"زنی کهگم کردم "
کاسه ای آب میریزیم پشت پای پاییز و تمام میشود.... پاییز جان رفتنت بخیر... آخرین شب پاییزی تون عالی❤️ صدای زیبا:سمیرا جان بهرامی @adelehz
سمیرا جاننازنینم .مثل همیشه درخشیدید
صداتون همون خورشید شب یلداست
همونقدر گرممم
صداتون همون خورشید شب یلداست
همونقدر گرممم
❤15🕊2
۹ سال از اولین باری که از یلدا برامون نوشتی گذشت عادله جان. روز های زندگیمون به همین سرعت در حال گذر هست.
#شما_فرستادین
پ.ن باورم نمیشه من ۹ ساله دارم اینجا با شما مینویسم🥺یعنی اگه یه پسر بچه ی قشنگ همون روز به دنیا میومد الان رفته بود کلاس سوم🥺❤️
دوستتون دارم
شکر خدا که هستید..
@adelehz
#شما_فرستادین
پ.ن باورم نمیشه من ۹ ساله دارم اینجا با شما مینویسم🥺یعنی اگه یه پسر بچه ی قشنگ همون روز به دنیا میومد الان رفته بود کلاس سوم🥺❤️
دوستتون دارم
شکر خدا که هستید..
@adelehz
❤50👍4🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نور
نام دیگر تو بود .
تو که نور به نامت شباهت دارد
می تابی و تاریکی های مرا میشکافی.
میدانی من معتقدم زندگی هر قدرم که سخت باشد .اگر هرکس نور خودش را در زندگی داشته باشد هیچ چیز سخت باقی نمی ماند .
فروزان باشی نور من
#عادله_زمانی
@adelehz
نام دیگر تو بود .
تو که نور به نامت شباهت دارد
می تابی و تاریکی های مرا میشکافی.
میدانی من معتقدم زندگی هر قدرم که سخت باشد .اگر هرکس نور خودش را در زندگی داشته باشد هیچ چیز سخت باقی نمی ماند .
فروزان باشی نور من
#عادله_زمانی
@adelehz
❤36🥰2💔1
توی این شرایط سخت اقتصادی یه خرید مفید و با کیفیت با قیمت مناسب
بهترین گزینه برای همه ی ماست.
مادمازل ها به خرید نمی روند👩🦰🤗
در خانه می مانند و لذت خرید آنلاین از بهترین برندهای ترکیه و دبی را با میس بیوتی تجربه میکنند😍😍😍
https://t.me/missbeautyistanbul
بهترین گزینه برای همه ی ماست.
مادمازل ها به خرید نمی روند👩🦰🤗
در خانه می مانند و لذت خرید آنلاین از بهترین برندهای ترکیه و دبی را با میس بیوتی تجربه میکنند😍😍😍
https://t.me/missbeautyistanbul
❤4🥰4
"زنی کهگم کردم "
توی این شرایط سخت اقتصادی یه خرید مفید و با کیفیت با قیمت مناسب بهترین گزینه برای همه ی ماست. مادمازل ها به خرید نمی روند👩🦰🤗 در خانه می مانند و لذت خرید آنلاین از بهترین برندهای ترکیه و دبی را با میس بیوتی تجربه میکنند😍😍😍 https://t.me/missbeautyistanbul
از منصف ترین آنلاین شاپهایی که وجود دارند
❤10
بر فرش دلم بافته ام از غمِ یادت
طرحی پر گلهای خزان دیدهی غربت
ای کاش بیایی بدمی بر تنِ باغم
تا با نفست دور شوم از شب و حسرت
~ نگار حسینی
@adelehz
طرحی پر گلهای خزان دیدهی غربت
ای کاش بیایی بدمی بر تنِ باغم
تا با نفست دور شوم از شب و حسرت
~ نگار حسینی
@adelehz
❤25
من چمدانت را گرفته بودم
موجها را گرفته بودم
هفت و ده دقیقهی غروب را گرفته بودم
تو اما از درون راه افتادی...
گروس عبدالملکیان
@adelehz
موجها را گرفته بودم
هفت و ده دقیقهی غروب را گرفته بودم
تو اما از درون راه افتادی...
گروس عبدالملکیان
@adelehz
💔33❤4🕊1
اخیرا در ادبیات محاوره ای دهه هشتادی ها شاید با کلمه گس لایت روبرو شده باشید .
شاید بسیاری معنی آن را بدانید و خیلی ها نه
گس لایت اصطلاحا به رفتاری گفته میشود که طی آن مقصر اصلی با رفتاری حق به جانب فرد بیگناه را گناه کار نشان می دهد و حتی به وی احساس گناه می دهد .طوری که قربانی گیج شده و قدرت تشخیص درست و غلط را ندارد .
اغلب گس لایت کردن در میانه ی رابطه ی عمیق احساسی رخ می دهد بدین معنا که قربانی آنقدر در احساسات عاشقانه غرق ست که براحتی متوجه ی سواستفاده از خود نمیشود.
سواستفاده همیشه معنای آنچه برای ما جا افتاده ندارد حتی دیگران را بدون دلیل متهم به رفتاری کردن و به آنها حس گناه دادن نیز یک نوع سو استفاده به حساب می آید.
در مورد علل چنین رفتارهایی سخن بسیار است و مجال کم اما آنچه مایل هستم به آن اشاره کنم این است که :
با افزایش سن و دور شدن از دوران غلیان احساسات نوجوانی هر کدام از ما باید به روابط مان به شکلی منطقی بنگریم هر رفتار از طرف مقابل اگر در منطق نمی گنجد برای ما سوال ایجاد کند که چرا؟
بدنبال چرایی هر رفتار غیرنرمال بودن ،به ما کمک می کند که از سواستفاده های احتمالی محفوظ بمانیم.
قبل از هر نوع رابطه ای ما مسئول حفظ سلامت روان و جسم خود هستیم پس به خود اهمیت دهیم .
#عادله_زمانی
#روانشناسی
@adelehz
شاید بسیاری معنی آن را بدانید و خیلی ها نه
گس لایت اصطلاحا به رفتاری گفته میشود که طی آن مقصر اصلی با رفتاری حق به جانب فرد بیگناه را گناه کار نشان می دهد و حتی به وی احساس گناه می دهد .طوری که قربانی گیج شده و قدرت تشخیص درست و غلط را ندارد .
اغلب گس لایت کردن در میانه ی رابطه ی عمیق احساسی رخ می دهد بدین معنا که قربانی آنقدر در احساسات عاشقانه غرق ست که براحتی متوجه ی سواستفاده از خود نمیشود.
سواستفاده همیشه معنای آنچه برای ما جا افتاده ندارد حتی دیگران را بدون دلیل متهم به رفتاری کردن و به آنها حس گناه دادن نیز یک نوع سو استفاده به حساب می آید.
در مورد علل چنین رفتارهایی سخن بسیار است و مجال کم اما آنچه مایل هستم به آن اشاره کنم این است که :
با افزایش سن و دور شدن از دوران غلیان احساسات نوجوانی هر کدام از ما باید به روابط مان به شکلی منطقی بنگریم هر رفتار از طرف مقابل اگر در منطق نمی گنجد برای ما سوال ایجاد کند که چرا؟
بدنبال چرایی هر رفتار غیرنرمال بودن ،به ما کمک می کند که از سواستفاده های احتمالی محفوظ بمانیم.
قبل از هر نوع رابطه ای ما مسئول حفظ سلامت روان و جسم خود هستیم پس به خود اهمیت دهیم .
#عادله_زمانی
#روانشناسی
@adelehz
👍24❤9💔1
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
زندگی سفر کوتاهی ست که ارزش جنگیدن دارد
جنگیدن برای بدست آوردن کسانی که دوستشان داری و یا چیزهایی
زندگی فرصت سفر کوتاهی ست ولی آنقدر لذت بخش ست که دلت نمی خواهد بود تمام شود
قدر زندگی را بدان
این طلیعه ی الهی ارزش زیادی دارد
میلیونها آدم آن زیر،زیر خاک خوابیده اند که آرزویشان این بود تا بتوانند فقط یک روز دیگر زندگی کنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
جنگیدن برای بدست آوردن کسانی که دوستشان داری و یا چیزهایی
زندگی فرصت سفر کوتاهی ست ولی آنقدر لذت بخش ست که دلت نمی خواهد بود تمام شود
قدر زندگی را بدان
این طلیعه ی الهی ارزش زیادی دارد
میلیونها آدم آن زیر،زیر خاک خوابیده اند که آرزویشان این بود تا بتوانند فقط یک روز دیگر زندگی کنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤21💔9👍2🕊1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وفادار تو خواهم ماند 🙈😄
@adelehz
@adelehz
🥰22😁16👎1💋1
از یکجایی به بعد
از شنیدن در مورد بعضی آدمها که روزی برایتان بسیار مهم بودند ،دل تان نمی لرزد.
آن لحظه ،زمان نجات شماست .
باید هزار بار بابتش شکرگزار باشید.
#عادله_زمانی
@adelehz
از شنیدن در مورد بعضی آدمها که روزی برایتان بسیار مهم بودند ،دل تان نمی لرزد.
آن لحظه ،زمان نجات شماست .
باید هزار بار بابتش شکرگزار باشید.
#عادله_زمانی
@adelehz
👍37💔9❤7
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
اشک میریزی و میگویی: پس رویاهایمان چه؟
میبوسمت و میگویم: بخواب،
در خاورمیانه رویا داشتن، خودش رویاست
@adelehz
میبوسمت و میگویم: بخواب،
در خاورمیانه رویا داشتن، خودش رویاست
@adelehz
💔37😢11🕊5❤4
من همواره به ایران فکر میکنم.با آنکه در ایران به دنیا آمدم و تمام عمرم اینجا گذشت .با آنکه از پدر و مادری ایرانی به دنیا نیامدم و همواره وطنی در سایه در رگهایم جاری بود .
اما من همیشه به ایران فکر کردم .
که چگونه آرام است،صبور است و سالهاست میبیند و در سکوت ادامه می دهد .
در این سرزمین هر آنچه باید در زندگی می دیدم را دیدم و در تمام روزهای سخت و آسانش به این فکر کردم که ایران صبور است .
و لایق،لایق آنچه همیشه اورا شاد نگه دارد و مردمش را به خنده وادارد .
به شهرهای بیشماری سفر کردم با ادمهایی از بیشتر قومیتهایش هم کلام شدم .
رسومش را زندگی کردم و دردهایش را هربار که دیدم دلم خواست به صورتش دست بکشم و بگویم تو زیبایی ،صبوری،شایسته ای عزیزدلم ...
من همواره به این سرزمین جادویی فکر کردم و اورا جدا از وطن پدری ام که در خونم جاری ست ندیدم و ندانستم .
نتوانستم براحتی از اینجا بروم چون همیشه از خودم پرسیدم در دیگر سرزمین ها ایا زندگی شبیه ایران خواهد بود؟
بوی نان تازه ی کوچه های ایران در صبحی سرد
عطر یاس های امین الدوله ی خانه ویلایی هایی که مهمان تابستانند.
صدای مناجات سحری های ماه رمضان ایران و آن چراغهای یک به یک روشن شده چی؟
حتی آن ماهی قرمزهای کوچک بازارهای نوروزی ایران ..
امروز خیلی چیزها شبیه دیروز نیست .
براحتی نمیتوان لبخند زد اما من هر صبح که بیدار میشوم تا روزم را با خواندن اخبار آغاز کنم به ایران فکر میکنم و اورا در دورترین نقطه قلبم به آغوش میکشم.
تو همواره در تاریخ چون درختی محکم ایستادی عزیزم
پس صبور باش و آرام ..
و همیشه بتاب مثل همان خورشیدی که در تمام صبحهای عمرم به رویم تاباندی زیبای غمگینم...
#عادله_زمانی
@adelehz
اما من همیشه به ایران فکر کردم .
که چگونه آرام است،صبور است و سالهاست میبیند و در سکوت ادامه می دهد .
در این سرزمین هر آنچه باید در زندگی می دیدم را دیدم و در تمام روزهای سخت و آسانش به این فکر کردم که ایران صبور است .
و لایق،لایق آنچه همیشه اورا شاد نگه دارد و مردمش را به خنده وادارد .
به شهرهای بیشماری سفر کردم با ادمهایی از بیشتر قومیتهایش هم کلام شدم .
رسومش را زندگی کردم و دردهایش را هربار که دیدم دلم خواست به صورتش دست بکشم و بگویم تو زیبایی ،صبوری،شایسته ای عزیزدلم ...
من همواره به این سرزمین جادویی فکر کردم و اورا جدا از وطن پدری ام که در خونم جاری ست ندیدم و ندانستم .
نتوانستم براحتی از اینجا بروم چون همیشه از خودم پرسیدم در دیگر سرزمین ها ایا زندگی شبیه ایران خواهد بود؟
بوی نان تازه ی کوچه های ایران در صبحی سرد
عطر یاس های امین الدوله ی خانه ویلایی هایی که مهمان تابستانند.
صدای مناجات سحری های ماه رمضان ایران و آن چراغهای یک به یک روشن شده چی؟
حتی آن ماهی قرمزهای کوچک بازارهای نوروزی ایران ..
امروز خیلی چیزها شبیه دیروز نیست .
براحتی نمیتوان لبخند زد اما من هر صبح که بیدار میشوم تا روزم را با خواندن اخبار آغاز کنم به ایران فکر میکنم و اورا در دورترین نقطه قلبم به آغوش میکشم.
تو همواره در تاریخ چون درختی محکم ایستادی عزیزم
پس صبور باش و آرام ..
و همیشه بتاب مثل همان خورشیدی که در تمام صبحهای عمرم به رویم تاباندی زیبای غمگینم...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤33💔9😢6👍2🕊1