"زنی که‌گم کردم "
4.41K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گاهی وقتها در من حسی کودکانه زمام امور را در دست می‌گیرد.
بی دلیل شادم
از کسی نمی رنجم
با آنچه دارم دلخوشم
و با غصه ی فردا به خواب نمی روم .
اگر بخواهم صادق باشم
در آن زمانها،من خوشبخت ترینِ آدمها هستم.
#عادله_زمانی
@adelehz
57👍9
قسمت اول بامداد خمار و دیدین
من خیلی خوشم اومد
البته بدون خوندن رمانش نبینید به نظرم.
@adelehz
53👍15
اولین شیر فرفری دیده شده در حیات وحش
@adelehz
56🥰13👎3👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
باید بیاموزی که حتی در سخت ترین روزهای زندگی ات با شکوه رفتار کنی .
از دردهایت سمفونی زیبایی بیرون بکشی و از اشکهایت ستاره بسازی .
جهان جز با عبوری شکوهمندانه تورا بیاد نخواهد آورد.
#عادله_زمانی
@adelehz
60🕊10
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
شاید نسل امروز به اندازه ی ما لذت و شیرینی رسیدن به آنچه رویایش را داشتی درک‌نکند .
ولو که آن رویا کوچک،و یا حتی پیش پا افتاده باشد .
اما زیباتر از رسیدن به آن رویا آن است که تو کسی را در زندگیت داری که برای رسیدنت به رویاهایت حتی در سکوت تلاش می کند .
کسی که دوست دارد شیرینی به واقعیت پیوستن رویاهایت را بچشی و داشتن این آدم در روزهایت بُرد واقعی زندگی است .
#عادله_زمانی
پ.ن:متیو در آنه شرلی همان واقعی کننده ی رویاهای کوچک در سکوت بود .
کسی که در سکوت دوست می‌داشت و برای خوشحالی آن که دوستش داشت تلاش می کرد .
@adelehz
47👍7🥰1
و زنان بسادگی می‌فهمند که خیانت رخ داده ...
خیلی ساده تر از چیزی که تصورش رو بکنید .
@afelehz
💔58👍25👎21
تاریخ اما از رنگ‌سرخ فرش های مان باید می دانست که ما عاشق ترین مردم دنیا بودیم .
#عادله_زمانی
@adelehz
61🥰11
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
بیاد سال‌های خوب کودکی مان که برف بود ،برکت بود
دلمان خوش و خانه های مان گرم بود .
شب بخیر
@adelehz
40💔15👍5😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من بارها دیده ام که در دعواها ،زنها جلو آمده اند دست کسی را گرفته اند و کسی را عقب کشیده اند .
بارها دیده ام که زنی در خیابان علیه آزار یک کودک یا یک حیوان بی پناه صدا بلند کرده است .
هزار بار دیده ام که زنی در جایی که مردان بسیاری در خانواده ساکت بوده اند آبرویش را در دست می‌گیرد و وسط می آید تا سکوت عادت نشود.
و باز هم از آن خانواده طرد میشود.
و کاش ،کاش
جهان را زن ها اداره می کردند شاید زندگی ساده تر بود ...
#عادله_زمانی
@adelehz
65💔21👍17
هزاران دشمن را میبخشم ولی کسی که قلبم را به او سپردم
بی اهمیت شمردش و ویرانش کرد را نمی توانم ...
جبران خلیل جبران
👍6120💔18