من خیلی اهل سریال خونگی دیدن نیستم .بعد از قهوه تلخ هیچ سریالی و مرتب هفتگی دنبال نکردم 😅
ولی بامداد خمار رو از اول دیدم .ولی چیزی که باعث شده تعجب کنم اینه که سال ۸۹ از این جمعه تا جمعه بعدی که سریال بیاد یه عمر میگذشت اما الان از این دوشنبه تا دوشنبه دیگه یک لحظه ست انگار :(
نمیدونم زمان زود میگذره، جهان عوض شده یا ما زیادی غرق شدیم ...
@adelehz
ولی بامداد خمار رو از اول دیدم .ولی چیزی که باعث شده تعجب کنم اینه که سال ۸۹ از این جمعه تا جمعه بعدی که سریال بیاد یه عمر میگذشت اما الان از این دوشنبه تا دوشنبه دیگه یک لحظه ست انگار :(
نمیدونم زمان زود میگذره، جهان عوض شده یا ما زیادی غرق شدیم ...
@adelehz
👍51❤8😢5💔5
❤64💔14👍4🕊2😢1
پاییز موهایش را باز کرده است،چمدانش را دم در گذاشته و برای عبور از چهارچوب در منتظر یلدا ایستاده ست.
یلدا که با فخر وارد میشود نگاهی بر سروپای پاییز حواله میکند و ابرو بالا می اندازد .
بلاخره رفتنی شدی؟
پاییز چمدانش را محکم در دستش میفشارد و به راه می افتد .
اما قبل رفتن در گوش یلدا زمزمه می کند .
دلخوش به اینجا ماندن نباش
زمستان در راه است .
صدای کفش های پاشنه بلند پاییز در کوچه ها پیچیده ست .
تا سال بعد کسی پاییز را نخواهد دید .
#عادله_زمانی
یلدا مبارک
@adelehz
یلدا که با فخر وارد میشود نگاهی بر سروپای پاییز حواله میکند و ابرو بالا می اندازد .
بلاخره رفتنی شدی؟
پاییز چمدانش را محکم در دستش میفشارد و به راه می افتد .
اما قبل رفتن در گوش یلدا زمزمه می کند .
دلخوش به اینجا ماندن نباش
زمستان در راه است .
صدای کفش های پاشنه بلند پاییز در کوچه ها پیچیده ست .
تا سال بعد کسی پاییز را نخواهد دید .
#عادله_زمانی
یلدا مبارک
@adelehz
❤32💔18😢2🕊1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
کاسه ای آب میریزیم پشت پای پاییز
و تمام میشود....
پاییز جان رفتنت بخیر...
آخرین شب پاییزی تون عالی❤️
صدای زیبا:سمیرا جان بهرامی
@adelehz
و تمام میشود....
پاییز جان رفتنت بخیر...
آخرین شب پاییزی تون عالی❤️
صدای زیبا:سمیرا جان بهرامی
@adelehz
🥰22❤6🕊3
"زنی کهگم کردم "
کاسه ای آب میریزیم پشت پای پاییز و تمام میشود.... پاییز جان رفتنت بخیر... آخرین شب پاییزی تون عالی❤️ صدای زیبا:سمیرا جان بهرامی @adelehz
سمیرا جاننازنینم .مثل همیشه درخشیدید
صداتون همون خورشید شب یلداست
همونقدر گرممم
صداتون همون خورشید شب یلداست
همونقدر گرممم
❤15🕊2
۹ سال از اولین باری که از یلدا برامون نوشتی گذشت عادله جان. روز های زندگیمون به همین سرعت در حال گذر هست.
#شما_فرستادین
پ.ن باورم نمیشه من ۹ ساله دارم اینجا با شما مینویسم🥺یعنی اگه یه پسر بچه ی قشنگ همون روز به دنیا میومد الان رفته بود کلاس سوم🥺❤️
دوستتون دارم
شکر خدا که هستید..
@adelehz
#شما_فرستادین
پ.ن باورم نمیشه من ۹ ساله دارم اینجا با شما مینویسم🥺یعنی اگه یه پسر بچه ی قشنگ همون روز به دنیا میومد الان رفته بود کلاس سوم🥺❤️
دوستتون دارم
شکر خدا که هستید..
@adelehz
❤50👍4🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نور
نام دیگر تو بود .
تو که نور به نامت شباهت دارد
می تابی و تاریکی های مرا میشکافی.
میدانی من معتقدم زندگی هر قدرم که سخت باشد .اگر هرکس نور خودش را در زندگی داشته باشد هیچ چیز سخت باقی نمی ماند .
فروزان باشی نور من
#عادله_زمانی
@adelehz
نام دیگر تو بود .
تو که نور به نامت شباهت دارد
می تابی و تاریکی های مرا میشکافی.
میدانی من معتقدم زندگی هر قدرم که سخت باشد .اگر هرکس نور خودش را در زندگی داشته باشد هیچ چیز سخت باقی نمی ماند .
فروزان باشی نور من
#عادله_زمانی
@adelehz
❤36🥰2💔1
توی این شرایط سخت اقتصادی یه خرید مفید و با کیفیت با قیمت مناسب
بهترین گزینه برای همه ی ماست.
مادمازل ها به خرید نمی روند👩🦰🤗
در خانه می مانند و لذت خرید آنلاین از بهترین برندهای ترکیه و دبی را با میس بیوتی تجربه میکنند😍😍😍
https://t.me/missbeautyistanbul
بهترین گزینه برای همه ی ماست.
مادمازل ها به خرید نمی روند👩🦰🤗
در خانه می مانند و لذت خرید آنلاین از بهترین برندهای ترکیه و دبی را با میس بیوتی تجربه میکنند😍😍😍
https://t.me/missbeautyistanbul
❤4🥰4
"زنی کهگم کردم "
توی این شرایط سخت اقتصادی یه خرید مفید و با کیفیت با قیمت مناسب بهترین گزینه برای همه ی ماست. مادمازل ها به خرید نمی روند👩🦰🤗 در خانه می مانند و لذت خرید آنلاین از بهترین برندهای ترکیه و دبی را با میس بیوتی تجربه میکنند😍😍😍 https://t.me/missbeautyistanbul
از منصف ترین آنلاین شاپهایی که وجود دارند
❤10
بر فرش دلم بافته ام از غمِ یادت
طرحی پر گلهای خزان دیدهی غربت
ای کاش بیایی بدمی بر تنِ باغم
تا با نفست دور شوم از شب و حسرت
~ نگار حسینی
@adelehz
طرحی پر گلهای خزان دیدهی غربت
ای کاش بیایی بدمی بر تنِ باغم
تا با نفست دور شوم از شب و حسرت
~ نگار حسینی
@adelehz
❤25
من چمدانت را گرفته بودم
موجها را گرفته بودم
هفت و ده دقیقهی غروب را گرفته بودم
تو اما از درون راه افتادی...
گروس عبدالملکیان
@adelehz
موجها را گرفته بودم
هفت و ده دقیقهی غروب را گرفته بودم
تو اما از درون راه افتادی...
گروس عبدالملکیان
@adelehz
💔33❤4🕊1
اخیرا در ادبیات محاوره ای دهه هشتادی ها شاید با کلمه گس لایت روبرو شده باشید .
شاید بسیاری معنی آن را بدانید و خیلی ها نه
گس لایت اصطلاحا به رفتاری گفته میشود که طی آن مقصر اصلی با رفتاری حق به جانب فرد بیگناه را گناه کار نشان می دهد و حتی به وی احساس گناه می دهد .طوری که قربانی گیج شده و قدرت تشخیص درست و غلط را ندارد .
اغلب گس لایت کردن در میانه ی رابطه ی عمیق احساسی رخ می دهد بدین معنا که قربانی آنقدر در احساسات عاشقانه غرق ست که براحتی متوجه ی سواستفاده از خود نمیشود.
سواستفاده همیشه معنای آنچه برای ما جا افتاده ندارد حتی دیگران را بدون دلیل متهم به رفتاری کردن و به آنها حس گناه دادن نیز یک نوع سو استفاده به حساب می آید.
در مورد علل چنین رفتارهایی سخن بسیار است و مجال کم اما آنچه مایل هستم به آن اشاره کنم این است که :
با افزایش سن و دور شدن از دوران غلیان احساسات نوجوانی هر کدام از ما باید به روابط مان به شکلی منطقی بنگریم هر رفتار از طرف مقابل اگر در منطق نمی گنجد برای ما سوال ایجاد کند که چرا؟
بدنبال چرایی هر رفتار غیرنرمال بودن ،به ما کمک می کند که از سواستفاده های احتمالی محفوظ بمانیم.
قبل از هر نوع رابطه ای ما مسئول حفظ سلامت روان و جسم خود هستیم پس به خود اهمیت دهیم .
#عادله_زمانی
#روانشناسی
@adelehz
شاید بسیاری معنی آن را بدانید و خیلی ها نه
گس لایت اصطلاحا به رفتاری گفته میشود که طی آن مقصر اصلی با رفتاری حق به جانب فرد بیگناه را گناه کار نشان می دهد و حتی به وی احساس گناه می دهد .طوری که قربانی گیج شده و قدرت تشخیص درست و غلط را ندارد .
اغلب گس لایت کردن در میانه ی رابطه ی عمیق احساسی رخ می دهد بدین معنا که قربانی آنقدر در احساسات عاشقانه غرق ست که براحتی متوجه ی سواستفاده از خود نمیشود.
سواستفاده همیشه معنای آنچه برای ما جا افتاده ندارد حتی دیگران را بدون دلیل متهم به رفتاری کردن و به آنها حس گناه دادن نیز یک نوع سو استفاده به حساب می آید.
در مورد علل چنین رفتارهایی سخن بسیار است و مجال کم اما آنچه مایل هستم به آن اشاره کنم این است که :
با افزایش سن و دور شدن از دوران غلیان احساسات نوجوانی هر کدام از ما باید به روابط مان به شکلی منطقی بنگریم هر رفتار از طرف مقابل اگر در منطق نمی گنجد برای ما سوال ایجاد کند که چرا؟
بدنبال چرایی هر رفتار غیرنرمال بودن ،به ما کمک می کند که از سواستفاده های احتمالی محفوظ بمانیم.
قبل از هر نوع رابطه ای ما مسئول حفظ سلامت روان و جسم خود هستیم پس به خود اهمیت دهیم .
#عادله_زمانی
#روانشناسی
@adelehz
👍24❤9💔1
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
زندگی سفر کوتاهی ست که ارزش جنگیدن دارد
جنگیدن برای بدست آوردن کسانی که دوستشان داری و یا چیزهایی
زندگی فرصت سفر کوتاهی ست ولی آنقدر لذت بخش ست که دلت نمی خواهد بود تمام شود
قدر زندگی را بدان
این طلیعه ی الهی ارزش زیادی دارد
میلیونها آدم آن زیر،زیر خاک خوابیده اند که آرزویشان این بود تا بتوانند فقط یک روز دیگر زندگی کنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
جنگیدن برای بدست آوردن کسانی که دوستشان داری و یا چیزهایی
زندگی فرصت سفر کوتاهی ست ولی آنقدر لذت بخش ست که دلت نمی خواهد بود تمام شود
قدر زندگی را بدان
این طلیعه ی الهی ارزش زیادی دارد
میلیونها آدم آن زیر،زیر خاک خوابیده اند که آرزویشان این بود تا بتوانند فقط یک روز دیگر زندگی کنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤21💔9👍2🕊1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وفادار تو خواهم ماند 🙈😄
@adelehz
@adelehz
🥰22😁16👎1💋1