کاف
ایرانی اماده شو بریم تو بگایی بعدی: تو فایل هایی که از اپستین منتشر شده و حسابی وایرال شده، جنگ جهانی سوم برنامهریزی شده برای 8 فوریه 2026، یعنی چهار روز دیگه. @kafiha
روز تولد منه که
اینم شانس مایه😐
اینم شانس مایه😐
😢14💔5👍2🥰2❤1
کاف
ایرانی اماده شو بریم تو بگایی بعدی: تو فایل هایی که از اپستین منتشر شده و حسابی وایرال شده، جنگ جهانی سوم برنامهریزی شده برای 8 فوریه 2026، یعنی چهار روز دیگه. @kafiha
اما تو این شرایط که سلامت روان عملا یک شوخی بنظر میرسه
خیلی پیگیر این اسناد اپستین و خوندنش نباشید چون خیلی چیزهای وحشتناکی ذکر شده توش
خصوصا برای افرادی مثل من که روی کودکان و حیوانات حساس تر هستند یک فاجعه ست.
خیلی پیگیر این اسناد اپستین و خوندنش نباشید چون خیلی چیزهای وحشتناکی ذکر شده توش
خصوصا برای افرادی مثل من که روی کودکان و حیوانات حساس تر هستند یک فاجعه ست.
😢16👍8💔4❤1
وقتی جوانی در سنی که نباید از دنیا می رود .تابوتش سنگین تر میشود ،حرکت جماعت عزا دار پشت سر تابوتش روان نیست باورهای قدیمی میگویند به دلیل آرزوهای نامرادِ جوان تابوت سنگین شده است.
روح به راحتی جهان را ترکنمیکند و ناباورانه به محل مرگش برمی گردد .
در مرگ باید نوعی رهایی درونی از دنیا وجود داشته باشد تا روح به آرامش برسد .
این است که وقتی خانه ای جوانی را از دست می دهد اعضای خانه تا مدتها دچار بی قراری هستند ..
خصوصا در هنگامه ی غروب روز
#عادله_زمانی
@adelehz
روح به راحتی جهان را ترکنمیکند و ناباورانه به محل مرگش برمی گردد .
در مرگ باید نوعی رهایی درونی از دنیا وجود داشته باشد تا روح به آرامش برسد .
این است که وقتی خانه ای جوانی را از دست می دهد اعضای خانه تا مدتها دچار بی قراری هستند ..
خصوصا در هنگامه ی غروب روز
#عادله_زمانی
@adelehz
😢43💔39🕊5
این استوری تلگرام چه چیز خطرناکیه
یه کسانی میبینن که توی هفت زندگی یادم رفته بودند .
یه کسانی میبینن که توی هفت زندگی یادم رفته بودند .
👍35😁26💔11❤2
اینکه بفهمی چیز زیادی از زندگی نمیخواستی به خود خود غمناک نیست .
اما این نهایت اندوه است که همان خواسته های نه چندان بزرگ نیز از تو دریغ شده اند .
#عادله_زمانی
@adelehz
اما این نهایت اندوه است که همان خواسته های نه چندان بزرگ نیز از تو دریغ شده اند .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔58🕊6👍2❤1
Forwarded from کاف
یهو وسط خیابون، یه پیک موتوری که داشت میرفت، شروع کرد با تمام توانش داد زدن.
جالبتر از خود داد زدن، واکنش ماها بود یا در واقع نبودِ واکنشمون حتی یه نفر هم تعجب نکرد.
انگار همهمون فهمیدیم یکیمون دیگه جا برای این همه غم و فشار تو دلش نمونده و فقط خواسته خودش روخالی کنه.
💬Rozhan
NiNa @Kafiha
جالبتر از خود داد زدن، واکنش ماها بود یا در واقع نبودِ واکنشمون حتی یه نفر هم تعجب نکرد.
انگار همهمون فهمیدیم یکیمون دیگه جا برای این همه غم و فشار تو دلش نمونده و فقط خواسته خودش روخالی کنه.
💬Rozhan
NiNa @Kafiha
💔68😢17❤5👎1
گفتن اسناد پزشکی جفری اپستین نشون میداده که میزان تستوسترون این آدم از یه زن جوان هم کمتر بوده یعنی عملا ،هیچ قدرت جنسی مردانه ای نداشته یه چیزایی تو مایه های آقا محمد خان قاجار!!!!
اینجاست که میگن مردان واقعی به زنان و کودکان آسیب نمی رسونند و اونارو آزار نمیدن
یعنی به نحوی مبنای علمی هم داره .
@adelehz
اینجاست که میگن مردان واقعی به زنان و کودکان آسیب نمی رسونند و اونارو آزار نمیدن
یعنی به نحوی مبنای علمی هم داره .
@adelehz
👍41❤6👎1
میگفت یک نفر را دوبار پیدا نخواهی کرد حتی در همان آدم ...
راست می گفت و غم می گفت .
#عادله_زمانی
@adelehz
راست می گفت و غم می گفت .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔30❤3🕊3
تو سالن ورزشی یه آهنگ پخش شد تا ورزش کنیم.
یکی از ماها اون یکی رو بغل کرد و اشک ریخت .
همین....
@adelehz
یکی از ماها اون یکی رو بغل کرد و اشک ریخت .
همین....
@adelehz
💔38🕊3❤1👎1
باید روزهای سخت بسیاری را پشت سر گذاشته باشی تا بفهمی یار، همان کسی است که وقتی هیچ چیزِ جهان با تو سازگار نیست، آغوشش را به رویت میگشاید؛
نه آنکه وقتی جهان با تو میرقصد، به تو لبخند میزند.
#عادله_زمانی
@adelehz
نه آنکه وقتی جهان با تو میرقصد، به تو لبخند میزند.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔26❤11👍7
بچه که بودم هر وقت زمین میخوردم و گریه می کردم .مادرم میگفت بزرگ میشی یادت میره ..
مادرم راست میگفت. بزرگتر شدم یادم رفت .
اینقدر درد و دلیل جدید برای گریه اومد که اون گریه ها و زخم ها فراموش شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
مادرم راست میگفت. بزرگتر شدم یادم رفت .
اینقدر درد و دلیل جدید برای گریه اومد که اون گریه ها و زخم ها فراموش شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔38👍7😢7
"زنی کهگم کردم "
Alireza Gharaei Manesh – Ye Hali Daram In Rooza
دلیل حال خوب این روزهاتون
هرکسی که هست ،خدا حفظش کنه براتون...
هرکسی که هست ،خدا حفظش کنه براتون...
❤39💔13👍2
من هربار پشت چراغ قرمز منتظرم
هر وقت از کوچه های خلوت این شهر میگذرم.
هر زمانی که زیر چتر مغازه ای منتظر بند آمدن باران می مانم.
از خودم میپرسم حتی اگر سالها قبل از ایران رفته بودم بازهم به او فکر میکردم؟
بازهم دل نگران ایران می ماندم؟
و امروز خوب می دانم که ایران،هرگز از هرکس که فقط یک روز در آن زندگی کرده باشد جدا نخواهد شد .
ایران معشوقه ای ست که شما هرگز نمیتوانید دوست داشتنش را متوقف کنید.
چشمان اشکبار معشوقه تان هرگز شمارا آرام نمیگذارد..
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
هر وقت از کوچه های خلوت این شهر میگذرم.
هر زمانی که زیر چتر مغازه ای منتظر بند آمدن باران می مانم.
از خودم میپرسم حتی اگر سالها قبل از ایران رفته بودم بازهم به او فکر میکردم؟
بازهم دل نگران ایران می ماندم؟
و امروز خوب می دانم که ایران،هرگز از هرکس که فقط یک روز در آن زندگی کرده باشد جدا نخواهد شد .
ایران معشوقه ای ست که شما هرگز نمیتوانید دوست داشتنش را متوقف کنید.
چشمان اشکبار معشوقه تان هرگز شمارا آرام نمیگذارد..
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
❤55💔21🕊3🥰1
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
به تصاویر پسر جوان کارگری که سال پیش از دنیا رفته است نگاه میکنم .
بوی خاک به مشامم می رسد
بعضی آدمها عطر دارند .
به چشمانش نگاه کردم و بوی خاک باران زده را عمیقا حس کردم .
ولی حتما جهان دیگری لازم است .
وگرنه زندگی های نامراد این دنیا کجا جبران شود؟
#عادله_زمانی
@adelehz
بوی خاک به مشامم می رسد
بعضی آدمها عطر دارند .
به چشمانش نگاه کردم و بوی خاک باران زده را عمیقا حس کردم .
ولی حتما جهان دیگری لازم است .
وگرنه زندگی های نامراد این دنیا کجا جبران شود؟
#عادله_زمانی
@adelehz
💔46🕊5❤3
"زنی کهگم کردم "
به تصاویر پسر جوان کارگری که سال پیش از دنیا رفته است نگاه میکنم . بوی خاک به مشامم می رسد بعضی آدمها عطر دارند . به چشمانش نگاه کردم و بوی خاک باران زده را عمیقا حس کردم . ولی حتما جهان دیگری لازم است . وگرنه زندگی های نامراد این دنیا کجا جبران شود؟ #عادله_زمانی…
زندگی های نامراد این دنیا کجا جبران شود؟
💔26❤5😢3🕊1