"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
برایت نامه ای فرستادم .
میدانم که آن را نخوانده ای
و اگر بپرسی از کجا مطمئنم به تو خواهم گفت .
لابلای نامه ات چند محبوبه ی شب گذاشته بودم .
شبهای زیادی از فرستادنش گذشته و هیچ بوی عطری به من نرسیده است.
میدانم که حتی بازش نکردی.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔3016🕊5🥰1
ﻣﻘﺼﺪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺮﮔﺰ ﯾﮏ ﻣﮑﺎﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻠﮑﻪ ﺭﺍﻩ ﺗﺎﺯﻩ‌‌ای‌ست ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﺪﻥ ﻫﺮ ﺁﻧﭽﻪ ﮐﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﺩارد

@adelehz
🕊179👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ایشون حاجی عامره
اهل لیبی ، میخواسته بره حج همه سوار هواپیما شدن به ایشون گفتن پاست مشکل داره و هواپیما پرواز کرده،مدیر پرواز بهش گفته قسمتت نبوده برگرد خونه
ایشونم گفته به خدا که نمیرم از اینجا
هواپیما دچار نقض فنی شده از بین راه برگشته به فرودگاه
به خلبان گفتن درب هواپیما رو باز کن که عامر سوار بشه ،گفته نه نمیشه
باز مدیر پرواز بهش گفته برو خونت قسمتت نیست .
عامر همچنان گفته بخدا پامو نمیذارم بیرون من باید برم خونه ی خدا 🥺
هواپیما بعد پرواز دوباره ،از بین راه مجددا برمیگرده چون باز دچار آسیب فنی شده
این بار خلبان میگه به حاجی عامر بگید بیاد سوار بشه چون تا سوار نشه ما به کعبه نمی رسیم 🥺
اینجوریه که همه میرن خونه ی خدا ولی خدا خودش شخصا منتظر رسیدن حاجی عامر بوده🥺

عادله زمانی
@adelehz
82🥰11😢5👍4👎1😁1
دچار افسردگی جمعی شدیم فکر کنم
هرکسی رو میبینی دلت میخواد بغلش کنی بزنی زیر گریه😢
😢41💔32👍101
👍8911💔8😢6
‌نه ! هرگز شب را باور نکردم
چرا که در فراسوهای
دهلیزش به امید
دریچه ای دل بسته بودم

~ احمد شاملو

@adelehz
🕊1711💔3
تورا میبوسم و کنار میگذارم .
تو نان مقدس روزهای کم رزقی عشق بودی .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔306😢3🥰2👍1🕊1
این فیلم و دیدید؟
وای عاشق روند آروم و لطیفش هستم
قشنگ آروم اروم عشق مزه مزه میشه تو دهنت . و در نهایت
ای دختره ی احمق :)
@adelehz
👍257👎3😁2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
مرد ایده آل 😁
😁411
«در موردِ بعد...
بعد از تو هیچ کس را دوست نخواهم داشت
در موردِ قبل...
من اساساً عشق را بدونِ تو نمی شناختم...!»


محمود درویش
@adelehz
37💔13🥰3🕊1
مادرم در یک مرحله ی دیگری به فکر حل مشکل بقیه است .
گاهی فکر میکنم اگر هر جمله ای معنای عمیق خودش را داشته باشد .
"خیر ببینی زن" لایق مادرم ست .
اینقدر که فکرش حول محور خیر رساندن به باقی آدمها می چرخد.‌.
41🥰8
آدما رو خسته نکنید، آد‌مای خسته زود تصمیم می‌گیرند‌.
@adelehz
👍43💔15😢75
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یادم می آید که بتو گفتم ببین چه بارانی می آید بیا برویم قدم بزنیم .
یادت مانده به من چه گفتی؟
گفتی اگر بروم چه کسی کارهایم را تمام کند .
عزیزم ،کارهایت تمام شد،باران بند آمد اما تو به من بگو لذت قدم زدن زیر باران را هرگز تجربه نکردن اندوه بار تر از تمام نشدن کارهایت نبود؟
#عادله_زمانی
@adelehz
25💔14👍7🕊3😢2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برسد به دست هر مادری که پسر دارد .
خصوصا مادرانی که معتقدند این دخترهای بی خانواده هستند که پسر شان را از راه بدر می کنند !!!
@adelehz
👍64🕊5
از ۸ شب فستینگ مو شروع کردم این تایما که میشه کم کم هوسهای بیشرمانه آغاز میشه
من الان نون خامه ای و شیرینی تر تو فریزر مونده که مزه بستنی گرفته از کجا بیارم 🥺
😁68🥰5
اگر یکبار دیگر میگفتی دوستت دارم باقی می ماندم .
نه چون لازم بود دوباره بگویی
بلکه چون من می‌توانستم دلیل دیگری برای قانع کردن خودم بیابم.
آدمها هرگز نخواهند فهمید کلمات شان چه قدرتی دارد مگر اینکه بسیار دیر شده باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔50👍112
راست است كه
صاحبان دل هاي حساس نميميرند
بلكه بي هنگام ناپديد ميشوند!!!


✍🏼احمد شاملو

@adelehz
💔53🕊8😢7👍43


از من فقط خبر داشت،
همین!
مثل مردمی که می‌دانند
جایی از جهان جنگ است..

رسول ادهمی



@adelehz
💔334🕊2
Forwarded from کاف
متفاوت‌ترین طلوع تهران؛ غرق در دود و خبرهای ترور و انفجار😔

NiNa @Kafiha
😢28💔72