"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
هزاران دشمن را میبخشم ولی کسی که قلبم را به او سپردم
بی اهمیت شمردش و ویرانش کرد را نمی توانم ...
جبران خلیل جبران
👍6120💔18
آن زمانها تلفن کم بود.اما آدمهای زیادی بودند که دلمان میخواست بهشان زنگ بزنیم و یک دل سیر حرف بزنیم.
حالا تلفن ها زیاداست اما آدمهای معدودی هستندکه دلمان حرفهایشان رامیخواهد...

#عادله_زمانی
@adelehz
😢4114💔12👍10
آرامش مطلق ❤️
در سال‌های دور گذشته،خانه ها با اتاق های تابستانی و زمستانی طراحی می شد.اتاق های زمستانی رو به آفتاب بود چون باید در طول زمستان‌ ساکنین خانه را گرم نگاه می داشت .
از جمله وسایل گرمایشی عالی که باعث جمع شدن خانواده کنار هم بود می‌توان به کرسی اشاره کرد.
در هرات(افغانستان )بروی زمین اتاق های زمستانی گودال های کوچک حدودا نیم متری تعبیه می شد.در طول زمستان داخل گودال های کوچک را از ذغال تازه داغ شده پر کرده و کرسی را روی آن می‌گذاشتند.
ذغال ها تمام طول شب باقی می ماند و ساکنین خانه را گرم می کرد.خواب زیر کرسی گرم در نبود تکنولوژی سرسام آور و سکوت مطلق شبانه آرامش خاصی داشت که بعدها تکرار نشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
44😢8🥰2
«وأسألك يا الله القوة لأقف وحدي دون أن أتكئ على كتف أحدهم.»
خدایا از تو قدرتی را طلب می‌کنم که به تنهایی رویِ پاهایِ خود بایستم بدونِ آنکه رویِ شانه‌یِ کسی تکیه کنم

@adelehz
88👍14🕊6
قاعده ی طلایی شماره یک
شبی از شب های آبان
@adelehz
19🕊1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رسیدن به نیمه ی پاییز بدون قطره ای باران
#آیین_باران_خواهی
#خراسان
@adelehz
💔36😢126🕊3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زندگی همین ست ،شیشه ی عطری که خالی شده نامه ای که کاغذش زرد شده ست .
یک انگشتر قدیمی
یا ساعتی که دیگر باتری اش کار نمی کند .
هرکدام کوچک ولی با انبوهی از معانی...
جهان اینگونه می گذرد
جهان با یادگاری ها برجا مانده ست .
با پیراهن هایی که هنوز بوی آنهایی را می دهد که رفته اند .
با خانه هایی که در قلبمان خالی مانده اند.
#عادله_زمانی
@adelehz
41💔17👍3😢1
صبر یعنی باور داشته باشی
تاخیر خدا بی دلیل نیست ...
@adelehz
47👍13😢7💔3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اما عشقهای دبیرستان واقعی ترین،احمقانه ترین و گاهی بی تکرار ترین عشقهای زندگی بودند .
#عادله_زمانی
@adelehz
44💔11🥰6😢6👎2👍1🕊1
تازه آخر شبهاست که میفهمی اونقدرها هم که فکر میکردی قوی نبودی ....
@adelehz
💔40👍14😢136
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چون میدونم دوس دارین❤️
@adelehz
63🥰13😢2
من هیچوقت نفهمیدم چی شد که اینقدر مرگ مرتضی پاشایی دل مردم و به آتیش کشید .
اصلا فوت این بچه یه غربت عجیبی داشت .نمیدونم شاید هنوز اونقدر مرگ برامون عادی نشده بود
از ته قلب مردم اشک می ریختن سه میلیون نفر در تشییع جنازه ی این بچه حاضر شدن
و فکر میکنم اون حس کلا دیگه تکرار نشد ..
خداوند ایشون و تمام اسیران خاک رو در این روز جمعه قرین رحمت کنه ..
57👍20💔14🕊5
پاسخ دهید ،حرمت بشکنید ،بلاک و قطع ارتباط کنید .
وقتی حرمت تان را شکسته اند وقتی به شوخی کمبودتان را به رخ تان کشیده اند،وقتی عامدانه احترام‌تان را زیر پا گذاشتند .
میخواهم بدانی که هیچ چیز مهمتر از حفظ احترامت نیست و هیچکس انقدر احمق نیست که نفهمد چه می‌گوید .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍6915💔7