و زنها با بقیهی آدمها فرق داشتند یحیی،
زنها شبهنگام به گلهای بالشت آب میدادند و صبح با رنگینکمانی در صورت به زندگی برمیخاستند.
@adelehz
زنها شبهنگام به گلهای بالشت آب میدادند و صبح با رنگینکمانی در صورت به زندگی برمیخاستند.
@adelehz
❤45💔29
❤31🕊8👍1
خبر پیدا شدن جسد کوهنورد زنی که به ارتفاعات دماوند صعود کرده بود را شنیدم .
راستش این روزها اینقدر خبر مرگ افراد مدام تکرار میشود که گویا در برابر مرگ سِر شده ایم .اعتراف میکنم از این حس متنفرم!
آنچه باعث شد روی این خبر متوقف شوم آن بود که از خود پرسیدم مگر تنهایی به قله صعود کرده بوده است یعنی کسی همراهش نبوده؟
رفتم اخبار را دوباره دیدم و بله ،تنهایی صعود کرده بود و در تنهایی از دنیا رفته بود .
میدانید من همیشه به مرگهای این چنینی فکر میکنم .
حس میکنم اینشاید غمگین ترین نوع مرگ در جهان است .در آن لحظات که خوابی سنگین در سرما زدگی بر چشمان این خانم فرود آمده است به چه فکر کرده؟
منتظر کسی بوده یا به منتظرانش می اندیشیده است ؟
زندگی به طرز عجیبی نسبت به آرزوهای انسانها بی رحم ست برایش اهمیتی ندارد تو چه آرزویی داری یا منتظر کی پای پنجره ات نشسته ای .
زندگی حتی به برنامه های تو،هم رحم نمیکند اما ما عاشق بی رحمهای خونسرد هستیم مگر نه؟
تنها بودن و تنها ماندن قشنگ نیست .
هرقدر هم بخواهی از خاصیت کشف خود حرفی بزنی آخرش خودت بهتر از هرکس دیگری میدانی که دلت میخواهد دیگرانی کنارت باشند .
دیگرانی تورا بفهمند و از خوب و بد تو مطلع گردند .
من تا ابد ایمان و عقیده ام همین خواهد بود که تنهایی زندگی کردن که در تنهایی مردن حق هیچکس نیست .
#عادله_زمانی
@adelehz
راستش این روزها اینقدر خبر مرگ افراد مدام تکرار میشود که گویا در برابر مرگ سِر شده ایم .اعتراف میکنم از این حس متنفرم!
آنچه باعث شد روی این خبر متوقف شوم آن بود که از خود پرسیدم مگر تنهایی به قله صعود کرده بوده است یعنی کسی همراهش نبوده؟
رفتم اخبار را دوباره دیدم و بله ،تنهایی صعود کرده بود و در تنهایی از دنیا رفته بود .
میدانید من همیشه به مرگهای این چنینی فکر میکنم .
حس میکنم اینشاید غمگین ترین نوع مرگ در جهان است .در آن لحظات که خوابی سنگین در سرما زدگی بر چشمان این خانم فرود آمده است به چه فکر کرده؟
منتظر کسی بوده یا به منتظرانش می اندیشیده است ؟
زندگی به طرز عجیبی نسبت به آرزوهای انسانها بی رحم ست برایش اهمیتی ندارد تو چه آرزویی داری یا منتظر کی پای پنجره ات نشسته ای .
زندگی حتی به برنامه های تو،هم رحم نمیکند اما ما عاشق بی رحمهای خونسرد هستیم مگر نه؟
تنها بودن و تنها ماندن قشنگ نیست .
هرقدر هم بخواهی از خاصیت کشف خود حرفی بزنی آخرش خودت بهتر از هرکس دیگری میدانی که دلت میخواهد دیگرانی کنارت باشند .
دیگرانی تورا بفهمند و از خوب و بد تو مطلع گردند .
من تا ابد ایمان و عقیده ام همین خواهد بود که تنهایی زندگی کردن که در تنهایی مردن حق هیچکس نیست .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔50❤16👍6
وقتی از کسی می پرسی عاشق شدی و میگوید بله .
دست نگهدار و ادامه نده
اساسا با ادامه ی این سوال مخالفم .
با اینکه بپرسی خوب نتیجه چی شد؟
مگر صرفا عاشق شدن کافی نیست؟
مگر همان تپش نامنظم قلب،دستان لرزان
بلعیدن هوای حاوی عطر معشوق ،یواشکی دید زدنش ،به هر بهانه حرف را سمت او بردن کافی نیست؟
از عشق دنبال چی هستید؟
دنبال ازدواج؟
اینکه برای قسطهای عقب افتاده غصه خورد یا صبح با غرغر بچه را به کودکستان رساند؟
لطفا نپرسید آخرش چی شد؟
آخرش هرچه که شد مهم نیست .
مهم همان لحظه و همان ساعت عاشقی ست.
و لاغیر
#عادله_زمانی
@adelehz
دست نگهدار و ادامه نده
اساسا با ادامه ی این سوال مخالفم .
با اینکه بپرسی خوب نتیجه چی شد؟
مگر صرفا عاشق شدن کافی نیست؟
مگر همان تپش نامنظم قلب،دستان لرزان
بلعیدن هوای حاوی عطر معشوق ،یواشکی دید زدنش ،به هر بهانه حرف را سمت او بردن کافی نیست؟
از عشق دنبال چی هستید؟
دنبال ازدواج؟
اینکه برای قسطهای عقب افتاده غصه خورد یا صبح با غرغر بچه را به کودکستان رساند؟
لطفا نپرسید آخرش چی شد؟
آخرش هرچه که شد مهم نیست .
مهم همان لحظه و همان ساعت عاشقی ست.
و لاغیر
#عادله_زمانی
@adelehz
❤55💔25👍5👎3🕊2
من خیلی اهل سریال خونگی دیدن نیستم .بعد از قهوه تلخ هیچ سریالی و مرتب هفتگی دنبال نکردم 😅
ولی بامداد خمار رو از اول دیدم .ولی چیزی که باعث شده تعجب کنم اینه که سال ۸۹ از این جمعه تا جمعه بعدی که سریال بیاد یه عمر میگذشت اما الان از این دوشنبه تا دوشنبه دیگه یک لحظه ست انگار :(
نمیدونم زمان زود میگذره، جهان عوض شده یا ما زیادی غرق شدیم ...
@adelehz
ولی بامداد خمار رو از اول دیدم .ولی چیزی که باعث شده تعجب کنم اینه که سال ۸۹ از این جمعه تا جمعه بعدی که سریال بیاد یه عمر میگذشت اما الان از این دوشنبه تا دوشنبه دیگه یک لحظه ست انگار :(
نمیدونم زمان زود میگذره، جهان عوض شده یا ما زیادی غرق شدیم ...
@adelehz
👍51❤8😢5💔5
❤64💔14👍4🕊2😢1
پاییز موهایش را باز کرده است،چمدانش را دم در گذاشته و برای عبور از چهارچوب در منتظر یلدا ایستاده ست.
یلدا که با فخر وارد میشود نگاهی بر سروپای پاییز حواله میکند و ابرو بالا می اندازد .
بلاخره رفتنی شدی؟
پاییز چمدانش را محکم در دستش میفشارد و به راه می افتد .
اما قبل رفتن در گوش یلدا زمزمه می کند .
دلخوش به اینجا ماندن نباش
زمستان در راه است .
صدای کفش های پاشنه بلند پاییز در کوچه ها پیچیده ست .
تا سال بعد کسی پاییز را نخواهد دید .
#عادله_زمانی
یلدا مبارک
@adelehz
یلدا که با فخر وارد میشود نگاهی بر سروپای پاییز حواله میکند و ابرو بالا می اندازد .
بلاخره رفتنی شدی؟
پاییز چمدانش را محکم در دستش میفشارد و به راه می افتد .
اما قبل رفتن در گوش یلدا زمزمه می کند .
دلخوش به اینجا ماندن نباش
زمستان در راه است .
صدای کفش های پاشنه بلند پاییز در کوچه ها پیچیده ست .
تا سال بعد کسی پاییز را نخواهد دید .
#عادله_زمانی
یلدا مبارک
@adelehz
❤32💔18😢2🕊1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
کاسه ای آب میریزیم پشت پای پاییز
و تمام میشود....
پاییز جان رفتنت بخیر...
آخرین شب پاییزی تون عالی❤️
صدای زیبا:سمیرا جان بهرامی
@adelehz
و تمام میشود....
پاییز جان رفتنت بخیر...
آخرین شب پاییزی تون عالی❤️
صدای زیبا:سمیرا جان بهرامی
@adelehz
🥰22❤6🕊3
"زنی کهگم کردم "
کاسه ای آب میریزیم پشت پای پاییز و تمام میشود.... پاییز جان رفتنت بخیر... آخرین شب پاییزی تون عالی❤️ صدای زیبا:سمیرا جان بهرامی @adelehz
سمیرا جاننازنینم .مثل همیشه درخشیدید
صداتون همون خورشید شب یلداست
همونقدر گرممم
صداتون همون خورشید شب یلداست
همونقدر گرممم
❤15🕊2
۹ سال از اولین باری که از یلدا برامون نوشتی گذشت عادله جان. روز های زندگیمون به همین سرعت در حال گذر هست.
#شما_فرستادین
پ.ن باورم نمیشه من ۹ ساله دارم اینجا با شما مینویسم🥺یعنی اگه یه پسر بچه ی قشنگ همون روز به دنیا میومد الان رفته بود کلاس سوم🥺❤️
دوستتون دارم
شکر خدا که هستید..
@adelehz
#شما_فرستادین
پ.ن باورم نمیشه من ۹ ساله دارم اینجا با شما مینویسم🥺یعنی اگه یه پسر بچه ی قشنگ همون روز به دنیا میومد الان رفته بود کلاس سوم🥺❤️
دوستتون دارم
شکر خدا که هستید..
@adelehz
❤50👍4🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نور
نام دیگر تو بود .
تو که نور به نامت شباهت دارد
می تابی و تاریکی های مرا میشکافی.
میدانی من معتقدم زندگی هر قدرم که سخت باشد .اگر هرکس نور خودش را در زندگی داشته باشد هیچ چیز سخت باقی نمی ماند .
فروزان باشی نور من
#عادله_زمانی
@adelehz
نام دیگر تو بود .
تو که نور به نامت شباهت دارد
می تابی و تاریکی های مرا میشکافی.
میدانی من معتقدم زندگی هر قدرم که سخت باشد .اگر هرکس نور خودش را در زندگی داشته باشد هیچ چیز سخت باقی نمی ماند .
فروزان باشی نور من
#عادله_زمانی
@adelehz
❤36🥰2💔1
توی این شرایط سخت اقتصادی یه خرید مفید و با کیفیت با قیمت مناسب
بهترین گزینه برای همه ی ماست.
مادمازل ها به خرید نمی روند👩🦰🤗
در خانه می مانند و لذت خرید آنلاین از بهترین برندهای ترکیه و دبی را با میس بیوتی تجربه میکنند😍😍😍
https://t.me/missbeautyistanbul
بهترین گزینه برای همه ی ماست.
مادمازل ها به خرید نمی روند👩🦰🤗
در خانه می مانند و لذت خرید آنلاین از بهترین برندهای ترکیه و دبی را با میس بیوتی تجربه میکنند😍😍😍
https://t.me/missbeautyistanbul
❤4🥰4
"زنی کهگم کردم "
توی این شرایط سخت اقتصادی یه خرید مفید و با کیفیت با قیمت مناسب بهترین گزینه برای همه ی ماست. مادمازل ها به خرید نمی روند👩🦰🤗 در خانه می مانند و لذت خرید آنلاین از بهترین برندهای ترکیه و دبی را با میس بیوتی تجربه میکنند😍😍😍 https://t.me/missbeautyistanbul
از منصف ترین آنلاین شاپهایی که وجود دارند
❤10