«وأسألك يا الله القوة لأقف وحدي دون أن أتكئ على كتف أحدهم.»
خدایا از تو قدرتی را طلب میکنم که به تنهایی رویِ پاهایِ خود بایستم بدونِ آنکه رویِ شانهیِ کسی تکیه کنم✨
@adelehz
خدایا از تو قدرتی را طلب میکنم که به تنهایی رویِ پاهایِ خود بایستم بدونِ آنکه رویِ شانهیِ کسی تکیه کنم✨
@adelehz
❤88👍14🕊6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زندگی همین ست ،شیشه ی عطری که خالی شده نامه ای که کاغذش زرد شده ست .
یک انگشتر قدیمی
یا ساعتی که دیگر باتری اش کار نمی کند .
هرکدام کوچک ولی با انبوهی از معانی...
جهان اینگونه می گذرد
جهان با یادگاری ها برجا مانده ست .
با پیراهن هایی که هنوز بوی آنهایی را می دهد که رفته اند .
با خانه هایی که در قلبمان خالی مانده اند.
#عادله_زمانی
@adelehz
یک انگشتر قدیمی
یا ساعتی که دیگر باتری اش کار نمی کند .
هرکدام کوچک ولی با انبوهی از معانی...
جهان اینگونه می گذرد
جهان با یادگاری ها برجا مانده ست .
با پیراهن هایی که هنوز بوی آنهایی را می دهد که رفته اند .
با خانه هایی که در قلبمان خالی مانده اند.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤41💔17👍3😢1
❤47👍13😢7💔3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اما عشقهای دبیرستان واقعی ترین،احمقانه ترین و گاهی بی تکرار ترین عشقهای زندگی بودند .
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
❤44💔11🥰6😢6👎2👍1🕊1
تازه آخر شبهاست که میفهمی اونقدرها هم که فکر میکردی قوی نبودی ....
@adelehz
@adelehz
💔40👍14😢13❤6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چون میدونم دوس دارین❤️
@adelehz
@adelehz
❤63🥰13😢2
من هیچوقت نفهمیدم چی شد که اینقدر مرگ مرتضی پاشایی دل مردم و به آتیش کشید .
اصلا فوت این بچه یه غربت عجیبی داشت .نمیدونم شاید هنوز اونقدر مرگ برامون عادی نشده بود
از ته قلب مردم اشک می ریختن سه میلیون نفر در تشییع جنازه ی این بچه حاضر شدن
و فکر میکنم اون حس کلا دیگه تکرار نشد ..
خداوند ایشون و تمام اسیران خاک رو در این روز جمعه قرین رحمت کنه ..
اصلا فوت این بچه یه غربت عجیبی داشت .نمیدونم شاید هنوز اونقدر مرگ برامون عادی نشده بود
از ته قلب مردم اشک می ریختن سه میلیون نفر در تشییع جنازه ی این بچه حاضر شدن
و فکر میکنم اون حس کلا دیگه تکرار نشد ..
خداوند ایشون و تمام اسیران خاک رو در این روز جمعه قرین رحمت کنه ..
❤57👍20💔14🕊5
"زنی کهگم کردم "
من هیچوقت نفهمیدم چی شد که اینقدر مرگ مرتضی پاشایی دل مردم و به آتیش کشید . اصلا فوت این بچه یه غربت عجیبی داشت .نمیدونم شاید هنوز اونقدر مرگ برامون عادی نشده بود از ته قلب مردم اشک می ریختن سه میلیون نفر در تشییع جنازه ی این بچه حاضر شدن و فکر میکنم اون…
امروز یازدهمین سالگرد فوت مرتضی پاشایی ست .
اون سالها که ما آهنگها مرتضی رو میشنیدیم
دنیا و عشق قشنگ تر بود ..
اون سالها که ما آهنگها مرتضی رو میشنیدیم
دنیا و عشق قشنگ تر بود ..
❤44👍15
"زنی کهگم کردم "
آمار مبتلایان از دو هفته پیش بیشتر شده و ایننگران کننده ست سعی کنیم توی خونه بمونیم و جدی بگیریم کرونا رو @adelehz
چه روزهایی رو گذروندیم رفقا 🥺😔
💔39❤3
پاسخ دهید ،حرمت بشکنید ،بلاک و قطع ارتباط کنید .
وقتی حرمت تان را شکسته اند وقتی به شوخی کمبودتان را به رخ تان کشیده اند،وقتی عامدانه احترامتان را زیر پا گذاشتند .
میخواهم بدانی که هیچ چیز مهمتر از حفظ احترامت نیست و هیچکس انقدر احمق نیست که نفهمد چه میگوید .
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی حرمت تان را شکسته اند وقتی به شوخی کمبودتان را به رخ تان کشیده اند،وقتی عامدانه احترامتان را زیر پا گذاشتند .
میخواهم بدانی که هیچ چیز مهمتر از حفظ احترامت نیست و هیچکس انقدر احمق نیست که نفهمد چه میگوید .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍69❤15💔7
کسی می گفت عشق مرز ندارد .
نه عزیز من عشق مرزهای زیادی دارد
آنچه مرز ندارد درد است .
درد در همه جای جهان یک رنگ است یک جای وجودت را میسوزاند.
درد مسافری بی مرز است از تنی به تن دیگر
#عادله_زمانی
@adelehz
نه عزیز من عشق مرزهای زیادی دارد
آنچه مرز ندارد درد است .
درد در همه جای جهان یک رنگ است یک جای وجودت را میسوزاند.
درد مسافری بی مرز است از تنی به تن دیگر
#عادله_زمانی
@adelehz
❤23💔17👍3
در آستانه ماه دوم پاییز
دلبرانه های پاییز که چه عرض کنم
بدون یه قطره باران
این پاییز رسما اصغر سگ سبیلی هست برای خودش😐😢
@adelehz
دلبرانه های پاییز که چه عرض کنم
بدون یه قطره باران
این پاییز رسما اصغر سگ سبیلی هست برای خودش😐😢
@adelehz
😢22👍9😁7
با یکی از دانشجویان آنلاینم در افغانستان، دیشب بخاطر اشتباه انضباطی که در کلاس درسی انجام داده بود در حال بحث بودم .به روش خودم جدی و سختگیر
در اول با توپ پر و لاک دفاعی محکم از کارش دفاع می کرد و آن را اشتباهی کوچک می دانست در حالی که هم من هم او میدانستیم کارش اصلا کوچک و بی اهمیت نیست .
مجازات گرفته بود و از کلاسهای درسی اخراج شده بود و تلاش میکرد قانعم کند دوباره به کلاسها برگردد .
گفتم فایده ندارد باید با مادرت یا پدرت حرف بزنم که ناگهان دیوار دفاعی اش فرو ریخت و شروع به گریه کرد .
در مرز نگهداشتن جدیت کاری و متاثر نشدن در برابر گریه اش گیر افتاده بودم ولی لازم بود هنوز آن روی سردم را حاکم نگه دارم .
گفتم چرا؟ گفت اگر بفهمند نمیگذارند درسم را بخوانم تازه تا آخر عمر هم به من سرکوفت میزنند.هرکاری میکنید بکنید اما این نه ...
صدای گریه هایش در پیام صوتی در آن نیمه شب ذهنم را برهم ریخت و بعد اف شد .
پیامی که برایش گذاشتم و نوشتم تعهدنامه بفرست را ندید .
تا صبح نمیتوانستم درست بخوابم نه بخاطر اینکه از رفتارم ناراحت باشم میدانستم این جدیت برای تکرار نکردن اشتباهش و جلوگیری از در چاه افتادنش لازم است .
خوابم نمیبرد چون حس میکردم انقدر تنهاست که حتی در خانه اش کسی را ندارد .
فهمیدم علت آن همه پرخاشگری های بی پایانش این ست که وقتی حرف میزند کسی نمیشنودش پس باید فریاد بزند به امید اینکه شاید شنیده شود .
همه ی ما همین هستیم ،علت انفجارهای ناگهانی مان آن است که کسی جرقه های خشم و درد را در ما نمی بیند یا نمیخواهد ببیند .
مگر آدمی چقدر میتواند دیده نشود ؟
چقدر میتواند شنیده نشود ؟
گاهی فریادهای بلند نه از سر خودخواهی که از سر ناتوانی و عجز است .
اگر تلاش کنیم اطرافیان مان را بهتر ببینیم شاید نیاز به تکاپوی احمقانه یا فریادهای گوشخراش نباشد .
صبح شد و پیامم را دید .
امروز دوباره به کلاسهای درسی برگشت درحالی که برایش نوشته بودم از این بعد اگر از چیزی ناراحتی به جای دعوا راه انداختن بیا برای من بنویس
تا حد ممکن باهم حلش میکنیم .
#عادله_زمانی
@adelehz
در اول با توپ پر و لاک دفاعی محکم از کارش دفاع می کرد و آن را اشتباهی کوچک می دانست در حالی که هم من هم او میدانستیم کارش اصلا کوچک و بی اهمیت نیست .
مجازات گرفته بود و از کلاسهای درسی اخراج شده بود و تلاش میکرد قانعم کند دوباره به کلاسها برگردد .
گفتم فایده ندارد باید با مادرت یا پدرت حرف بزنم که ناگهان دیوار دفاعی اش فرو ریخت و شروع به گریه کرد .
در مرز نگهداشتن جدیت کاری و متاثر نشدن در برابر گریه اش گیر افتاده بودم ولی لازم بود هنوز آن روی سردم را حاکم نگه دارم .
گفتم چرا؟ گفت اگر بفهمند نمیگذارند درسم را بخوانم تازه تا آخر عمر هم به من سرکوفت میزنند.هرکاری میکنید بکنید اما این نه ...
صدای گریه هایش در پیام صوتی در آن نیمه شب ذهنم را برهم ریخت و بعد اف شد .
پیامی که برایش گذاشتم و نوشتم تعهدنامه بفرست را ندید .
تا صبح نمیتوانستم درست بخوابم نه بخاطر اینکه از رفتارم ناراحت باشم میدانستم این جدیت برای تکرار نکردن اشتباهش و جلوگیری از در چاه افتادنش لازم است .
خوابم نمیبرد چون حس میکردم انقدر تنهاست که حتی در خانه اش کسی را ندارد .
فهمیدم علت آن همه پرخاشگری های بی پایانش این ست که وقتی حرف میزند کسی نمیشنودش پس باید فریاد بزند به امید اینکه شاید شنیده شود .
همه ی ما همین هستیم ،علت انفجارهای ناگهانی مان آن است که کسی جرقه های خشم و درد را در ما نمی بیند یا نمیخواهد ببیند .
مگر آدمی چقدر میتواند دیده نشود ؟
چقدر میتواند شنیده نشود ؟
گاهی فریادهای بلند نه از سر خودخواهی که از سر ناتوانی و عجز است .
اگر تلاش کنیم اطرافیان مان را بهتر ببینیم شاید نیاز به تکاپوی احمقانه یا فریادهای گوشخراش نباشد .
صبح شد و پیامم را دید .
امروز دوباره به کلاسهای درسی برگشت درحالی که برایش نوشته بودم از این بعد اگر از چیزی ناراحتی به جای دعوا راه انداختن بیا برای من بنویس
تا حد ممکن باهم حلش میکنیم .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤33👍15😢5🕊1