This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
باید بیاموزی که حتی در سخت ترین روزهای زندگی ات با شکوه رفتار کنی .
از دردهایت سمفونی زیبایی بیرون بکشی و از اشکهایت ستاره بسازی .
جهان جز با عبوری شکوهمندانه تورا بیاد نخواهد آورد.
#عادله_زمانی
@adelehz
از دردهایت سمفونی زیبایی بیرون بکشی و از اشکهایت ستاره بسازی .
جهان جز با عبوری شکوهمندانه تورا بیاد نخواهد آورد.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤60🕊10
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
شاید نسل امروز به اندازه ی ما لذت و شیرینی رسیدن به آنچه رویایش را داشتی درکنکند .
ولو که آن رویا کوچک،و یا حتی پیش پا افتاده باشد .
اما زیباتر از رسیدن به آن رویا آن است که تو کسی را در زندگیت داری که برای رسیدنت به رویاهایت حتی در سکوت تلاش می کند .
کسی که دوست دارد شیرینی به واقعیت پیوستن رویاهایت را بچشی و داشتن این آدم در روزهایت بُرد واقعی زندگی است .
#عادله_زمانی
پ.ن:متیو در آنه شرلی همان واقعی کننده ی رویاهای کوچک در سکوت بود .
کسی که در سکوت دوست میداشت و برای خوشحالی آن که دوستش داشت تلاش می کرد .
@adelehz
ولو که آن رویا کوچک،و یا حتی پیش پا افتاده باشد .
اما زیباتر از رسیدن به آن رویا آن است که تو کسی را در زندگیت داری که برای رسیدنت به رویاهایت حتی در سکوت تلاش می کند .
کسی که دوست دارد شیرینی به واقعیت پیوستن رویاهایت را بچشی و داشتن این آدم در روزهایت بُرد واقعی زندگی است .
#عادله_زمانی
پ.ن:متیو در آنه شرلی همان واقعی کننده ی رویاهای کوچک در سکوت بود .
کسی که در سکوت دوست میداشت و برای خوشحالی آن که دوستش داشت تلاش می کرد .
@adelehz
❤47👍7🥰1
تاریخ اما از رنگسرخ فرش های مان باید می دانست که ما عاشق ترین مردم دنیا بودیم .
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
❤61🥰11
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
❤40💔15👍5😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من بارها دیده ام که در دعواها ،زنها جلو آمده اند دست کسی را گرفته اند و کسی را عقب کشیده اند .
بارها دیده ام که زنی در خیابان علیه آزار یک کودک یا یک حیوان بی پناه صدا بلند کرده است .
هزار بار دیده ام که زنی در جایی که مردان بسیاری در خانواده ساکت بوده اند آبرویش را در دست میگیرد و وسط می آید تا سکوت عادت نشود.
و باز هم از آن خانواده طرد میشود.
و کاش ،کاش
جهان را زن ها اداره می کردند شاید زندگی ساده تر بود ...
#عادله_زمانی
@adelehz
بارها دیده ام که زنی در خیابان علیه آزار یک کودک یا یک حیوان بی پناه صدا بلند کرده است .
هزار بار دیده ام که زنی در جایی که مردان بسیاری در خانواده ساکت بوده اند آبرویش را در دست میگیرد و وسط می آید تا سکوت عادت نشود.
و باز هم از آن خانواده طرد میشود.
و کاش ،کاش
جهان را زن ها اداره می کردند شاید زندگی ساده تر بود ...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤65💔21👍17
هزاران دشمن را میبخشم ولی کسی که قلبم را به او سپردم
بی اهمیت شمردش و ویرانش کرد را نمی توانم ...
جبران خلیل جبران
بی اهمیت شمردش و ویرانش کرد را نمی توانم ...
جبران خلیل جبران
👍61❤20💔18
آن زمانها تلفن کم بود.اما آدمهای زیادی بودند که دلمان میخواست بهشان زنگ بزنیم و یک دل سیر حرف بزنیم.
حالا تلفن ها زیاداست اما آدمهای معدودی هستندکه دلمان حرفهایشان رامیخواهد...
#عادله_زمانی
@adelehz
حالا تلفن ها زیاداست اما آدمهای معدودی هستندکه دلمان حرفهایشان رامیخواهد...
#عادله_زمانی
@adelehz
😢41❤14💔12👍10
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
آرامش مطلق ❤️
در سالهای دور گذشته،خانه ها با اتاق های تابستانی و زمستانی طراحی می شد.اتاق های زمستانی رو به آفتاب بود چون باید در طول زمستان ساکنین خانه را گرم نگاه می داشت .
از جمله وسایل گرمایشی عالی که باعث جمع شدن خانواده کنار هم بود میتوان به کرسی اشاره کرد.
در هرات(افغانستان )بروی زمین اتاق های زمستانی گودال های کوچک حدودا نیم متری تعبیه می شد.در طول زمستان داخل گودال های کوچک را از ذغال تازه داغ شده پر کرده و کرسی را روی آن میگذاشتند.
ذغال ها تمام طول شب باقی می ماند و ساکنین خانه را گرم می کرد.خواب زیر کرسی گرم در نبود تکنولوژی سرسام آور و سکوت مطلق شبانه آرامش خاصی داشت که بعدها تکرار نشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
در سالهای دور گذشته،خانه ها با اتاق های تابستانی و زمستانی طراحی می شد.اتاق های زمستانی رو به آفتاب بود چون باید در طول زمستان ساکنین خانه را گرم نگاه می داشت .
از جمله وسایل گرمایشی عالی که باعث جمع شدن خانواده کنار هم بود میتوان به کرسی اشاره کرد.
در هرات(افغانستان )بروی زمین اتاق های زمستانی گودال های کوچک حدودا نیم متری تعبیه می شد.در طول زمستان داخل گودال های کوچک را از ذغال تازه داغ شده پر کرده و کرسی را روی آن میگذاشتند.
ذغال ها تمام طول شب باقی می ماند و ساکنین خانه را گرم می کرد.خواب زیر کرسی گرم در نبود تکنولوژی سرسام آور و سکوت مطلق شبانه آرامش خاصی داشت که بعدها تکرار نشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤44😢8🥰2
«وأسألك يا الله القوة لأقف وحدي دون أن أتكئ على كتف أحدهم.»
خدایا از تو قدرتی را طلب میکنم که به تنهایی رویِ پاهایِ خود بایستم بدونِ آنکه رویِ شانهیِ کسی تکیه کنم✨
@adelehz
خدایا از تو قدرتی را طلب میکنم که به تنهایی رویِ پاهایِ خود بایستم بدونِ آنکه رویِ شانهیِ کسی تکیه کنم✨
@adelehz
❤88👍14🕊6