"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
آقاااااا
3
عربستان هم یمن و زده 😐
😁7😢3
یعنی خدا میخاد اون دنیا از ما و اون یارویی که الان تو سوئیس خوابه یه جور محاسبه اعمال کنه؟
سختی کار به ما تعلق نمیگیره؟؟
راستی الان سوئیس ساعت چنده؟😁
👍14💔6😁3🕊1
صبح کیم جونگ اون بیدار شه غصه اش میگیره که هیچکی بازیش نداده🥺
😁15👍4
ساعت دوازده شب به بعد
هجوم نرسیدن ها
به اوج جان آدمی ست .
تا طلوع سپیده دم...
#عادله_زمانی
@adelehz
13💔5👍2😁1
سلام
باز شروع شد 😐
💔17🕊61
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اونی که داشت سپند دود میکرد ماییم الان 😐
😁14
طبق آخرین خبرها
صدای انفجارهایی در خط جنوبی کشور به گوش میرسه و صدای جنگنده در آسمان تهران مربوط به جنگنده های ارتش ایران هست .
🕊11
باغهای انبه و لیمو رو تو بندرعباس نزنن ..
من همش به اون باغها فکر میکنم🥺
😢17👍3👎1
خداوکیلی من نمیخام صبح تو روبیکا بیدار بشم .😭
💔13
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ولی باید همون ساعت یازده میخوابیدم
6😁1
من فقط یک کمی خسته ام.
بعضی مواقع فکر میکنم
آنقدر دارم برای زندگی میجنگم،
که وقتی برای زندگی کردن ندارم.

#فرانسیس_فوردکوپولا
😢1411
یک‌روز سرد زمستونی وقتی دوازده سالم بود ،توی راه پله های مدرسه ای که دوسش نداشتم بخاطر گم کردن چتر هفت رنگم گریه کردم .
چتر و دایی احمدم بهم هدیه داده بود و من صبح اون روز توی تاکسی جا گذاشته بودمش ..
بعدها سرد شد،بارون بارید ،دایی احمد رفت من هیچوقت اون چتر و پیدا نکردم ..
و دیگه برای چیزی گریه نکردم ..
فقط رفتن خیلی چیزها رو در سکوت تماشا کردم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
😢2512💔8🕊1
شبتون بخیر ..
14🥰3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
و زن‌ها با بقیه‌ی آدم‌ها فرق داشتند یحیی،
زن‌ها شب‌هنگام به گل‌های بالشت آب می‌دادند و صبح‌ با رنگین‌کمانی در صورت به زندگی برمی‌خاستند.

@adelehz
💔367😢4👎1
تو حتی هرگز خبردار نشدی
که من مدتی بعد از رفتنت از نوشتن در مورد تو دست کشیدم .
من دیگر تورا حتی بین خط خطی های آشفته ام نمیخواستم‌.
از زنی عاشق چنین دشمن بی پروایی ساختی!
این هنر فقط از تو بر می آمد ...
#عادله_زمانی
@adelehz
💔5610👍6💋2
شبتون بخیر ..
18🕊5
وزیر کشور پاکستان توییت زده: الله اکبر
الان وضعیت یجوریه که نمیدونی توافق امضا شد یا این میخواد خودشو منفجر کنه😁
😁18💔4