"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
به تصاویر پسر جوان کارگری که سال پیش از دنیا رفته است نگاه میکنم .
بوی خاک به مشامم می رسد
بعضی آدمها عطر دارند .
به چشمانش نگاه کردم و بوی خاک باران زده را عمیقا حس کردم .
ولی حتما جهان دیگری لازم است .
وگرنه زندگی های نامراد این دنیا کجا جبران شود؟
#عادله_زمانی
@adelehz
💔60👍7🕊31
گفتم چیزی که طوفانی شروع شود ،طوفانی به اتمام می رسد .
گفت :حتی عشق؟
گفتم:خصوصا عشق !
#عادله_زمانی
@adelehz
💔43👍82
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نزار جایی نوشته است خداوند وقتی زنان را میان مردان تقسیم کرد، تورا به من بخشید.
نمی‌گوید تورا نصیب من کرد می‌گوید تورا به من بخشید ،یعنی توی نزار یک نعمت باشد ،نعمتی ارزشمند آن قدر ارزشمند که خدا خودش اورا بکسی ببخشد .
اگر هر زنی یک نزار در زندگیش داشت دیگر کجا زن های بدخلق و بی حوصله پیدا میشدند؟ هیچ جا!
کاش همه نزاری داشتند تا عشق همواره جاری باقی می ماند .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔3524👍5🕊2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اینجوری بود که زمان ما تابستون از انتهای خرداد با بوی نم کولر آبی هایی که بابامون سرویسش میکرد و دادن آخرین امتحان خرداد شروع می‌شد. ‌.
ما که بزرگ شدیم ولی آنچه باقی موند تمام زندگی ما در همون سالهای دلخوش کننده بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
29🕊15👍6💔5🥰3👎1
شازده کوچولو از گل پرسید:
آدما چرا تو رو نچیدن؟
من گلای زیادی دیدم
که زیر دستو پا بودن!
گل جواب داد:
من ارزش خاری که عاشقانه
احاطم کرده رو می‌دونم...

👤آنتوان دوسنت اگزوپری

@adelehz
42👍11🕊1
برایت نامه ای فرستادم .
میدانم که آن را نخوانده ای
و اگر بپرسی از کجا مطمئنم به تو خواهم گفت .
لابلای نامه ات چند محبوبه ی شب گذاشته بودم .
شبهای زیادی از فرستادنش گذشته و هیچ بوی عطری به من نرسیده است.
میدانم که حتی بازش نکردی.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔3016🕊5🥰1
ﻣﻘﺼﺪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺮﮔﺰ ﯾﮏ ﻣﮑﺎﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻠﮑﻪ ﺭﺍﻩ ﺗﺎﺯﻩ‌‌ای‌ست ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﺪﻥ ﻫﺮ ﺁﻧﭽﻪ ﮐﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﺩارد

@adelehz
🕊179👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ایشون حاجی عامره
اهل لیبی ، میخواسته بره حج همه سوار هواپیما شدن به ایشون گفتن پاست مشکل داره و هواپیما پرواز کرده،مدیر پرواز بهش گفته قسمتت نبوده برگرد خونه
ایشونم گفته به خدا که نمیرم از اینجا
هواپیما دچار نقض فنی شده از بین راه برگشته به فرودگاه
به خلبان گفتن درب هواپیما رو باز کن که عامر سوار بشه ،گفته نه نمیشه
باز مدیر پرواز بهش گفته برو خونت قسمتت نیست .
عامر همچنان گفته بخدا پامو نمیذارم بیرون من باید برم خونه ی خدا 🥺
هواپیما بعد پرواز دوباره ،از بین راه مجددا برمیگرده چون باز دچار آسیب فنی شده
این بار خلبان میگه به حاجی عامر بگید بیاد سوار بشه چون تا سوار نشه ما به کعبه نمی رسیم 🥺
اینجوریه که همه میرن خونه ی خدا ولی خدا خودش شخصا منتظر رسیدن حاجی عامر بوده🥺

عادله زمانی
@adelehz
82🥰11😢5👍4👎1😁1
دچار افسردگی جمعی شدیم فکر کنم
هرکسی رو میبینی دلت میخواد بغلش کنی بزنی زیر گریه😢
😢41💔32👍101
👍8911💔8😢6
‌نه ! هرگز شب را باور نکردم
چرا که در فراسوهای
دهلیزش به امید
دریچه ای دل بسته بودم

~ احمد شاملو

@adelehz
🕊1711💔3
تورا میبوسم و کنار میگذارم .
تو نان مقدس روزهای کم رزقی عشق بودی .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔306😢3🥰2👍1🕊1
این فیلم و دیدید؟
وای عاشق روند آروم و لطیفش هستم
قشنگ آروم اروم عشق مزه مزه میشه تو دهنت . و در نهایت
ای دختره ی احمق :)
@adelehz
👍257👎3😁2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
مرد ایده آل 😁
😁411
«در موردِ بعد...
بعد از تو هیچ کس را دوست نخواهم داشت
در موردِ قبل...
من اساساً عشق را بدونِ تو نمی شناختم...!»


محمود درویش
@adelehz
37💔13🥰3🕊1
مادرم در یک مرحله ی دیگری به فکر حل مشکل بقیه است .
گاهی فکر میکنم اگر هر جمله ای معنای عمیق خودش را داشته باشد .
"خیر ببینی زن" لایق مادرم ست .
اینقدر که فکرش حول محور خیر رساندن به باقی آدمها می چرخد.‌.
41🥰8
آدما رو خسته نکنید، آد‌مای خسته زود تصمیم می‌گیرند‌.
@adelehz
👍43💔15😢75