برای اولین بار او را در شروع تابستان دیده بود . سر یک کوچه ی نیمه شلوغ، تی شرت سیاهی به تن داشت حالت موهایش خبر از حمام چند ساعت قبل میداد و بوی عطری که انگار هول هولکی قبل از بیرون آمدنش روی لباسش پاشیده بود .
کاری مشترک داشتند باید کاغذی را به دستش می رساند و از او خواسته بود سر کوچه ی منتهی به خیابان اصلی بایستد .
وقتی از پشت سر به او رسیده بود فقط میخواست امانتی را به او بسپارد از کجا باید می دانست آن امانتی روزی دلش خواهد بود .
تابستان با تب و تابش که گذشت سر پاییز فهمیدند به درد هم نمیخورند.
زود فهمیدند اما دردش چنان کوبنده بود که تا مدتها تابستانهایشان را از تب انداخته بود .
پاییز که شد سر کوچه ی منتهی به خیابان دیگر کسی ایستاده نبود .امانتی ها پس داده نشده اما راه ها دور شده بودند .
کسی در نقطه ای از شهر منتظر آمدن دیگری نبود .
پاییز که رسید یکی ماند و یکی رفت .
آن که ماند با هر برگ پاییزی به زمین افتاد و آن که رفت با هر باد پاییزی صد بار از جا پرید .
میدانی گذشته ی آدمها شبیه یک خواب همیشگی بارها در رویاهایشان تکرار میشود حتی اگر هیچ چیز شبیه گذشته نباشد .
شاید هنوز در عصری تابستانی، سر کوچه ای نیمه شلوغ مرد قد بلندی منتظر ایستاده باشد .با اینکه عطرش دیگر به مشام آن دختر نمی رسد .
و در مورد امانت ها
کسی چه می داند ..
شاید هیچکس امانتی را پس ندهد .
#عادله_زمانی
@adelehz
کاری مشترک داشتند باید کاغذی را به دستش می رساند و از او خواسته بود سر کوچه ی منتهی به خیابان اصلی بایستد .
وقتی از پشت سر به او رسیده بود فقط میخواست امانتی را به او بسپارد از کجا باید می دانست آن امانتی روزی دلش خواهد بود .
تابستان با تب و تابش که گذشت سر پاییز فهمیدند به درد هم نمیخورند.
زود فهمیدند اما دردش چنان کوبنده بود که تا مدتها تابستانهایشان را از تب انداخته بود .
پاییز که شد سر کوچه ی منتهی به خیابان دیگر کسی ایستاده نبود .امانتی ها پس داده نشده اما راه ها دور شده بودند .
کسی در نقطه ای از شهر منتظر آمدن دیگری نبود .
پاییز که رسید یکی ماند و یکی رفت .
آن که ماند با هر برگ پاییزی به زمین افتاد و آن که رفت با هر باد پاییزی صد بار از جا پرید .
میدانی گذشته ی آدمها شبیه یک خواب همیشگی بارها در رویاهایشان تکرار میشود حتی اگر هیچ چیز شبیه گذشته نباشد .
شاید هنوز در عصری تابستانی، سر کوچه ای نیمه شلوغ مرد قد بلندی منتظر ایستاده باشد .با اینکه عطرش دیگر به مشام آن دختر نمی رسد .
و در مورد امانت ها
کسی چه می داند ..
شاید هیچکس امانتی را پس ندهد .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔45❤15👍1😁1
زندگی به من آموخت، که همیشه منتظر حمله احتمالی کسی باشم که به او خوبی فراوان کردم...
👤ویلیام فاکنر
@adelehz
👤ویلیام فاکنر
@adelehz
👍42😢19💔16❤8
در تفاوت من و تو همین بس که من
عشقم را با تو قسمت کردم و
تو غمت را برایم به جا گذاشتی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
عشقم را با تو قسمت کردم و
تو غمت را برایم به جا گذاشتی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
💔44❤13
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
آدمیزاد اگر امید را گم کنده،مرده است
حتی بین روزهایی که باوری به بهتر شدن وجود ندارد فقط امید می تواند تورا زنده نگه دارد .
همین که بین تمام مشکلاتت یک لیوان چای می ریزی یعنی هنوز میتوان امیدی به ادامه داشت .
#عادله_زمانی
@adelehz
حتی بین روزهایی که باوری به بهتر شدن وجود ندارد فقط امید می تواند تورا زنده نگه دارد .
همین که بین تمام مشکلاتت یک لیوان چای می ریزی یعنی هنوز میتوان امیدی به ادامه داشت .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤36👍8💔1
آدمیزاد گاهی فقط میخواهد کسی را بطور خاصی دوست داشته باشد .
فقط همین
نه چیزی زیادتر و نه کمتر
#عادله_زمانی
@adelehz
فقط همین
نه چیزی زیادتر و نه کمتر
#عادله_زمانی
@adelehz
❤34💔7🕊3👍2
ما خانوادگی ی هفته است درگیر این ویروس جدید شدیم .
یکی زنگ زده به بابام ،بابام نشناخت طرف گفت منو شناختین ؟
گفت نه من مریضم به جا نیاوردم 😑
و برای کسی که نمیشناختش توضیح داد که یه هفته است خانواده مریضن
آخه مرد ....🤐
@adelehz
یکی زنگ زده به بابام ،بابام نشناخت طرف گفت منو شناختین ؟
گفت نه من مریضم به جا نیاوردم 😑
و برای کسی که نمیشناختش توضیح داد که یه هفته است خانواده مریضن
آخه مرد ....🤐
@adelehz
😁43❤5🥰2
حفظ حدود محبت کردن به دیگران به ما کمک میکند تا آرامش مان را مدیریت کنیم .
توقع جبران محبت از سوی دیگران همیشه توام با درد بیشتر است چون اگر کسی بخواهد بشما محبت کند یا لطف تان را جبران کند هرگز فرصتی برای اندیشیدن به آن بشما نمی دهد بلکه خودش در هر گام پیش قدم این جبران می باشد .
پس با توقع کردن از دیگران آرامش را از خودتان سلب نکنید .
در ظرف دیگران بیش از ظرفیت شان آب نریزید تا با سرریز شدنش خودتان آسیب نبینید .
#عادله_زمانی
@adelehz
توقع جبران محبت از سوی دیگران همیشه توام با درد بیشتر است چون اگر کسی بخواهد بشما محبت کند یا لطف تان را جبران کند هرگز فرصتی برای اندیشیدن به آن بشما نمی دهد بلکه خودش در هر گام پیش قدم این جبران می باشد .
پس با توقع کردن از دیگران آرامش را از خودتان سلب نکنید .
در ظرف دیگران بیش از ظرفیت شان آب نریزید تا با سرریز شدنش خودتان آسیب نبینید .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍37❤13💔2
محبوبم؛
اگر روزی دربارهی من از تو سوال کردند،
خیلی فکر نکن و با تمام غرور به آنها بگو
دوستم دارد، خیلی دوستم دارد..
~ نزار قبانی
@adelehz
اگر روزی دربارهی من از تو سوال کردند،
خیلی فکر نکن و با تمام غرور به آنها بگو
دوستم دارد، خیلی دوستم دارد..
~ نزار قبانی
@adelehz
❤37💔14🥰1
تولد یکی از بچه های خوبِ کاناله و اینم کیک نارنجی خوشگلشون😍🦊
گفتن برای همه سوال بود چرا روباه
منم دلیلی چون علاقه نداشتم😘
واقعا هم خیلی خوشگلهههه تولدتون مبارک عزیزم😘
@adelehz
گفتن برای همه سوال بود چرا روباه
منم دلیلی چون علاقه نداشتم😘
واقعا هم خیلی خوشگلهههه تولدتون مبارک عزیزم😘
@adelehz
❤61🥰8👍6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گاهی وقتها در من حسی کودکانه زمام امور را در دست میگیرد.
بی دلیل شادم
از کسی نمی رنجم
با آنچه دارم دلخوشم
و با غصه ی فردا به خواب نمی روم .
اگر بخواهم صادق باشم
در آن زمانها،من خوشبخت ترینِ آدمها هستم.
#عادله_زمانی
@adelehz
بی دلیل شادم
از کسی نمی رنجم
با آنچه دارم دلخوشم
و با غصه ی فردا به خواب نمی روم .
اگر بخواهم صادق باشم
در آن زمانها،من خوشبخت ترینِ آدمها هستم.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤57👍9
❤53👍15
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
باید بیاموزی که حتی در سخت ترین روزهای زندگی ات با شکوه رفتار کنی .
از دردهایت سمفونی زیبایی بیرون بکشی و از اشکهایت ستاره بسازی .
جهان جز با عبوری شکوهمندانه تورا بیاد نخواهد آورد.
#عادله_زمانی
@adelehz
از دردهایت سمفونی زیبایی بیرون بکشی و از اشکهایت ستاره بسازی .
جهان جز با عبوری شکوهمندانه تورا بیاد نخواهد آورد.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤60🕊10
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
شاید نسل امروز به اندازه ی ما لذت و شیرینی رسیدن به آنچه رویایش را داشتی درکنکند .
ولو که آن رویا کوچک،و یا حتی پیش پا افتاده باشد .
اما زیباتر از رسیدن به آن رویا آن است که تو کسی را در زندگیت داری که برای رسیدنت به رویاهایت حتی در سکوت تلاش می کند .
کسی که دوست دارد شیرینی به واقعیت پیوستن رویاهایت را بچشی و داشتن این آدم در روزهایت بُرد واقعی زندگی است .
#عادله_زمانی
پ.ن:متیو در آنه شرلی همان واقعی کننده ی رویاهای کوچک در سکوت بود .
کسی که در سکوت دوست میداشت و برای خوشحالی آن که دوستش داشت تلاش می کرد .
@adelehz
ولو که آن رویا کوچک،و یا حتی پیش پا افتاده باشد .
اما زیباتر از رسیدن به آن رویا آن است که تو کسی را در زندگیت داری که برای رسیدنت به رویاهایت حتی در سکوت تلاش می کند .
کسی که دوست دارد شیرینی به واقعیت پیوستن رویاهایت را بچشی و داشتن این آدم در روزهایت بُرد واقعی زندگی است .
#عادله_زمانی
پ.ن:متیو در آنه شرلی همان واقعی کننده ی رویاهای کوچک در سکوت بود .
کسی که در سکوت دوست میداشت و برای خوشحالی آن که دوستش داشت تلاش می کرد .
@adelehz
❤47👍7🥰1