"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
نبینمت که غریبی! بیا در آغوشم

کدام خانه سزاوار توست جز وطنت؟

#فاطمه_معصومی
@adelehz
💔392🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
داریم سعی می‌کنیم توی سخت ترین روزهای زندگی دووم بیاریم .
بخندیم
از غصه شکست نخوریم
سخت در حال جنگ با روزگاریم و چقدر قوی هستیم فقط خودمون میدونیم...
#عادله_زمانی
😢1610👍5
آن زمانها تلفن کم بود..
اما ادمهای زیادی بودند که دلمان میخواست
بهشان زنگ بزنیم و یک دل سیرحرف برنیم.
حالا تلفن ها زیاداست اماآدمهای معدودی هستندکه دلمان حرفهایشان رامیخواهد...
#عادله_زمانی
@adelehz
👍3614😢3
.
قبل از سپیده دم هوا

از هر زمانی تاریکتر است

باید منتظر طلوع بود....


@adelehz
34💔4👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من در حال چک کردن اخبار در طول روز
@adelehz
😢12👍1
چه کسی میداند :
شاید زمین با همه زیبایی هایش
جهنم سیاره ای در دور دستهای دیگر باشد...!

#نیکولو_ماکیاولی

@adelehz
👍27💔13😢32😁2
وقتی طوفان تمام شد، یادت نمی‌آید چگونه از آن گذشتی و جان سالم به در بردی. حتا درحقیقت مطمئن نیستی طوفان واقعاً تمام شده باشد.
اما یک چیز مسلم است. وقتی از طوفان بیرون آمدی دیگر همان آدمی نیستی که قدم به درون طوفان گذاشت...!

کافکا در کرانە / هاروکی موراکامی

@adelehz
👍2010💔2
این روزها بیشتر به اوریانا فالاچی فکر میکنم .به کتابش
"نامه ای به فرزندی که زاده نشد"
بگذارید اعتراف کنم این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به زنانی که نخواستند کودکی را به این دنیای نا مقدس وارد کنند احترام می‌گذارم.
در دنیایی که نمی‌توانی تا ابد نگهبان فرزندت باشی،مادر بودن امتحانی بزرگ ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔45👍3912😢5👎1
💔38👍104
😁47💔31
Forwarded from کاف
من هنوز کتاب هدیه میدم؛ صفحه اولش یه چیزی می‌نویسم. سعی می‌کنم دست‌خطم خوب باشه. اگه روم می‌شد نامه هم می‌فرستادم. هنوز شعر بلدم، هنوز فکر می‌کنم این‌جوری قشنگ‌تره.

💬Ali
ClovE @Kafiha
34💔10👍9🥰1
وقتی بچه بودم مادرم در رادیوی کوچکی که داشت غروب‌ها دنبال موج شبکه های خبری می‌گشت.
شبکه های موزیک را پشت سر هم رد می کرد و لابه‌لای خش خش موج ها مصرانه به دنبال "اخبار" می گشت .
گاهی با خشمی کودکانه به او میگفتم مادر این همه اخبار به چه دردی میخورد ؟ چرا اینقدر به خبر علاقه دارید؟
و مادرم جوابی که قانعم کند به من نمی داد.
شاید مادرم در دلش می گفت : بزرگ شوی میفهمی !
که اگر این جوابش بود می‌توانم بگویم واقعی ترین پاسخ همین بود .
و من بزرگ شدم و امروز در به در دنبال اخبار می گردم .
حالا عوض کردن موجهای رادیویی جایش را به اسکرول کردن صفحات اجتماعی داده است .
اما مگر فرقی دارد؟
من هیچ وقت آدم خبرخوانی نبودم .
همیشه میخواستم شعر و قصه بخوانم.
من حتی کتاب‌های تاریخی را دوست نداشتم و حالا میان هزاران خبر گیر افتاده ام.
اخباری که دوستشان ندارم ولی دنبال شان میکنم .
اخباری که نه شبیه شعر هستند نه شبیه قصه های شعف انگیز سال‌های دور ...

#عادله_زمانی
@adelehz
💔227😢2
Forwarded from کاف
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴فوری

صدای دو انفجار بسیار شدید در نقاط مرکزی‌ تهران و مشاهد دود غلیظ/ جماران

@Kafiha
2
Forwarded from کاف
🔻 فوری: وزیر دفاع اسرائیل اعلام کرد که اسرائیل حمله پیش‌دستانه‌ای علیه ایران انجام داده است تا تهدیدها علیه کشور را از بین ببرد.

انتظار می‌ رود در بازه زمانی نزدیک حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل صورت گیرد.

وزیر دفاع اسرائیل، کاتز، وضعیت اضطراری ویژه سراسری اعلام کرده و از مردم خواسته است دستورالعمل‌های فرماندهی جبهه داخلی را دنبال کرده و در مناطق محافظت‌شده بمانند

@Kafiha
3👍2
مراقب خودتون باشید لطفا
خداوند حافظ تک تک تون باشه عزیزای دلم ❤️
26💔6
Forwarded from کاف
🔺انفجار در فرودگاه مهرآباد

@Kafiha
من خیلی سخت آن شدم .
امیدوارم هر وقت این پیام و دیدید سالم و سلامت باشید .
دوستتون دارم
مراقب خودتون باشید.
55
در سخت ترین و عجیب ترین روزهای عمرمون ...
فقط از خدا میخوام به تن های خسته ی ما توانی برای عبور از این روزهای سخت بده .
مراقب خودتون باشید
آرزو میکنم بتونم دوباره براتون بنویسم و دوباره بخونید .
از نزدیک نمیشناسمتون ولی دلتنگ و دل نگران تک تک تون هستم.❤️
34