم رسمی امضای توافق‌نامه را بنا خواهد نهاد.

@Aalijnab
💔9👍52😁2
آدمهای بعد از عشق،مثل آدمهای ازجنگ برگشته اند..کسی نمیفهمد دقیقا کجای قلبشان درد دارد کجای روح شان زخم خورده ست .وقتی ازعشق مجروح برمیگردی دیگر نمیتوانی دوباره مثل روز اول عاشق شوی واینجاست که میگویند سردی وبی احساس ومردم نمیفهمند تو روزی آنقدر عاشق بودی که جهان حیران عشقت بود .
آدمها زخمهای دلت را نمیبینند ومدام سوال میکنند درست مثل مجروحی که از جنگ برگشته ست و مردم در کنارش راه می روند وزندگی میکنند بی آنکه بدانند آن چیزی که او درمیدان جنگ جاگذاشته است .پایش یا دستش نیست بلکه روحش ست دقیقا مثل عاشقی از میدان عشق برگشته ...
#عادله_زمانی
@adelehz
💔2110👍3
لطفا برای مادری که رفته بیمارستان نی نی بدنیا بیاره دعا کنین که سالم وسلامت خودش و نی نی از بیمارستان برگردند .
بعید از مهربونی تون نیست❤️❤️
117🥰24
"زنی که‌گم کردم "
نی نی هنوز بدنیا نیومده ..
ماهلین خانوم ❤️ بلاخره اومد پیش ما
امیدوارم این زندگی هرچی قشنگی داره بهش ارزونی کنه
مررسی از دعاهای قشنگتون خوشگلها❤️💋
81🥰19🕊4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تراپی برید
تراپیست دیگه مثل آرایشگره،هرکس باید مال خودش و داشته باشه .
جدی میگم.
@adelehz
6
در تمام جبهه های جهان که در جنگهای طولانی مدت فتح شدند .
در سرزمین‌هایی که فاتحان آن را با لبخند و غرور به خود ضمیمه کردند .
حتی در بالا ترین نقطه های جهان چیزی ارزشمند تر از این وجود نداشت .
چیزی که در آغوشت و آغشته به عطر جانت عصیان کرده بود .
آغوشت فراتر از تمام سرزمین‌های دور جهان،نهایت فتح برای یک فاتح بود .
#عادله_زمانی
@adelehz
11🕊1
Bi To Man Kasi Nadaram
Ramesh
آه از رفتگان بی برگشت ..
💔15😢1🕊1
Forwarded from توییتر فارسی
‌‏مدرسه ایتالیایی تهران که میرفتم یه همکلاسی داشتم از خانواده عشایر تو سراب اومده بود، دامپزشکی خونده بود.
اومده بود شهرری یه اتاق اجاره کرده بود ماهی پونصد هزار تومن، هفته‌ای ۳بار مترو خط یک رو سوار می‌شد از شهرری میومد قیطریه کلاس، کل راه رو زبان میخوند. یه سگ داشت تو سراب، میگفت سگه ایتالیایی میفهمه و میتونم باهاش صحبت کنم و اونم چیزایی که بهش میگم رو انجام میده، چون برا تمرین کردن بین ترم‌ اونجا فقط میتونست با سگه حرف بزنه.
با نمره خیلی خوب قبول شد و بعدا تو فیسبوک دیدم اومده ایتالیا و دامپزشک شده تو ایتالیا.
خیلی بچه پرتلاشی بود واقعا حقش بود.
امروز امتحان سالانه مدرسه ایتالیاییه، امیدوارم همه بچه‌هایی که مثل اون همکلاسی ما چن ساله دارن تلاش میکنن و زبان میخونن موفق باشن. براتون بهترینا رو میخوام🕯️ امیدوارم سال دیگه ایتالیا ببینمتون

》پیکولا《

@OfficialPersiaTwiter
37👍2
برایم نوشته است که دلتنگ است،دلتنگ آدمی اشتباه که حتی نخواسته رفتن و نبودش را در یک تماس چند ثانیه ای به او خبر دهد و به پیامی کوتاه اکتفا کرده ست.
ندیده ام اورا و دلم میخواد از پس جاده هایی که نمیدانم مسافتش چقدر است وی را در آغوش بگیرم و بگویم آرام باش عزیزِ من .
دلتنگی و حق توست تا دلتنگ باشی اصلا آدم مگر می‌تواند دلتنگ کسی که دوستش داشته و حالا کنارش نیست نباشد .
اما آرام میشوی ..
سرد می‌شود آن تکه ذغال سوزانی که گذاشته است سر دلت ..
کم می‌شود این بغض های لعنتی دم غروب وقتی در تاریکی اتاق به حیاط چشم دوخته ای
دیگر آن یک قطره اشک ناخودآگاه که پشت چراغ قرمز می ریزی هم از چشمت پایین نمی آید.
فقط صبور باش تا بگذرد...
به تمام آنان که دلتنگ آدم‌های اشتباهند،باشد که خدا جبران تمام اشک هایتان باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔1814👍1