رویای روزهای نوجوانی بودی
یا غوغای بلوغ در دل نوجوانی که در یک شب تب دار تابستانی به گمانش عاشق شده است .
طعم ِشیرینِ خیال که مزه ی یک سیب آبدار می دهد یا بوی خاک نم خورده در هوای تب دار شهری شرجی ..
تو چنین حس خوب و تازه ای بودی که شبی در دلم شکفتی ولی جوانه هایت را به من ندادی!
شاید هم تو در باغ دل من جوانه نزده بودی و من شیرین خیال بودم.
هرچه بود من اسمش را عشق نوجوانی میگذارم، عشقی که فقط یک بار رخ می دهد حتی اگر سالها از عمرت بگذرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
یا غوغای بلوغ در دل نوجوانی که در یک شب تب دار تابستانی به گمانش عاشق شده است .
طعم ِشیرینِ خیال که مزه ی یک سیب آبدار می دهد یا بوی خاک نم خورده در هوای تب دار شهری شرجی ..
تو چنین حس خوب و تازه ای بودی که شبی در دلم شکفتی ولی جوانه هایت را به من ندادی!
شاید هم تو در باغ دل من جوانه نزده بودی و من شیرین خیال بودم.
هرچه بود من اسمش را عشق نوجوانی میگذارم، عشقی که فقط یک بار رخ می دهد حتی اگر سالها از عمرت بگذرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤18💔9👍1🕊1
"زنی کهگم کردم "
رویای روزهای نوجوانی بودی یا غوغای بلوغ در دل نوجوانی که در یک شب تب دار تابستانی به گمانش عاشق شده است . طعم ِشیرینِ خیال که مزه ی یک سیب آبدار می دهد یا بوی خاک نم خورده در هوای تب دار شهری شرجی .. تو چنین حس خوب و تازه ای بودی که شبی در دلم شکفتی ولی…
انسانها دیر می فهمند
که کسی که روزی پشت سر گذاشتند .
ایشان را "بسیار دوست می داشت"
#عادله_زمانی
@adelehz
که کسی که روزی پشت سر گذاشتند .
ایشان را "بسیار دوست می داشت"
#عادله_زمانی
@adelehz
💔26❤12🕊3😢2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زندگی قدرت زیادی دارد .
انقدر زیاد که با تمام تلخی هایش تورا عاشق خود میکند .
حتی در تاریک ترین روزهایش تو دنبال روزنه ای برای ادامه دادن هستی .
امیدی کوچک حتی اگر اندازه ی لبخندی از یک غریبه یا گلی کوچک کنار جاده ای دور افتاده باشد .
زندگی موهبتی تکرار ناپذیر است ..
#عادله_زمانی
@adelehz
انقدر زیاد که با تمام تلخی هایش تورا عاشق خود میکند .
حتی در تاریک ترین روزهایش تو دنبال روزنه ای برای ادامه دادن هستی .
امیدی کوچک حتی اگر اندازه ی لبخندی از یک غریبه یا گلی کوچک کنار جاده ای دور افتاده باشد .
زندگی موهبتی تکرار ناپذیر است ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤22💔1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عاصم منیر و دارن بیدار میکنن برای میانجیگری
😁15
"زنی کهگم کردم "
عاصم منیر و دارن بیدار میکنن برای میانجیگری
این پفیوز بیدار بود .به افغانستان حمله کرد که😐
😁10😢3
چرا منطقه شبیه دعوای پسر دبیرستانی ها جلوی دبیرستان دخترانه شده 🫥😴
😁21😢3
یعنی خدا میخاد اون دنیا از ما و اون یارویی که الان تو سوئیس خوابه یه جور محاسبه اعمال کنه؟
سختی کار به ما تعلق نمیگیره؟؟
راستی الان سوئیس ساعت چنده؟😁
سختی کار به ما تعلق نمیگیره؟؟
راستی الان سوئیس ساعت چنده؟😁
👍14💔6😁3🕊1
❤13💔5👍2😁1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اونی که داشت سپند دود میکرد ماییم الان 😐
😁14
طبق آخرین خبرها
صدای انفجارهایی در خط جنوبی کشور به گوش میرسه و صدای جنگنده در آسمان تهران مربوط به جنگنده های ارتش ایران هست .
صدای انفجارهایی در خط جنوبی کشور به گوش میرسه و صدای جنگنده در آسمان تهران مربوط به جنگنده های ارتش ایران هست .
🕊11