This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ایشون حاجی عامره
اهل لیبی ، میخواسته بره حج همه سوار هواپیما شدن به ایشون گفتن پاست مشکل داره و هواپیما پرواز کرده،مدیر پرواز بهش گفته قسمتت نبوده برگرد خونه
ایشونم گفته به خدا که نمیرم از اینجا
هواپیما دچار نقض فنی شده از بین راه برگشته به فرودگاه
به خلبان گفتن درب هواپیما رو باز کن که عامر سوار بشه ،گفته نه نمیشه
باز مدیر پرواز بهش گفته برو خونت قسمتت نیست .
عامر همچنان گفته بخدا پامو نمیذارم بیرون من باید برم خونه ی خدا 🥺
هواپیما بعد پرواز دوباره ،از بین راه مجددا برمیگرده چون باز دچار آسیب فنی شده
این بار خلبان میگه به حاجی عامر بگید بیاد سوار بشه چون تا سوار نشه ما به کعبه نمی رسیم 🥺
اینجوریه که همه میرن خونه ی خدا ولی خدا خودش شخصا منتظر رسیدن حاجی عامر بوده🥺
عادله زمانی
@adelehz
اهل لیبی ، میخواسته بره حج همه سوار هواپیما شدن به ایشون گفتن پاست مشکل داره و هواپیما پرواز کرده،مدیر پرواز بهش گفته قسمتت نبوده برگرد خونه
ایشونم گفته به خدا که نمیرم از اینجا
هواپیما دچار نقض فنی شده از بین راه برگشته به فرودگاه
به خلبان گفتن درب هواپیما رو باز کن که عامر سوار بشه ،گفته نه نمیشه
باز مدیر پرواز بهش گفته برو خونت قسمتت نیست .
عامر همچنان گفته بخدا پامو نمیذارم بیرون من باید برم خونه ی خدا 🥺
هواپیما بعد پرواز دوباره ،از بین راه مجددا برمیگرده چون باز دچار آسیب فنی شده
این بار خلبان میگه به حاجی عامر بگید بیاد سوار بشه چون تا سوار نشه ما به کعبه نمی رسیم 🥺
اینجوریه که همه میرن خونه ی خدا ولی خدا خودش شخصا منتظر رسیدن حاجی عامر بوده🥺
عادله زمانی
@adelehz
❤82🥰11😢5👍4👎1😁1
دچار افسردگی جمعی شدیم فکر کنم
هرکسی رو میبینی دلت میخواد بغلش کنی بزنی زیر گریه😢
هرکسی رو میبینی دلت میخواد بغلش کنی بزنی زیر گریه😢
😢41💔32👍10❤1
نه ! هرگز شب را باور نکردم
چرا که در فراسوهای
دهلیزش به امید
دریچه ای دل بسته بودم
~ احمد شاملو
@adelehz
چرا که در فراسوهای
دهلیزش به امید
دریچه ای دل بسته بودم
~ احمد شاملو
@adelehz
🕊17❤11💔3
این فیلم و دیدید؟
وای عاشق روند آروم و لطیفش هستم
قشنگ آروم اروم عشق مزه مزه میشه تو دهنت . و در نهایت
ای دختره ی احمق :)
@adelehz
وای عاشق روند آروم و لطیفش هستم
قشنگ آروم اروم عشق مزه مزه میشه تو دهنت . و در نهایت
ای دختره ی احمق :)
@adelehz
👍25❤7👎3😁2
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
«در موردِ بعد...
بعد از تو هیچ کس را دوست نخواهم داشت
در موردِ قبل...
من اساساً عشق را بدونِ تو نمی شناختم...!»
محمود درویش
@adelehz
بعد از تو هیچ کس را دوست نخواهم داشت
در موردِ قبل...
من اساساً عشق را بدونِ تو نمی شناختم...!»
محمود درویش
@adelehz
❤37💔13🥰3🕊1
مادرم در یک مرحله ی دیگری به فکر حل مشکل بقیه است .
گاهی فکر میکنم اگر هر جمله ای معنای عمیق خودش را داشته باشد .
"خیر ببینی زن" لایق مادرم ست .
اینقدر که فکرش حول محور خیر رساندن به باقی آدمها می چرخد..
گاهی فکر میکنم اگر هر جمله ای معنای عمیق خودش را داشته باشد .
"خیر ببینی زن" لایق مادرم ست .
اینقدر که فکرش حول محور خیر رساندن به باقی آدمها می چرخد..
❤41🥰8
آدما رو خسته نکنید، آدمای خسته زود تصمیم میگیرند.
@adelehz
@adelehz
👍43💔15😢7❤5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یادم می آید که بتو گفتم ببین چه بارانی می آید بیا برویم قدم بزنیم .
یادت مانده به من چه گفتی؟
گفتی اگر بروم چه کسی کارهایم را تمام کند .
عزیزم ،کارهایت تمام شد،باران بند آمد اما تو به من بگو لذت قدم زدن زیر باران را هرگز تجربه نکردن اندوه بار تر از تمام نشدن کارهایت نبود؟
#عادله_زمانی
@adelehz
یادت مانده به من چه گفتی؟
گفتی اگر بروم چه کسی کارهایم را تمام کند .
عزیزم ،کارهایت تمام شد،باران بند آمد اما تو به من بگو لذت قدم زدن زیر باران را هرگز تجربه نکردن اندوه بار تر از تمام نشدن کارهایت نبود؟
#عادله_زمانی
@adelehz
❤25💔14👍7🕊3😢2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برسد به دست هر مادری که پسر دارد .
خصوصا مادرانی که معتقدند این دخترهای بی خانواده هستند که پسر شان را از راه بدر می کنند !!!
@adelehz
خصوصا مادرانی که معتقدند این دخترهای بی خانواده هستند که پسر شان را از راه بدر می کنند !!!
@adelehz
👍64🕊5
از ۸ شب فستینگ مو شروع کردم این تایما که میشه کم کم هوسهای بیشرمانه آغاز میشه
من الان نون خامه ای و شیرینی تر تو فریزر مونده که مزه بستنی گرفته از کجا بیارم 🥺
من الان نون خامه ای و شیرینی تر تو فریزر مونده که مزه بستنی گرفته از کجا بیارم 🥺
😁68🥰5
اگر یکبار دیگر میگفتی دوستت دارم باقی می ماندم .
نه چون لازم بود دوباره بگویی
بلکه چون من میتوانستم دلیل دیگری برای قانع کردن خودم بیابم.
آدمها هرگز نخواهند فهمید کلمات شان چه قدرتی دارد مگر اینکه بسیار دیر شده باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
نه چون لازم بود دوباره بگویی
بلکه چون من میتوانستم دلیل دیگری برای قانع کردن خودم بیابم.
آدمها هرگز نخواهند فهمید کلمات شان چه قدرتی دارد مگر اینکه بسیار دیر شده باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔50👍11❤2
💔53🕊8😢7👍4❤3
💔33❤4🕊2
کاف
متفاوتترین طلوع تهران؛ غرق در دود و خبرهای ترور و انفجار😔 NiNa @Kafiha
خداوندا ایران خانوم را در پناه خودت حفظ کن .😢
🕊25👍13❤11😢10💔10