من بعد فوت دایی احمد فهمیدم اگه شعر و موسیقی نبود آدم از غم می پوسید....
💔42👍8❤1
"زنی کهگم کردم "
دوستان عزیزان وضعیت کرونا از قرمز عبور کرده و وارد سیاه شده این و دارم درحالی براتون مینویسم که همین چند دقیقه پیش فیلم جشن تولد یکی از آشناها رو میدیدم . دیشب چیزی حدود ۴۰ نفر بدونماسک همه باهم با اونی که تولدش بود روبوسی میکردند . چرا فهمیدن این موضوع…
سه سال ماسک زدیم و چیپس و پفک شستیم که این روزا رو ببینیم :)
💔52❤1👍1👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
براتون آرزو میکنم همه تون یه "شمس" تو زندگی تون داشته باشید ..
@adelehz
@adelehz
🥰31❤5👍3🕊1
"زنی کهگم کردم "
براتون آرزو میکنم همه تون یه "شمس" تو زندگی تون داشته باشید .. @adelehz
چشماشون و اسماشون😍❤️
❤17🥰4
من افسرده نیستم،آدمِ اندوه هم نیستم.
شوخطبعم؛
و با آنها که به من نزدیکاند و دوستشان دارم،شوخی را تا مرزِ بیپروایی پیش میبرم.
اما این روزها
خنده از لبهایم دورتر نشسته است.
گوشم با موسیقی شاد کنار نمیآید
و انگشتم در اکسپلور اینستاگرام،بیدرنگ از کنارِ ویدئوهای طنز عبور میکند.
نه از سرِ نخواستنِ شادی،
که از ناتوانیِ موقتِ دل.
چون غم، عطر است.
یکی جایی، پنهان یا آشکار،
خود را به اندوه آغشته میکند
و لحظاتی بعد،
دیگری در فضایی دورتر
هوا را نفس میکشد و میگوید:
«چه بوی آشنایی…»
غم همینگونه سفر میکند؛
بیدعوت و بیاجازه، بر جانِ دیگری مینشیند.
چون ما در اتاقکهای شیشهای جدا از هم زندگی نمیکنیم.
و «ما»،
جز در تماس با یکدیگر،
معنایی ندارد.
و من
چه دارم بگویم
جز این که:
کاش همیشه
بر جانتان
عطرِ شادی بنشیند،
نه این عطر سمج و تلخِ غم…
#عادله_زمانی
@adelehz
شوخطبعم؛
و با آنها که به من نزدیکاند و دوستشان دارم،شوخی را تا مرزِ بیپروایی پیش میبرم.
اما این روزها
خنده از لبهایم دورتر نشسته است.
گوشم با موسیقی شاد کنار نمیآید
و انگشتم در اکسپلور اینستاگرام،بیدرنگ از کنارِ ویدئوهای طنز عبور میکند.
نه از سرِ نخواستنِ شادی،
که از ناتوانیِ موقتِ دل.
چون غم، عطر است.
یکی جایی، پنهان یا آشکار،
خود را به اندوه آغشته میکند
و لحظاتی بعد،
دیگری در فضایی دورتر
هوا را نفس میکشد و میگوید:
«چه بوی آشنایی…»
غم همینگونه سفر میکند؛
بیدعوت و بیاجازه، بر جانِ دیگری مینشیند.
چون ما در اتاقکهای شیشهای جدا از هم زندگی نمیکنیم.
و «ما»،
جز در تماس با یکدیگر،
معنایی ندارد.
و من
چه دارم بگویم
جز این که:
کاش همیشه
بر جانتان
عطرِ شادی بنشیند،
نه این عطر سمج و تلخِ غم…
#عادله_زمانی
@adelehz
💔41❤9👍4🕊2
Forwarded from کاف
ایرانی اماده شو بریم تو بگایی بعدی:
تو فایل هایی که از اپستین منتشر شده و حسابی وایرال شده، جنگ جهانی سوم برنامهریزی شده برای 8 فوریه 2026، یعنی چهار روز دیگه.
@kafiha
تو فایل هایی که از اپستین منتشر شده و حسابی وایرال شده، جنگ جهانی سوم برنامهریزی شده برای 8 فوریه 2026، یعنی چهار روز دیگه.
@kafiha
😢13👍5💔4❤2👎2
کاف
ایرانی اماده شو بریم تو بگایی بعدی: تو فایل هایی که از اپستین منتشر شده و حسابی وایرال شده، جنگ جهانی سوم برنامهریزی شده برای 8 فوریه 2026، یعنی چهار روز دیگه. @kafiha
روز تولد منه که
اینم شانس مایه😐
اینم شانس مایه😐
😢14💔5👍2🥰2❤1
کاف
ایرانی اماده شو بریم تو بگایی بعدی: تو فایل هایی که از اپستین منتشر شده و حسابی وایرال شده، جنگ جهانی سوم برنامهریزی شده برای 8 فوریه 2026، یعنی چهار روز دیگه. @kafiha
اما تو این شرایط که سلامت روان عملا یک شوخی بنظر میرسه
خیلی پیگیر این اسناد اپستین و خوندنش نباشید چون خیلی چیزهای وحشتناکی ذکر شده توش
خصوصا برای افرادی مثل من که روی کودکان و حیوانات حساس تر هستند یک فاجعه ست.
خیلی پیگیر این اسناد اپستین و خوندنش نباشید چون خیلی چیزهای وحشتناکی ذکر شده توش
خصوصا برای افرادی مثل من که روی کودکان و حیوانات حساس تر هستند یک فاجعه ست.
😢16👍8💔4❤1
وقتی جوانی در سنی که نباید از دنیا می رود .تابوتش سنگین تر میشود ،حرکت جماعت عزا دار پشت سر تابوتش روان نیست باورهای قدیمی میگویند به دلیل آرزوهای نامرادِ جوان تابوت سنگین شده است.
روح به راحتی جهان را ترکنمیکند و ناباورانه به محل مرگش برمی گردد .
در مرگ باید نوعی رهایی درونی از دنیا وجود داشته باشد تا روح به آرامش برسد .
این است که وقتی خانه ای جوانی را از دست می دهد اعضای خانه تا مدتها دچار بی قراری هستند ..
خصوصا در هنگامه ی غروب روز
#عادله_زمانی
@adelehz
روح به راحتی جهان را ترکنمیکند و ناباورانه به محل مرگش برمی گردد .
در مرگ باید نوعی رهایی درونی از دنیا وجود داشته باشد تا روح به آرامش برسد .
این است که وقتی خانه ای جوانی را از دست می دهد اعضای خانه تا مدتها دچار بی قراری هستند ..
خصوصا در هنگامه ی غروب روز
#عادله_زمانی
@adelehz
😢43💔39🕊5
این استوری تلگرام چه چیز خطرناکیه
یه کسانی میبینن که توی هفت زندگی یادم رفته بودند .
یه کسانی میبینن که توی هفت زندگی یادم رفته بودند .
👍35😁26💔11❤2
اینکه بفهمی چیز زیادی از زندگی نمیخواستی به خود خود غمناک نیست .
اما این نهایت اندوه است که همان خواسته های نه چندان بزرگ نیز از تو دریغ شده اند .
#عادله_زمانی
@adelehz
اما این نهایت اندوه است که همان خواسته های نه چندان بزرگ نیز از تو دریغ شده اند .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔58🕊6👍2❤1
Forwarded from کاف
یهو وسط خیابون، یه پیک موتوری که داشت میرفت، شروع کرد با تمام توانش داد زدن.
جالبتر از خود داد زدن، واکنش ماها بود یا در واقع نبودِ واکنشمون حتی یه نفر هم تعجب نکرد.
انگار همهمون فهمیدیم یکیمون دیگه جا برای این همه غم و فشار تو دلش نمونده و فقط خواسته خودش روخالی کنه.
💬Rozhan
NiNa @Kafiha
جالبتر از خود داد زدن، واکنش ماها بود یا در واقع نبودِ واکنشمون حتی یه نفر هم تعجب نکرد.
انگار همهمون فهمیدیم یکیمون دیگه جا برای این همه غم و فشار تو دلش نمونده و فقط خواسته خودش روخالی کنه.
💬Rozhan
NiNa @Kafiha
💔68😢17❤5👎1
گفتن اسناد پزشکی جفری اپستین نشون میداده که میزان تستوسترون این آدم از یه زن جوان هم کمتر بوده یعنی عملا ،هیچ قدرت جنسی مردانه ای نداشته یه چیزایی تو مایه های آقا محمد خان قاجار!!!!
اینجاست که میگن مردان واقعی به زنان و کودکان آسیب نمی رسونند و اونارو آزار نمیدن
یعنی به نحوی مبنای علمی هم داره .
@adelehz
اینجاست که میگن مردان واقعی به زنان و کودکان آسیب نمی رسونند و اونارو آزار نمیدن
یعنی به نحوی مبنای علمی هم داره .
@adelehz
👍41❤6👎1
میگفت یک نفر را دوبار پیدا نخواهی کرد حتی در همان آدم ...
راست می گفت و غم می گفت .
#عادله_زمانی
@adelehz
راست می گفت و غم می گفت .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔30❤3🕊3
تو سالن ورزشی یه آهنگ پخش شد تا ورزش کنیم.
یکی از ماها اون یکی رو بغل کرد و اشک ریخت .
همین....
@adelehz
یکی از ماها اون یکی رو بغل کرد و اشک ریخت .
همین....
@adelehz
💔38🕊3❤1👎1
باید روزهای سخت بسیاری را پشت سر گذاشته باشی تا بفهمی یار، همان کسی است که وقتی هیچ چیزِ جهان با تو سازگار نیست، آغوشش را به رویت میگشاید؛
نه آنکه وقتی جهان با تو میرقصد، به تو لبخند میزند.
#عادله_زمانی
@adelehz
نه آنکه وقتی جهان با تو میرقصد، به تو لبخند میزند.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔26❤11👍7