This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عاصم منیر و دارن بیدار میکنن برای میانجیگری
😁15
"زنی کهگم کردم "
عاصم منیر و دارن بیدار میکنن برای میانجیگری
این پفیوز بیدار بود .به افغانستان حمله کرد که😐
😁10😢3
چرا منطقه شبیه دعوای پسر دبیرستانی ها جلوی دبیرستان دخترانه شده 🫥😴
😁21😢3
یعنی خدا میخاد اون دنیا از ما و اون یارویی که الان تو سوئیس خوابه یه جور محاسبه اعمال کنه؟
سختی کار به ما تعلق نمیگیره؟؟
راستی الان سوئیس ساعت چنده؟😁
سختی کار به ما تعلق نمیگیره؟؟
راستی الان سوئیس ساعت چنده؟😁
👍14💔6😁3🕊1
❤13💔5👍2😁1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اونی که داشت سپند دود میکرد ماییم الان 😐
😁14
طبق آخرین خبرها
صدای انفجارهایی در خط جنوبی کشور به گوش میرسه و صدای جنگنده در آسمان تهران مربوط به جنگنده های ارتش ایران هست .
صدای انفجارهایی در خط جنوبی کشور به گوش میرسه و صدای جنگنده در آسمان تهران مربوط به جنگنده های ارتش ایران هست .
🕊11
باغهای انبه و لیمو رو تو بندرعباس نزنن ..
من همش به اون باغها فکر میکنم🥺
من همش به اون باغها فکر میکنم🥺
😢17👍3👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ولی باید همون ساعت یازده میخوابیدم
❤6😁1
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من فقط یک کمی خسته ام.
بعضی مواقع فکر میکنم
آنقدر دارم برای زندگی میجنگم،
که وقتی برای زندگی کردن ندارم.
#فرانسیس_فوردکوپولا
بعضی مواقع فکر میکنم
آنقدر دارم برای زندگی میجنگم،
که وقتی برای زندگی کردن ندارم.
#فرانسیس_فوردکوپولا
😢14❤11