Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نه کهنشود می شود ولی جانِ من بقول حافظِ بدون شاخه نبات آری شود ولیکن به خون جگر شود.
می شود اما هزار بار این دل خون میشود .هزار بار آتش می افتد به خرمنت ،هزار بار، بارِ بلور دلت هُری می ریزد و هزار تکه بلور شکسته ی نوک تیز فرو می رود به جگرت.
می شود اما هزار بار می میری و زنده میشوی .
می شود اما روزی که شد دیگر مثل روز اول نیستی .
روزی که آنکه گذاشته و رفته بر میگردد
روزی که یکآرزوی قدیمی به واقعیت می پیوندد
روزی که می شود ..
تو دیگر آن آدم قبلی نیستی .
آری می شود جانِ من ولی تا بشود هزار بار شکسته ای و دوباره بهم جوش خورده ای ..
آری می شود .
#عادله_زمانی
@adelehz
می شود اما هزار بار این دل خون میشود .هزار بار آتش می افتد به خرمنت ،هزار بار، بارِ بلور دلت هُری می ریزد و هزار تکه بلور شکسته ی نوک تیز فرو می رود به جگرت.
می شود اما هزار بار می میری و زنده میشوی .
می شود اما روزی که شد دیگر مثل روز اول نیستی .
روزی که آنکه گذاشته و رفته بر میگردد
روزی که یکآرزوی قدیمی به واقعیت می پیوندد
روزی که می شود ..
تو دیگر آن آدم قبلی نیستی .
آری می شود جانِ من ولی تا بشود هزار بار شکسته ای و دوباره بهم جوش خورده ای ..
آری می شود .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔9❤8
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
یا رب
دو چشم،دو گوش، دو دست و دو پا
اما فقط یک قلب برای تحمل این همه غم کافی ست ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
دو چشم،دو گوش، دو دست و دو پا
اما فقط یک قلب برای تحمل این همه غم کافی ست ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
😢32👍5
ولی جدی جدی ما از یه جنگ چهل روزه جون بسلامت بردیم ها
جنگنده داشت بمب میزد وسط شهرهایی که توش بودیم ...
بهش فکر میکنم چند ثانیه هنگ میکنم.
جنگنده داشت بمب میزد وسط شهرهایی که توش بودیم ...
بهش فکر میکنم چند ثانیه هنگ میکنم.
💔38👍9🕊3👎1
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من شاعری را به حد معمولش بلدم .
ولی از حد عادی بیشتر دوستت دارم
شعرهایم دیگر کفاف گفتن دوست داشتنت را نمی دهد .
پس برایمچاره ای نمانده جز آنکه بگویم :
بیا تا ببوسمت...
#عادله_زمانی
@adelehz
ولی از حد عادی بیشتر دوستت دارم
شعرهایم دیگر کفاف گفتن دوست داشتنت را نمی دهد .
پس برایمچاره ای نمانده جز آنکه بگویم :
بیا تا ببوسمت...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤29🥰1
واقعاً زن داشتن بلد نیستید
باید در زن داری مثل دایی ها باشی.
دار و ندار خودتو که ریختی پای زنت هیچ سر خواهراتم کلاه بذاری دار و ندار باباتم بزنی به نامش
✍پارسا لوزرفر
@adelehz
باید در زن داری مثل دایی ها باشی.
دار و ندار خودتو که ریختی پای زنت هیچ سر خواهراتم کلاه بذاری دار و ندار باباتم بزنی به نامش
✍پارسا لوزرفر
@adelehz
😁52👍8🥰7💔5❤4👎2
لطفا برای یک بیمار در بیمارستان دعا کنید .
از دعای خیرتون بی نصیب نذارید
از دعای خیرتون بی نصیب نذارید
❤80🕊19
اگر دریابیم که تنها دو دقیقه برای بیان آنچه میخواهیم بگوییم فرصت داریم،
تمام باجه های تلفن از افرادی پر می شد که می خواهند به دیگران بگویند آنها را دوست دارند.
✍ کریستوفر مورلی
@adelehz
تمام باجه های تلفن از افرادی پر می شد که می خواهند به دیگران بگویند آنها را دوست دارند.
✍ کریستوفر مورلی
@adelehz
👍9💔3
"زنی کهگم کردم "
هایده فقط یک خواننده نبود او یک سبک خاص از زندگی، رفتار و زنانگی زیبا بود❤️ گفته های هما میر افشار دوست صمیمی هایده و شاعر بسیاری از ترانه های نامدار را در تاثیر عشق بر هایده بشنوید . #عادله_زمانی @adelehz
امروز هما میرافشار،ترانه سرا و شاعر معروف ایرانی در ۸۹ سالگی درگذشت .
وی خالق ترانه هایی چون "صبحت بخیر عزیزم "و "دل میگه دلبر میاد" بود .
اما غم انگیز این است که خالق عاشقانه ترین ترانه ها ،در آخرین سالهای زندگی دچار آلزایمر شد.
یعنی بیماری ترسناکی که تمام کلمات عاشقانه ی بی بدیل اورا بلعیده بود .
#عادله_زمانی
@adelehz
وی خالق ترانه هایی چون "صبحت بخیر عزیزم "و "دل میگه دلبر میاد" بود .
اما غم انگیز این است که خالق عاشقانه ترین ترانه ها ،در آخرین سالهای زندگی دچار آلزایمر شد.
یعنی بیماری ترسناکی که تمام کلمات عاشقانه ی بی بدیل اورا بلعیده بود .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔29🕊4
"زنی کهگم کردم "
Moein – Sobhet Bekhair Azizam
هر وقت این ترانه رو میشنوم نخی از دلم کشیده میشه،بی آنکه بدونم چرا..
💔7👍1
آدم گاهی خودش را در مکانی جا میگذارد. توی قلب کسی. توی یک قهوهخانه. توی آخرین ملاقات. توی یک حرف یا یک کلمه.
بچه که بود و گاهی قمقمهی آب یا چتر رنگیاش را توی مدرسه جا میگذاشت مادرش به شوخی میگفت: چهطور شد خودت رو جا نذاشتی! او خندهاش میگرفت. مگر امکان دارد آدم خودش را جایی جا بگذارد؟ حالا بزرگ شده و قد کشیده بود و خودش را جا گذاشته بود توی آخرین دیدار با سلما. تو قلب او!
📕 صفر مطلق
✍🏻 #معصومه_باقری
@adelehz
بچه که بود و گاهی قمقمهی آب یا چتر رنگیاش را توی مدرسه جا میگذاشت مادرش به شوخی میگفت: چهطور شد خودت رو جا نذاشتی! او خندهاش میگرفت. مگر امکان دارد آدم خودش را جایی جا بگذارد؟ حالا بزرگ شده و قد کشیده بود و خودش را جا گذاشته بود توی آخرین دیدار با سلما. تو قلب او!
📕 صفر مطلق
✍🏻 #معصومه_باقری
@adelehz
😢17❤10💔5
Forwarded from کاف
چجوری فهمیدم داره بهم خیانت میکنه؟؟؟ جدا از شک هایی که داشتم
این ایموجی رو اوایل رابطه میفرستاد و توی این چند ماه اخیر اصلا استفاده نکرد ازش
تو چت یهو دستش رفت روش و بوووم فهمیدم که الانم اوایل رابطشه با بقیه
گوشیشم چک کردم و مطمئن شدم.
💬دینامیت
1991 @kafiha
این ایموجی رو اوایل رابطه میفرستاد و توی این چند ماه اخیر اصلا استفاده نکرد ازش
تو چت یهو دستش رفت روش و بوووم فهمیدم که الانم اوایل رابطشه با بقیه
گوشیشم چک کردم و مطمئن شدم.
💬دینامیت
1991 @kafiha
💔29❤1
کاف
چجوری فهمیدم داره بهم خیانت میکنه؟؟؟ جدا از شک هایی که داشتم این ایموجی رو اوایل رابطه میفرستاد و توی این چند ماه اخیر اصلا استفاده نکرد ازش تو چت یهو دستش رفت روش و بوووم فهمیدم که الانم اوایل رابطشه با بقیه گوشیشم چک کردم و مطمئن شدم. 💬دینامیت 1991 @kafiha
وقتی از حس ششم زنانه حرف می زنیم...
👍24💔13
آدم معشوق را فراموش میکند ولی عشق را هرگز!
لذت عشق حتی در تلخ ترین شکلش لازمه ی ادامه دادن این زندگیست .
به فرض اینکه همه چیز عالی باشد وقتی کسی را دوست نداری و کسی دوستت نداشته باشد این زندگی به کدام درد خواهد خورد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
لذت عشق حتی در تلخ ترین شکلش لازمه ی ادامه دادن این زندگیست .
به فرض اینکه همه چیز عالی باشد وقتی کسی را دوست نداری و کسی دوستت نداشته باشد این زندگی به کدام درد خواهد خورد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
😢22❤18👍2👎1