"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
من دقت کردم ،گاها لیوان‌های چایی سرده شده زیادی اطراف من دست نخورده باقی می ماند.
یعنی چایی می ریزم می آورم و فراموش میکنم بخورم ...
یعنی حتی یک لذت کوچک را نیز بین افکار مختلف گم میکنم.
این قطعا همان زندگی نبود که در انشاهای کودکی میخواستیم به آن برسیم.

#عادله_زمانی
@adelehz
14💔10😢4
دو تا پسر با ماشین افتاده بودن دنبالمون ول کن نبودن، خواهرم گفت یهو بپیچ تو این کوچه که گممون کنن، منم تازه گواهینامه گرفته بودم از ۵۰ متر قبل راهنما زدم و ما و اقا پسرا باهم رفتیم تو یه کوچه بن‌بست

• malo •
@adelehz
😁47
شما رو نمیدونم ولی من دلم لک زده برای دیدن ماشین گل زده ی عروس تو خیابون که چندتا ماشین با ذوق دارن پشت سرش بوق میزنن ...
خوشحالی واقعی و از ته قلب

@adelehz
23💔7
شاید تصورش دشوار باشد ،اما این یک واقعیت تلخ است.
بسیاری از ما،در نقطه ای از شکیبایی خسته می شویم.
خسته شدن از شکیبایی،اوج استیصال ست.
آدم با خودش به این نتیجه می رسد که من دیگر نمیکشم.
من حتی برای صبور بودن هم خسته ام.
من نام این لحظه را بریدن می‌گذارم.
بریدن از هرچه هست و نیست .
ولی آن را شبیه لحظه ی پرواز پرنده میدانم ،همان لحظه جادویی رها شدن جسم پرنده در خلا و آغاز پرواز ...
بگذارید صادقانه بگویم ،آرزو میکنم نقطه ی بریدن همه ی ما لحظه ی شروع پرواز باشد .
با این امید که در اوج استیصال چاره ای برای دردها پیدا شود .
حتی اگر خیلی خوش بینانه بنظر برسد .
#عادله_زمانی
@adelehz
11😢11
Forwarded from عآلیجناب
🔴فوری/ بازگشایی اینترنت بین الملل مصوب شد

🔹سیتنا خبر داد: ستاد راهبری و ساماندهی فضای مجازی صبح امروز دوشنبه (چهارم خردادماه) به ریاست دکتر عارف معاون اول رئیس جمهور تشکیل جلسه داد و بازگشت اینترنت به وضعیت قبل از دی ماه 1404 مصوب شد.

🔹این مصوبه برای رییس جمهور ارسال شد و در صورت تایید رئیس جمهور جهت اجرا برای وزارت ارتباطات ارسال خواهدشد.

@Aalijnab
3🕊2

‌زیرِ سنگِ آسیابِ روزگار افتاده‌‌ایم
خوشه‌ی زرّینِ عمرِ ما چه ارزان آرد شد...


محمد نوروزی

‌‌@adelehz
💔204
Forwarded from کاف
♦️ یک خبرگزاری دولتی به نقل از منبع مطلع در وزارت ارتباطات:

🔹 پروسه اتصال اینترنت در حال انجام است و طی ۲۴ ساعت آینده این امکان برای همه فراهم خواهد شد

🔹 ایسنا نوشت: طبق اعلام یک منبع مطلع از وزارت ارتباطات با صدور دستور اتصال اینترنت از سوی سیدستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پروسه اتصال در حال انجام است و طی ۲۴ ساعت آینده این امکان برای همه فراهم خواهد شد.

@Kafiha
6
اگه دارید پس از ۸۷ روز آنلاین میشید
این پیامم مال شماست .
خسته نباشید
خوش اومدید
78🥰15
صدای نوتیف گوشی مو باز گذاشتم و دارم با لذت گوش میدم :)
👍23😁10🕊5
برگشتیم
با درد
غم
خستگی شانه ها
ولی محکوم به امید داشتن و ادامه دادن
محکوم به اجبارِ زندگی
همان زندگی که دلتنگ شریک کردنش باهم بودیم .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔429
چرت و پرت ترین ویدئوهای اکسپلور رو دارم با ولع نگاه میکنم🥺
💔2110😁2👍1👎1
آن شبها ..
"سه شنبه ها با موری" را خواندم و برای اولین بار از کسی که تا آخرین لحظه امید به ادامه دادن دارد خشمگین شدم.
با آنکه دلم پر می زد برای ادامه دادن خواندن از "موری"،مردی که در حالت فلج به برگزاری کلاس درسی خودش برای دانشجوی قدیمی اش ادامه می داد تا ابنای زندگی را به او بیاموزد و معتقد بود زندگی ارزش ادامه دادن دارد ،اما خشمگین بودم و در دلم اورا خطاب قرار میدادم که موری تو اصلا میدانی زندگی تا چه حد می تواند بی رحم باشد؟
ولی بازهم در دورترین لایه ی ذهنم ،فکر امید داشتن به زندگی آرام آرام نفس می کشید .
موری تو خیلی قوی بودی ما شاید نتوانیم مثل تو باشیم اما اگر فقط یک درصد از قدرت ادامه دادن آدمهایی مثل تو به هر کدام ما خستگان برسد شاید کافی باشد .
ما که بسیار خسته اما ادامه دهنده ی این زندگی نامهربان با خود هستیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
👍189
باید بیاموزی که حتی در سخت ترین روزهای زندگی ات با شکوه رفتار کنی .
از دردهایت سمفونی زیبایی بیرون بکشی و از اشکهایت ستاره بسازی .
جهان جز با عبوری شکوهمندانه تورا بیاد نخواهد آورد.
#عادله_زمانی
@adelehz
23👍6💔4
واقعیت اینه که حالا وقتی نت وصله من دیگه اون ولع سابق برای اخبار رو ندارم .
انگار بهش بی تفاوت شدم .
تا نیمه شب برای دنبال کردن اینکه چی شد چی نشد بیدار نمیمونم .
میخوام بهتون بگم گاهی وقتها بعضی از ولع هایی که داریم به این دلیل هست که نمی دونی تهش چی خبره
وقتی میفهمی همه چیز عادی تر میشه.

@adelehz
👍395👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نه که‌نشود می شود ولی جانِ من بقول حافظِ بدون شاخه نبات آری شود ولیکن به خون جگر شود.
می شود اما هزار بار این دل خون می‌شود .هزار بار آتش می افتد به خرمنت ،هزار بار، بارِ بلور دلت هُری می ریزد و هزار تکه بلور شکسته ی نوک تیز فرو می رود به جگرت.
می شود اما هزار بار می میری و زنده میشوی .
می شود اما روزی که شد دیگر مثل روز اول نیستی .
روزی که آنکه گذاشته و رفته بر می‌گردد
روزی که یک‌آرزوی قدیمی به واقعیت می پیوندد
روزی که می شود ..
تو دیگر آن آدم قبلی نیستی .
آری می شود جانِ من ولی تا بشود هزار بار شکسته ای و دوباره بهم جوش خورده ای ..
آری می شود .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔98
یا رب
دو چشم،دو گوش، دو دست و دو پا
اما فقط یک قلب برای تحمل این همه غم کافی ست ؟
#عادله_زمانی

@adelehz
😢32👍5
ولی جدی جدی ما از یه جنگ چهل روزه جون بسلامت بردیم ها
جنگنده داشت بمب میزد وسط شهرهایی که توش بودیم ...
بهش فکر میکنم چند ثانیه هنگ میکنم.
💔38👍9🕊3👎1
من شاعری را به حد معمولش بلدم .
ولی از حد عادی بیشتر دوستت دارم
شعرهایم دیگر کفاف گفتن دوست داشتنت را نمی دهد .
پس برایم‌چاره ای نمانده جز آنکه بگویم :
بیا تا ببوسمت...
#عادله_زمانی
@adelehz
29🥰1