"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
من شاعری را به حد معمولش بلدم .
ولی از حد عادی بیشتر دوستت دارم
شعرهایم دیگر کفاف گفتن دوست داشتنت را نمی دهد .
پس برایم‌چاره ای نمانده جز آنکه بگویم :
بیا تا ببوسمت...
#عادله_زمانی
@adelehz
29🥰1
اگر دوستت داشت، رنج تو را تماشا نمی‌کرد...

@adelehz
💔38👍241
واقعاً زن داشتن بلد نیستید
باید در زن داری مثل دایی ها باشی.
دار و ندار خودتو که ریختی پای زنت هیچ سر خواهراتم کلاه بذاری دار و ندار باباتم بزنی به نامش


پارسا لوزرفر

@adelehz
😁51👍8🥰7💔54👎2
لطفا برای یک بیمار در بیمارستان دعا کنید .
از دعای خیرتون بی نصیب نذارید
80🕊19
اگر دریابیم که تنها دو دقیقه برای بیان آنچه میخواهیم بگوییم فرصت داریم،

تمام باجه های تلفن از افرادی پر می شد که می خواهند به دیگران بگویند آنها را دوست دارند.

کریستوفر مورلی
@adelehz
👍9💔3
"زنی که‌گم کردم "
هایده فقط یک خواننده نبود او یک سبک خاص از زندگی، رفتار و زنانگی زیبا بود❤️ گفته های هما میر افشار دوست صمیمی هایده و شاعر بسیاری از ترانه های نامدار را در تاثیر عشق بر هایده بشنوید . #عادله_زمانی @adelehz
امروز هما میرافشار،ترانه سرا و شاعر معروف ایرانی در ۸۹ سالگی درگذشت .
وی خالق ترانه هایی چون "صبحت بخیر عزیزم "و "دل میگه دلبر میاد" بود .
اما غم انگیز این است که خالق عاشقانه ترین ترانه ها ،در آخرین سالهای زندگی دچار آلزایمر شد.
یعنی بیماری ترسناکی که تمام کلمات عاشقانه ی بی بدیل اورا بلعیده بود .

#عادله_زمانی

@adelehz
💔29🕊4
"زنی که‌گم کردم "
Moein – Sobhet Bekhair Azizam
هر وقت این ترانه رو میشنوم نخی از دلم کشیده میشه،بی آنکه بدونم چرا..
💔7👍1
آدم گاهی خودش را در مکانی جا می‌گذارد. توی قلب کسی. توی یک قهوه‌خانه. توی آخرین ملاقات. توی یک حرف یا یک کلمه.

بچه که بود و گاهی قمقمه‌ی آب یا چتر رنگی‌اش را توی مدرسه جا می‌گذاشت مادرش به شوخی می‌گفت: چه‌طور شد خودت رو جا نذاشتی! او خنده‌اش می‌گرفت. مگر امکان دارد آدم خودش را جایی جا بگذارد؟ حالا بزرگ شده و قد کشیده بود و خودش را جا گذاشته بود توی آخرین دیدار با سلما. تو قلب او!

📕 صفر مطلق
✍🏻 #معصومه_باقری
@adelehz
😢1710💔5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
 
 
شب بخیر ای خوبِ من
کابوس غم را پس بزن
صبح می آید دوباره جان من آرام باش


شهنازامیرمجاهدی
@adelehz
16👍4🕊2💔2
Forwarded from کاف
چجوری فهمیدم داره بهم خیانت میکنه؟؟؟ جدا از شک هایی که داشتم
این ایموجی رو اوایل رابطه میفرستاد و توی این چند ماه اخیر اصلا استفاده نکرد ازش
تو چت یهو دستش رفت روش و بوووم فهمیدم که الانم اوایل رابطشه با بقیه‌
گوشیشم چک کردم و مطمئن شدم.

💬دینامیت
1991 @kafiha
💔291
آدم معشوق را فراموش میکند ولی عشق را هرگز!
لذت عشق حتی در تلخ ترین شکلش لازمه ی ادامه دادن این زندگیست .
به فرض اینکه همه چیز عالی باشد وقتی کسی را دوست نداری و کسی دوستت نداشته باشد این زندگی به کدام درد خواهد خورد؟

#عادله_زمانی
@adelehz
😢2218👍2👎1
‏می‌بینی؟ طوری در رنج‌کشیدن ماهر شده‌ای، که گاهی خودت هم زخم‌هایت را از یاد می‌بری.
و اما عزیزم دیدی؟
دیشب هم صبح شد!

-حمید سلیمی
@adelehz
💔238🕊7😢3
خدایا دوباره کار مارو به کانفینگ فروش‌های گیگی ۱ میلیون ننداز😐
😢21😁62
خدایا دوباره نه😭
😢23🕊5💔21👎1😁1