"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
آدم گاهی خودش را در مکانی جا می‌گذارد. توی قلب کسی. توی یک قهوه‌خانه. توی آخرین ملاقات. توی یک حرف یا یک کلمه.

بچه که بود و گاهی قمقمه‌ی آب یا چتر رنگی‌اش را توی مدرسه جا می‌گذاشت مادرش به شوخی می‌گفت: چه‌طور شد خودت رو جا نذاشتی! او خنده‌اش می‌گرفت. مگر امکان دارد آدم خودش را جایی جا بگذارد؟ حالا بزرگ شده و قد کشیده بود و خودش را جا گذاشته بود توی آخرین دیدار با سلما. تو قلب او!

📕 صفر مطلق
✍🏻 #معصومه_باقری
@adelehz
😢1710💔5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
 
 
شب بخیر ای خوبِ من
کابوس غم را پس بزن
صبح می آید دوباره جان من آرام باش


شهنازامیرمجاهدی
@adelehz
16👍4🕊2💔2
Forwarded from کاف
چجوری فهمیدم داره بهم خیانت میکنه؟؟؟ جدا از شک هایی که داشتم
این ایموجی رو اوایل رابطه میفرستاد و توی این چند ماه اخیر اصلا استفاده نکرد ازش
تو چت یهو دستش رفت روش و بوووم فهمیدم که الانم اوایل رابطشه با بقیه‌
گوشیشم چک کردم و مطمئن شدم.

💬دینامیت
1991 @kafiha
💔291
آدم معشوق را فراموش میکند ولی عشق را هرگز!
لذت عشق حتی در تلخ ترین شکلش لازمه ی ادامه دادن این زندگیست .
به فرض اینکه همه چیز عالی باشد وقتی کسی را دوست نداری و کسی دوستت نداشته باشد این زندگی به کدام درد خواهد خورد؟

#عادله_زمانی
@adelehz
😢2218👍2👎1
‏می‌بینی؟ طوری در رنج‌کشیدن ماهر شده‌ای، که گاهی خودت هم زخم‌هایت را از یاد می‌بری.
و اما عزیزم دیدی؟
دیشب هم صبح شد!

-حمید سلیمی
@adelehz
💔238🕊7😢3
خدایا دوباره کار مارو به کانفینگ فروش‌های گیگی ۱ میلیون ننداز😐
😢21😁62
خدایا دوباره نه😭
😢23🕊5💔21👎1😁1
یکم هایده گوش بدم آروم بشم ❤️
5💔2
مهمون
هایده
به دیدن من بیا ...مهتاب در اومد...
@adelehz
😢76👍2💔2🥰1
Forwarded from عآلیجناب
🔴معاونت ارتباطات و اطلاع‌ رسانی دفتر معاون اول رئیس‌جمهور:

نگرانی برای قطع اینترنت وجود نداره و اینترنت قطع نمیشه


@Aalijnab
🕊9👍1😁1
رویای روزهای نوجوانی بودی
یا غوغای بلوغ در دل نوجوانی که در یک شب تب دار تابستانی به گمانش عاشق شده است .
طعم ِشیرینِ خیال که مزه ی یک سیب آبدار می دهد یا بوی خاک نم خورده در هوای تب دار شهری شرجی ..
تو چنین حس خوب و تازه ای بودی که شبی در دلم شکفتی ولی جوانه هایت را به من ندادی!
شاید هم تو در باغ دل من جوانه نزده بودی و من شیرین خیال بودم.
هرچه بود من اسمش را عشق نوجوانی می‌گذارم، عشقی که فقط یک بار رخ می دهد حتی اگر سالها از عمرت بگذرد.

#عادله_زمانی
@adelehz
18💔9👍1🕊1
Seni Seviyorum °
Aşk
بشنوید و بارها بشنوید..
@adelehz
17😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زندگی قدرت زیادی دارد .
انقدر زیاد که با تمام تلخی هایش تورا عاشق خود میکند .
حتی در تاریک ترین روزهایش تو دنبال روزنه ای برای ادامه دادن هستی .
امیدی کوچک حتی اگر اندازه ی لبخندی از یک غریبه یا گلی کوچک کنار جاده ای دور افتاده باشد .
زندگی موهبتی تکرار ناپذیر است ..
#عادله_زمانی
@adelehz
22💔1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ممنون که اینقدر قوی بودی.
@adelehz
22