This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اونی که داشت سپند دود میکرد ماییم الان 😐
😁14
طبق آخرین خبرها
صدای انفجارهایی در خط جنوبی کشور به گوش میرسه و صدای جنگنده در آسمان تهران مربوط به جنگنده های ارتش ایران هست .
صدای انفجارهایی در خط جنوبی کشور به گوش میرسه و صدای جنگنده در آسمان تهران مربوط به جنگنده های ارتش ایران هست .
🕊11
باغهای انبه و لیمو رو تو بندرعباس نزنن ..
من همش به اون باغها فکر میکنم🥺
من همش به اون باغها فکر میکنم🥺
😢17👍3👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ولی باید همون ساعت یازده میخوابیدم
❤6😁1
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من فقط یک کمی خسته ام.
بعضی مواقع فکر میکنم
آنقدر دارم برای زندگی میجنگم،
که وقتی برای زندگی کردن ندارم.
#فرانسیس_فوردکوپولا
بعضی مواقع فکر میکنم
آنقدر دارم برای زندگی میجنگم،
که وقتی برای زندگی کردن ندارم.
#فرانسیس_فوردکوپولا
😢14❤11
یکروز سرد زمستونی وقتی دوازده سالم بود ،توی راه پله های مدرسه ای که دوسش نداشتم بخاطر گم کردن چتر هفت رنگم گریه کردم .
چتر و دایی احمدم بهم هدیه داده بود و من صبح اون روز توی تاکسی جا گذاشته بودمش ..
بعدها سرد شد،بارون بارید ،دایی احمد رفت من هیچوقت اون چتر و پیدا نکردم ..
و دیگه برای چیزی گریه نکردم ..
فقط رفتن خیلی چیزها رو در سکوت تماشا کردم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
چتر و دایی احمدم بهم هدیه داده بود و من صبح اون روز توی تاکسی جا گذاشته بودمش ..
بعدها سرد شد،بارون بارید ،دایی احمد رفت من هیچوقت اون چتر و پیدا نکردم ..
و دیگه برای چیزی گریه نکردم ..
فقط رفتن خیلی چیزها رو در سکوت تماشا کردم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
😢25❤12💔8🕊1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
و زنها با بقیهی آدمها فرق داشتند یحیی،
زنها شبهنگام به گلهای بالشت آب میدادند و صبح با رنگینکمانی در صورت به زندگی برمیخاستند.
@adelehz
زنها شبهنگام به گلهای بالشت آب میدادند و صبح با رنگینکمانی در صورت به زندگی برمیخاستند.
@adelehz
💔36❤7😢4👎1
تو حتی هرگز خبردار نشدی
که من مدتی بعد از رفتنت از نوشتن در مورد تو دست کشیدم .
من دیگر تورا حتی بین خط خطی های آشفته ام نمیخواستم.
از زنی عاشق چنین دشمن بی پروایی ساختی!
این هنر فقط از تو بر می آمد ...
#عادله_زمانی
@adelehz
که من مدتی بعد از رفتنت از نوشتن در مورد تو دست کشیدم .
من دیگر تورا حتی بین خط خطی های آشفته ام نمیخواستم.
از زنی عاشق چنین دشمن بی پروایی ساختی!
این هنر فقط از تو بر می آمد ...
#عادله_زمانی
@adelehz
💔56❤10👍6💋2
وزیر کشور پاکستان توییت زده: الله اکبر
الان وضعیت یجوریه که نمیدونی توافق امضا شد یا این میخواد خودشو منفجر کنه😁
الان وضعیت یجوریه که نمیدونی توافق امضا شد یا این میخواد خودشو منفجر کنه😁
😁18💔4
Forwarded from عآلیجناب
🔴 فوری
توافق امضا شد
نخست وزیر پاکستان رسما توافق صلح ایران و آمریکا را اعلام کرد:
"پس از مذاکرات فشرده، با کمال خرسندی اعلام میکنیم که توافق صلح بین ایالات متحده آمریکا و جمهوری اسلامی ایران حاصل شده است. هر دو طرف پایان فوری و دائمی عملیات نظامی در تمام جبههها، از جمله در لبنان، را اعلام کردهاند.
مراسم رسمی امضای توافقنامه روز جمعه، ۱۹ ژوئن، در سوئیس برگزار خواهد شد.
ما مایلیم از ایالات متحده آمریکا و جمهوری اسلامی ایران به خاطر تعهدشان به یافتن راهحل دیپلماتیک برای این درگیری تشکر کنیم. همچنین مایلیم از برادرانمان در این تلاش میانجیگری، رهبری بزرگ کشور قطر، به خاطر حمایتشان در دستیابی به این توافقنامه، صمیمانه قدردانی کنیم. همچنین به ویژه از رهبری دوراندیش پادشاهی عربستان سعودی و جمهوری ترکیه به خاطر کمکهای عظیمشان در این زمینه تشکر میکنم.
با حصول توافقنامه، میانجیها این هفته مجموعهای از جلسات را تسهیل خواهند کرد. این بحثهای پیش از اجرا، پایه و اساس مذاکرات فنی و مراسم رسمی امضای توافقنامه را بنا خواهد نهاد.
@Aalijnab
توافق امضا شد
نخست وزیر پاکستان رسما توافق صلح ایران و آمریکا را اعلام کرد:
"پس از مذاکرات فشرده، با کمال خرسندی اعلام میکنیم که توافق صلح بین ایالات متحده آمریکا و جمهوری اسلامی ایران حاصل شده است. هر دو طرف پایان فوری و دائمی عملیات نظامی در تمام جبههها، از جمله در لبنان، را اعلام کردهاند.
مراسم رسمی امضای توافقنامه روز جمعه، ۱۹ ژوئن، در سوئیس برگزار خواهد شد.
ما مایلیم از ایالات متحده آمریکا و جمهوری اسلامی ایران به خاطر تعهدشان به یافتن راهحل دیپلماتیک برای این درگیری تشکر کنیم. همچنین مایلیم از برادرانمان در این تلاش میانجیگری، رهبری بزرگ کشور قطر، به خاطر حمایتشان در دستیابی به این توافقنامه، صمیمانه قدردانی کنیم. همچنین به ویژه از رهبری دوراندیش پادشاهی عربستان سعودی و جمهوری ترکیه به خاطر کمکهای عظیمشان در این زمینه تشکر میکنم.
با حصول توافقنامه، میانجیها این هفته مجموعهای از جلسات را تسهیل خواهند کرد. این بحثهای پیش از اجرا، پایه و اساس مذاکرات فنی و مراسم رسمی امضای توافقنامه را بنا خواهد نهاد.
@Aalijnab
💔9👍5❤2😁2
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
آدمهای بعد از عشق،مثل آدمهای ازجنگ برگشته اند..کسی نمیفهمد دقیقا کجای قلبشان درد دارد کجای روح شان زخم خورده ست .وقتی ازعشق مجروح برمیگردی دیگر نمیتوانی دوباره مثل روز اول عاشق شوی واینجاست که میگویند سردی وبی احساس ومردم نمیفهمند تو روزی آنقدر عاشق بودی که جهان حیران عشقت بود .
آدمها زخمهای دلت را نمیبینند ومدام سوال میکنند درست مثل مجروحی که از جنگ برگشته ست و مردم در کنارش راه می روند وزندگی میکنند بی آنکه بدانند آن چیزی که او درمیدان جنگ جاگذاشته است .پایش یا دستش نیست بلکه روحش ست دقیقا مثل عاشقی از میدان عشق برگشته ...
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمها زخمهای دلت را نمیبینند ومدام سوال میکنند درست مثل مجروحی که از جنگ برگشته ست و مردم در کنارش راه می روند وزندگی میکنند بی آنکه بدانند آن چیزی که او درمیدان جنگ جاگذاشته است .پایش یا دستش نیست بلکه روحش ست دقیقا مثل عاشقی از میدان عشق برگشته ...
#عادله_زمانی
@adelehz
💔21❤10👍3
لطفا برای مادری که رفته بیمارستان نی نی بدنیا بیاره دعا کنین که سالم وسلامت خودش و نی نی از بیمارستان برگردند .
بعید از مهربونی تون نیست❤️❤️
بعید از مهربونی تون نیست❤️❤️
❤117🥰24
"زنی کهگم کردم "
نی نی هنوز بدنیا نیومده ..
ماهلین خانوم ❤️ بلاخره اومد پیش ما
امیدوارم این زندگی هرچی قشنگی داره بهش ارزونی کنه
مررسی از دعاهای قشنگتون خوشگلها❤️💋
امیدوارم این زندگی هرچی قشنگی داره بهش ارزونی کنه
مررسی از دعاهای قشنگتون خوشگلها❤️💋
❤81🥰19🕊4
در تمام جبهه های جهان که در جنگهای طولانی مدت فتح شدند .
در سرزمینهایی که فاتحان آن را با لبخند و غرور به خود ضمیمه کردند .
حتی در بالا ترین نقطه های جهان چیزی ارزشمند تر از این وجود نداشت .
چیزی که در آغوشت و آغشته به عطر جانت عصیان کرده بود .
آغوشت فراتر از تمام سرزمینهای دور جهان،نهایت فتح برای یک فاتح بود .
#عادله_زمانی
@adelehz
در سرزمینهایی که فاتحان آن را با لبخند و غرور به خود ضمیمه کردند .
حتی در بالا ترین نقطه های جهان چیزی ارزشمند تر از این وجود نداشت .
چیزی که در آغوشت و آغشته به عطر جانت عصیان کرده بود .
آغوشت فراتر از تمام سرزمینهای دور جهان،نهایت فتح برای یک فاتح بود .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤11🕊1