This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من در حال چک کردن اخبار در طول روز
@adelehz
@adelehz
😢12👍1
چه کسی میداند :
شاید زمین با همه زیبایی هایش
جهنم سیاره ای در دور دستهای دیگر باشد...!
#نیکولو_ماکیاولی
@adelehz
شاید زمین با همه زیبایی هایش
جهنم سیاره ای در دور دستهای دیگر باشد...!
#نیکولو_ماکیاولی
@adelehz
👍27💔13😢3❤2😁2
وقتی طوفان تمام شد، یادت نمیآید چگونه از آن گذشتی و جان سالم به در بردی. حتا درحقیقت مطمئن نیستی طوفان واقعاً تمام شده باشد.
اما یک چیز مسلم است. وقتی از طوفان بیرون آمدی دیگر همان آدمی نیستی که قدم به درون طوفان گذاشت...!
کافکا در کرانە / هاروکی موراکامی
@adelehz
اما یک چیز مسلم است. وقتی از طوفان بیرون آمدی دیگر همان آدمی نیستی که قدم به درون طوفان گذاشت...!
کافکا در کرانە / هاروکی موراکامی
@adelehz
👍20❤10💔2
این روزها بیشتر به اوریانا فالاچی فکر میکنم .به کتابش
"نامه ای به فرزندی که زاده نشد"
بگذارید اعتراف کنم این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به زنانی که نخواستند کودکی را به این دنیای نا مقدس وارد کنند احترام میگذارم.
در دنیایی که نمیتوانی تا ابد نگهبان فرزندت باشی،مادر بودن امتحانی بزرگ ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
"نامه ای به فرزندی که زاده نشد"
بگذارید اعتراف کنم این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به زنانی که نخواستند کودکی را به این دنیای نا مقدس وارد کنند احترام میگذارم.
در دنیایی که نمیتوانی تا ابد نگهبان فرزندت باشی،مادر بودن امتحانی بزرگ ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔45👍39❤12😢5👎1
Forwarded from کاف
من هنوز کتاب هدیه میدم؛ صفحه اولش یه چیزی مینویسم. سعی میکنم دستخطم خوب باشه. اگه روم میشد نامه هم میفرستادم. هنوز شعر بلدم، هنوز فکر میکنم اینجوری قشنگتره.
💬Ali
ClovE @Kafiha
💬Ali
ClovE @Kafiha
❤34💔10👍9🥰1
وقتی بچه بودم مادرم در رادیوی کوچکی که داشت غروبها دنبال موج شبکه های خبری میگشت.
شبکه های موزیک را پشت سر هم رد می کرد و لابهلای خش خش موج ها مصرانه به دنبال "اخبار" می گشت .
گاهی با خشمی کودکانه به او میگفتم مادر این همه اخبار به چه دردی میخورد ؟ چرا اینقدر به خبر علاقه دارید؟
و مادرم جوابی که قانعم کند به من نمی داد.
شاید مادرم در دلش می گفت : بزرگ شوی میفهمی !
که اگر این جوابش بود میتوانم بگویم واقعی ترین پاسخ همین بود .
و من بزرگ شدم و امروز در به در دنبال اخبار می گردم .
حالا عوض کردن موجهای رادیویی جایش را به اسکرول کردن صفحات اجتماعی داده است .
اما مگر فرقی دارد؟
من هیچ وقت آدم خبرخوانی نبودم .
همیشه میخواستم شعر و قصه بخوانم.
من حتی کتابهای تاریخی را دوست نداشتم و حالا میان هزاران خبر گیر افتاده ام.
اخباری که دوستشان ندارم ولی دنبال شان میکنم .
اخباری که نه شبیه شعر هستند نه شبیه قصه های شعف انگیز سالهای دور ...
#عادله_زمانی
@adelehz
شبکه های موزیک را پشت سر هم رد می کرد و لابهلای خش خش موج ها مصرانه به دنبال "اخبار" می گشت .
گاهی با خشمی کودکانه به او میگفتم مادر این همه اخبار به چه دردی میخورد ؟ چرا اینقدر به خبر علاقه دارید؟
و مادرم جوابی که قانعم کند به من نمی داد.
شاید مادرم در دلش می گفت : بزرگ شوی میفهمی !
که اگر این جوابش بود میتوانم بگویم واقعی ترین پاسخ همین بود .
و من بزرگ شدم و امروز در به در دنبال اخبار می گردم .
حالا عوض کردن موجهای رادیویی جایش را به اسکرول کردن صفحات اجتماعی داده است .
اما مگر فرقی دارد؟
من هیچ وقت آدم خبرخوانی نبودم .
همیشه میخواستم شعر و قصه بخوانم.
من حتی کتابهای تاریخی را دوست نداشتم و حالا میان هزاران خبر گیر افتاده ام.
اخباری که دوستشان ندارم ولی دنبال شان میکنم .
اخباری که نه شبیه شعر هستند نه شبیه قصه های شعف انگیز سالهای دور ...
#عادله_زمانی
@adelehz
💔22❤7😢2
Forwarded from کاف
🔻 فوری: وزیر دفاع اسرائیل اعلام کرد که اسرائیل حمله پیشدستانهای علیه ایران انجام داده است تا تهدیدها علیه کشور را از بین ببرد.
انتظار می رود در بازه زمانی نزدیک حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل صورت گیرد.
وزیر دفاع اسرائیل، کاتز، وضعیت اضطراری ویژه سراسری اعلام کرده و از مردم خواسته است دستورالعملهای فرماندهی جبهه داخلی را دنبال کرده و در مناطق محافظتشده بمانند
@Kafiha
انتظار می رود در بازه زمانی نزدیک حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل صورت گیرد.
وزیر دفاع اسرائیل، کاتز، وضعیت اضطراری ویژه سراسری اعلام کرده و از مردم خواسته است دستورالعملهای فرماندهی جبهه داخلی را دنبال کرده و در مناطق محافظتشده بمانند
@Kafiha
❤3👍2
من خیلی سخت آن شدم .
امیدوارم هر وقت این پیام و دیدید سالم و سلامت باشید .
دوستتون دارم
مراقب خودتون باشید.
امیدوارم هر وقت این پیام و دیدید سالم و سلامت باشید .
دوستتون دارم
مراقب خودتون باشید.
❤55
در سخت ترین و عجیب ترین روزهای عمرمون ...
فقط از خدا میخوام به تن های خسته ی ما توانی برای عبور از این روزهای سخت بده .
مراقب خودتون باشید
آرزو میکنم بتونم دوباره براتون بنویسم و دوباره بخونید .
از نزدیک نمیشناسمتون ولی دلتنگ و دل نگران تک تک تون هستم.❤️
فقط از خدا میخوام به تن های خسته ی ما توانی برای عبور از این روزهای سخت بده .
مراقب خودتون باشید
آرزو میکنم بتونم دوباره براتون بنویسم و دوباره بخونید .
از نزدیک نمیشناسمتون ولی دلتنگ و دل نگران تک تک تون هستم.❤️
❤34
"زنی کهگم کردم "
در سخت ترین و عجیب ترین روزهای عمرمون ... فقط از خدا میخوام به تن های خسته ی ما توانی برای عبور از این روزهای سخت بده . مراقب خودتون باشید آرزو میکنم بتونم دوباره براتون بنویسم و دوباره بخونید . از نزدیک نمیشناسمتون ولی دلتنگ و دل نگران تک تک تون هستم.❤️
غمگینم و وقتی میبینم نیستید که بخونید غمم بیشتر میشه..
❤30💔9
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
بعضی غم ها
آنقدر عمیقند که فراموش نمیشوند
در میان روز مره گی هایی که پشت سر میگذاری کمرنگ تر میشوند و دوباره یک روز ناگهان مثل بارانی رعداسا بر قلبت و بر روزت فرو می ریزند .
جنس این اندوه جنس شیشه نیست که بشکند و راحتت کند ،جنس هواست هر لحظه جاری ست، روزهایی طوفان می شود و روزهایی آرام ..
حقیقت آن است که تو نه خسته ای نه خوشحال تو یادگرفتی با یک اندوه همیشگی زندگی کنی
بعضی از این غمها بطرز عجیبی ناشناخته اند.
#عادله_زمانی
@adelehz
آنقدر عمیقند که فراموش نمیشوند
در میان روز مره گی هایی که پشت سر میگذاری کمرنگ تر میشوند و دوباره یک روز ناگهان مثل بارانی رعداسا بر قلبت و بر روزت فرو می ریزند .
جنس این اندوه جنس شیشه نیست که بشکند و راحتت کند ،جنس هواست هر لحظه جاری ست، روزهایی طوفان می شود و روزهایی آرام ..
حقیقت آن است که تو نه خسته ای نه خوشحال تو یادگرفتی با یک اندوه همیشگی زندگی کنی
بعضی از این غمها بطرز عجیبی ناشناخته اند.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤12😢10
مرا در سخت ترین روزهای زندگی دوست بدار.
چون،آدمها در هنگامه ی اندوه تنها به عزیزترین هایشان می اندیشند.
#عادله_زمانی
@adelehz
چون،آدمها در هنگامه ی اندوه تنها به عزیزترین هایشان می اندیشند.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤22
"زنی کهگم کردم "
مرا در سخت ترین روزهای زندگی دوست بدار. چون،آدمها در هنگامه ی اندوه تنها به عزیزترین هایشان می اندیشند. #عادله_زمانی @adelehz
با کانفینگهای خداتومنی و بزور وصل میشم که بیام اینجا بنویسم دلم برای اینکه منو بخونید تنگ شده 🥺
دلم برای بودن تون تنگ شده
اینکه میدونم قلبتون پر از غصه ست دلم و آتیش میزنه...
شما رفیق و شریک همه ی روزهای من بودین ...
دلم برای بودن تون تنگ شده
اینکه میدونم قلبتون پر از غصه ست دلم و آتیش میزنه...
شما رفیق و شریک همه ی روزهای من بودین ...
❤38
❤18😢8
💔21❤6🕊4
هرکه هستی و هرکجای دنیایی
اگر فقط یک نفر هم صبح ها به دلخوشی بودن تو از خواب برمیخیزد یعنی ؛تو پیامبر امید هستی!
در روزگار ناامیدی چه چیز ارزشمندتر از این؟
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر فقط یک نفر هم صبح ها به دلخوشی بودن تو از خواب برمیخیزد یعنی ؛تو پیامبر امید هستی!
در روزگار ناامیدی چه چیز ارزشمندتر از این؟
#عادله_زمانی
@adelehz
❤27💋6