"زنی کهگم کردم "
Moein – Sobhet Bekhair Azizam
هر وقت این ترانه رو میشنوم نخی از دلم کشیده میشه،بی آنکه بدونم چرا..
💔7👍1
آدم گاهی خودش را در مکانی جا میگذارد. توی قلب کسی. توی یک قهوهخانه. توی آخرین ملاقات. توی یک حرف یا یک کلمه.
بچه که بود و گاهی قمقمهی آب یا چتر رنگیاش را توی مدرسه جا میگذاشت مادرش به شوخی میگفت: چهطور شد خودت رو جا نذاشتی! او خندهاش میگرفت. مگر امکان دارد آدم خودش را جایی جا بگذارد؟ حالا بزرگ شده و قد کشیده بود و خودش را جا گذاشته بود توی آخرین دیدار با سلما. تو قلب او!
📕 صفر مطلق
✍🏻 #معصومه_باقری
@adelehz
بچه که بود و گاهی قمقمهی آب یا چتر رنگیاش را توی مدرسه جا میگذاشت مادرش به شوخی میگفت: چهطور شد خودت رو جا نذاشتی! او خندهاش میگرفت. مگر امکان دارد آدم خودش را جایی جا بگذارد؟ حالا بزرگ شده و قد کشیده بود و خودش را جا گذاشته بود توی آخرین دیدار با سلما. تو قلب او!
📕 صفر مطلق
✍🏻 #معصومه_باقری
@adelehz
😢17❤10💔5
Forwarded from کاف
چجوری فهمیدم داره بهم خیانت میکنه؟؟؟ جدا از شک هایی که داشتم
این ایموجی رو اوایل رابطه میفرستاد و توی این چند ماه اخیر اصلا استفاده نکرد ازش
تو چت یهو دستش رفت روش و بوووم فهمیدم که الانم اوایل رابطشه با بقیه
گوشیشم چک کردم و مطمئن شدم.
💬دینامیت
1991 @kafiha
این ایموجی رو اوایل رابطه میفرستاد و توی این چند ماه اخیر اصلا استفاده نکرد ازش
تو چت یهو دستش رفت روش و بوووم فهمیدم که الانم اوایل رابطشه با بقیه
گوشیشم چک کردم و مطمئن شدم.
💬دینامیت
1991 @kafiha
💔29❤1
کاف
چجوری فهمیدم داره بهم خیانت میکنه؟؟؟ جدا از شک هایی که داشتم این ایموجی رو اوایل رابطه میفرستاد و توی این چند ماه اخیر اصلا استفاده نکرد ازش تو چت یهو دستش رفت روش و بوووم فهمیدم که الانم اوایل رابطشه با بقیه گوشیشم چک کردم و مطمئن شدم. 💬دینامیت 1991 @kafiha
وقتی از حس ششم زنانه حرف می زنیم...
👍24💔13
آدم معشوق را فراموش میکند ولی عشق را هرگز!
لذت عشق حتی در تلخ ترین شکلش لازمه ی ادامه دادن این زندگیست .
به فرض اینکه همه چیز عالی باشد وقتی کسی را دوست نداری و کسی دوستت نداشته باشد این زندگی به کدام درد خواهد خورد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
لذت عشق حتی در تلخ ترین شکلش لازمه ی ادامه دادن این زندگیست .
به فرض اینکه همه چیز عالی باشد وقتی کسی را دوست نداری و کسی دوستت نداشته باشد این زندگی به کدام درد خواهد خورد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
😢22❤18👍2👎1
میبینی؟ طوری در رنجکشیدن ماهر شدهای، که گاهی خودت هم زخمهایت را از یاد میبری.
و اما عزیزم دیدی؟
دیشب هم صبح شد!
-حمید سلیمی
@adelehz
و اما عزیزم دیدی؟
دیشب هم صبح شد!
-حمید سلیمی
@adelehz
💔23❤8🕊7😢3
خدایا دوباره کار مارو به کانفینگ فروشهای گیگی ۱ میلیون ننداز😐
😢21😁6❤2
"زنی کهگم کردم "
خدایا دوباره کار مارو به کانفینگ فروشهای گیگی ۱ میلیون ننداز😐
کانفینگ فروشها دارن از پاکستان برمیگردن😐
😁21
رویای روزهای نوجوانی بودی
یا غوغای بلوغ در دل نوجوانی که در یک شب تب دار تابستانی به گمانش عاشق شده است .
طعم ِشیرینِ خیال که مزه ی یک سیب آبدار می دهد یا بوی خاک نم خورده در هوای تب دار شهری شرجی ..
تو چنین حس خوب و تازه ای بودی که شبی در دلم شکفتی ولی جوانه هایت را به من ندادی!
شاید هم تو در باغ دل من جوانه نزده بودی و من شیرین خیال بودم.
هرچه بود من اسمش را عشق نوجوانی میگذارم، عشقی که فقط یک بار رخ می دهد حتی اگر سالها از عمرت بگذرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
یا غوغای بلوغ در دل نوجوانی که در یک شب تب دار تابستانی به گمانش عاشق شده است .
طعم ِشیرینِ خیال که مزه ی یک سیب آبدار می دهد یا بوی خاک نم خورده در هوای تب دار شهری شرجی ..
تو چنین حس خوب و تازه ای بودی که شبی در دلم شکفتی ولی جوانه هایت را به من ندادی!
شاید هم تو در باغ دل من جوانه نزده بودی و من شیرین خیال بودم.
هرچه بود من اسمش را عشق نوجوانی میگذارم، عشقی که فقط یک بار رخ می دهد حتی اگر سالها از عمرت بگذرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤18💔9👍1🕊1
"زنی کهگم کردم "
رویای روزهای نوجوانی بودی یا غوغای بلوغ در دل نوجوانی که در یک شب تب دار تابستانی به گمانش عاشق شده است . طعم ِشیرینِ خیال که مزه ی یک سیب آبدار می دهد یا بوی خاک نم خورده در هوای تب دار شهری شرجی .. تو چنین حس خوب و تازه ای بودی که شبی در دلم شکفتی ولی…
انسانها دیر می فهمند
که کسی که روزی پشت سر گذاشتند .
ایشان را "بسیار دوست می داشت"
#عادله_زمانی
@adelehz
که کسی که روزی پشت سر گذاشتند .
ایشان را "بسیار دوست می داشت"
#عادله_زمانی
@adelehz
💔26❤12🕊3😢2