زنهاغصه هایشان راگلوله میکنن لای موهایشان
میپیچندومیبندندروی سرشان..
دلخوشی هایشان راشانه میکنند می اندازندلای گیسوانشان میریزند روی شانه شان
عشقشان را امامیبافند میخواهند بیشتردیده شود
#عادله_زمانی
میپیچندومیبندندروی سرشان..
دلخوشی هایشان راشانه میکنند می اندازندلای گیسوانشان میریزند روی شانه شان
عشقشان را امامیبافند میخواهند بیشتردیده شود
#عادله_زمانی
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گاهی انسان شدیدا نیاز دارد...
خودش را سخت درآغوش بگیرد وبگوید نترس این کابوس هم تمام میشود..
صبح نزدیک است.
@adelehz
خودش را سخت درآغوش بگیرد وبگوید نترس این کابوس هم تمام میشود..
صبح نزدیک است.
@adelehz
موزیک شب بازخوانی قطعه سر اومد زمستون
از نیما مسیحا
هر زمستانی یک روز تمام میشود..عزیزم منتظر باش ..برفها اب میشوند لاله شادی بازهم در دلت جوانه خواهد زد..
بشنوید با ما🎧🌙
@adelehz
از نیما مسیحا
هر زمستانی یک روز تمام میشود..عزیزم منتظر باش ..برفها اب میشوند لاله شادی بازهم در دلت جوانه خواهد زد..
بشنوید با ما🎧🌙
@adelehz
زنگ زد قفلی که بر دستان ماست
در دل ما زنده میماند امید
سبز خواهد گشت بذرش عاقبت
ساقهاش در قفل میگردد کلید
صبحتون بخیر❤️🌷
@adelehz
در دل ما زنده میماند امید
سبز خواهد گشت بذرش عاقبت
ساقهاش در قفل میگردد کلید
صبحتون بخیر❤️🌷
@adelehz
همه زنها ..در زندگیشان دارند شبی را که درآن سخت مرده اند.نفسشان قطع شده دلشان از حرکت ایستاده و تمام شده اند...
اما صبح همان زنها ازخواب برخاسته اند دوش گرفته اند ارایش کرده اند و رفته اند پی کار و زندگیشان ..
این است که زنها بلدند بمیرند.تمام کنند...و کتابی را ببندند ...ولی بازهم زندگی کنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
اما صبح همان زنها ازخواب برخاسته اند دوش گرفته اند ارایش کرده اند و رفته اند پی کار و زندگیشان ..
این است که زنها بلدند بمیرند.تمام کنند...و کتابی را ببندند ...ولی بازهم زندگی کنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
تنت زخمی، دلت آزرده باشد
نگاهت سرد و باران خورده باشد
شده گنجشک باشی و شبی باد
تمام لانه ات را برده باشد؟
#شهراد_میدری
@adelehz
نگاهت سرد و باران خورده باشد
شده گنجشک باشی و شبی باد
تمام لانه ات را برده باشد؟
#شهراد_میدری
@adelehz
ایمان دارم خداوند اول زن را افرید سپس عشق را ...
نمیشد گونه ی دیگری عشق را قلم زد مگر با زن...
#عادله_زمانی
@adelehz
نمیشد گونه ی دیگری عشق را قلم زد مگر با زن...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یکیم پیدا شه تو این هوای یخ
برفی یه فنجان قهوه تلخ بده دست ما
که باشکر نگاهش شیرین شده باشه😁😋☕️
عصر بخیر❤️
@adelehz
برفی یه فنجان قهوه تلخ بده دست ما
که باشکر نگاهش شیرین شده باشه😁😋☕️
عصر بخیر❤️
@adelehz
آن کهنه درختم که تنم زخمی برف است
حیثیت این باغ منم خار و خسی نیست
امروز که محتاج توام جای تو خالی ست
فردا که بیایی به سراغم نفسی نیست
سایه
@adelehz
فتوبای خودم📷
حیثیت این باغ منم خار و خسی نیست
امروز که محتاج توام جای تو خالی ست
فردا که بیایی به سراغم نفسی نیست
سایه
@adelehz
فتوبای خودم📷
میگویند ادمها برای از یاد بردن خیلی چیزها می خوابند...
بگو چند قرن بخوابم تا آغوشت را فراموش کنم ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
بگو چند قرن بخوابم تا آغوشت را فراموش کنم ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
هربار که کسی را ازخود می رنجانید.
بخشی از وجودش بیصدا
از زندگی شماخارج میشودوبلاخره روزی فراخواهد رسید
که ناگهان سرتان را برمیگردانید
ومیبینید که او سالهاست
باتمام وجودش رفته است
#عادله_زمانی
بخشی از وجودش بیصدا
از زندگی شماخارج میشودوبلاخره روزی فراخواهد رسید
که ناگهان سرتان را برمیگردانید
ومیبینید که او سالهاست
باتمام وجودش رفته است
#عادله_زمانی
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
حتی اگر قرار نیست در زندگی
کسی بمانید.آنقدر هنرمندباشید
که زیباترین ردپا را
طراحی و ازخود برجای بگذارید.
#عادله_زمانی
@adelehz
کسی بمانید.آنقدر هنرمندباشید
که زیباترین ردپا را
طراحی و ازخود برجای بگذارید.
#عادله_زمانی
@adelehz
میدانم که یک
همه چیزهای تلخ تمام میشود
ومن ...دوباره میرسم به ارامش خانه مادربزرگ و سالهای دور کودکی..
@adelehz
همه چیزهای تلخ تمام میشود
ومن ...دوباره میرسم به ارامش خانه مادربزرگ و سالهای دور کودکی..
@adelehz