به تصاویر پسر جوان کارگری که سال پیش از دنیا رفته است نگاه میکنم .
بوی خاک به مشامم می رسد
بعضی آدمها عطر دارند .
به چشمانش نگاه کردم و بوی خاک باران زده را عمیقا حس کردم .
ولی حتما جهان دیگری لازم است .
وگرنه زندگی های نامراد این دنیا کجا جبران شود؟
#عادله_زمانی
@adelehz
بوی خاک به مشامم می رسد
بعضی آدمها عطر دارند .
به چشمانش نگاه کردم و بوی خاک باران زده را عمیقا حس کردم .
ولی حتما جهان دیگری لازم است .
وگرنه زندگی های نامراد این دنیا کجا جبران شود؟
#عادله_زمانی
@adelehz
💔60👍7🕊3❤1
گفتم چیزی که طوفانی شروع شود ،طوفانی به اتمام می رسد .
گفت :حتی عشق؟
گفتم:خصوصا عشق !
#عادله_زمانی
@adelehz
گفت :حتی عشق؟
گفتم:خصوصا عشق !
#عادله_زمانی
@adelehz
💔43👍8❤2
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نزار جایی نوشته است خداوند وقتی زنان را میان مردان تقسیم کرد، تورا به من بخشید.
نمیگوید تورا نصیب من کرد میگوید تورا به من بخشید ،یعنی توی نزار یک نعمت باشد ،نعمتی ارزشمند آن قدر ارزشمند که خدا خودش اورا بکسی ببخشد .
اگر هر زنی یک نزار در زندگیش داشت دیگر کجا زن های بدخلق و بی حوصله پیدا میشدند؟ هیچ جا!
کاش همه نزاری داشتند تا عشق همواره جاری باقی می ماند .
#عادله_زمانی
@adelehz
نمیگوید تورا نصیب من کرد میگوید تورا به من بخشید ،یعنی توی نزار یک نعمت باشد ،نعمتی ارزشمند آن قدر ارزشمند که خدا خودش اورا بکسی ببخشد .
اگر هر زنی یک نزار در زندگیش داشت دیگر کجا زن های بدخلق و بی حوصله پیدا میشدند؟ هیچ جا!
کاش همه نزاری داشتند تا عشق همواره جاری باقی می ماند .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔35❤24👍5🕊2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اینجوری بود که زمان ما تابستون از انتهای خرداد با بوی نم کولر آبی هایی که بابامون سرویسش میکرد و دادن آخرین امتحان خرداد شروع میشد. .
ما که بزرگ شدیم ولی آنچه باقی موند تمام زندگی ما در همون سالهای دلخوش کننده بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
ما که بزرگ شدیم ولی آنچه باقی موند تمام زندگی ما در همون سالهای دلخوش کننده بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤29🕊15👍6💔5🥰3👎1
شازده کوچولو از گل پرسید:
آدما چرا تو رو نچیدن؟
من گلای زیادی دیدم
که زیر دستو پا بودن!
گل جواب داد:
من ارزش خاری که عاشقانه
احاطم کرده رو میدونم...
👤آنتوان دوسنت اگزوپری
@adelehz
آدما چرا تو رو نچیدن؟
من گلای زیادی دیدم
که زیر دستو پا بودن!
گل جواب داد:
من ارزش خاری که عاشقانه
احاطم کرده رو میدونم...
👤آنتوان دوسنت اگزوپری
@adelehz
❤42👍11🕊1
برایت نامه ای فرستادم .
میدانم که آن را نخوانده ای
و اگر بپرسی از کجا مطمئنم به تو خواهم گفت .
لابلای نامه ات چند محبوبه ی شب گذاشته بودم .
شبهای زیادی از فرستادنش گذشته و هیچ بوی عطری به من نرسیده است.
میدانم که حتی بازش نکردی.
#عادله_زمانی
@adelehz
میدانم که آن را نخوانده ای
و اگر بپرسی از کجا مطمئنم به تو خواهم گفت .
لابلای نامه ات چند محبوبه ی شب گذاشته بودم .
شبهای زیادی از فرستادنش گذشته و هیچ بوی عطری به من نرسیده است.
میدانم که حتی بازش نکردی.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔30❤16🕊5🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ایشون حاجی عامره
اهل لیبی ، میخواسته بره حج همه سوار هواپیما شدن به ایشون گفتن پاست مشکل داره و هواپیما پرواز کرده،مدیر پرواز بهش گفته قسمتت نبوده برگرد خونه
ایشونم گفته به خدا که نمیرم از اینجا
هواپیما دچار نقض فنی شده از بین راه برگشته به فرودگاه
به خلبان گفتن درب هواپیما رو باز کن که عامر سوار بشه ،گفته نه نمیشه
باز مدیر پرواز بهش گفته برو خونت قسمتت نیست .
عامر همچنان گفته بخدا پامو نمیذارم بیرون من باید برم خونه ی خدا 🥺
هواپیما بعد پرواز دوباره ،از بین راه مجددا برمیگرده چون باز دچار آسیب فنی شده
این بار خلبان میگه به حاجی عامر بگید بیاد سوار بشه چون تا سوار نشه ما به کعبه نمی رسیم 🥺
اینجوریه که همه میرن خونه ی خدا ولی خدا خودش شخصا منتظر رسیدن حاجی عامر بوده🥺
عادله زمانی
@adelehz
اهل لیبی ، میخواسته بره حج همه سوار هواپیما شدن به ایشون گفتن پاست مشکل داره و هواپیما پرواز کرده،مدیر پرواز بهش گفته قسمتت نبوده برگرد خونه
ایشونم گفته به خدا که نمیرم از اینجا
هواپیما دچار نقض فنی شده از بین راه برگشته به فرودگاه
به خلبان گفتن درب هواپیما رو باز کن که عامر سوار بشه ،گفته نه نمیشه
باز مدیر پرواز بهش گفته برو خونت قسمتت نیست .
عامر همچنان گفته بخدا پامو نمیذارم بیرون من باید برم خونه ی خدا 🥺
هواپیما بعد پرواز دوباره ،از بین راه مجددا برمیگرده چون باز دچار آسیب فنی شده
این بار خلبان میگه به حاجی عامر بگید بیاد سوار بشه چون تا سوار نشه ما به کعبه نمی رسیم 🥺
اینجوریه که همه میرن خونه ی خدا ولی خدا خودش شخصا منتظر رسیدن حاجی عامر بوده🥺
عادله زمانی
@adelehz
❤82🥰11😢5👍4👎1😁1
دچار افسردگی جمعی شدیم فکر کنم
هرکسی رو میبینی دلت میخواد بغلش کنی بزنی زیر گریه😢
هرکسی رو میبینی دلت میخواد بغلش کنی بزنی زیر گریه😢
😢41💔32👍10❤1
نه ! هرگز شب را باور نکردم
چرا که در فراسوهای
دهلیزش به امید
دریچه ای دل بسته بودم
~ احمد شاملو
@adelehz
چرا که در فراسوهای
دهلیزش به امید
دریچه ای دل بسته بودم
~ احمد شاملو
@adelehz
🕊17❤11💔3
این فیلم و دیدید؟
وای عاشق روند آروم و لطیفش هستم
قشنگ آروم اروم عشق مزه مزه میشه تو دهنت . و در نهایت
ای دختره ی احمق :)
@adelehz
وای عاشق روند آروم و لطیفش هستم
قشنگ آروم اروم عشق مزه مزه میشه تو دهنت . و در نهایت
ای دختره ی احمق :)
@adelehz
👍25❤7👎3😁2
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
«در موردِ بعد...
بعد از تو هیچ کس را دوست نخواهم داشت
در موردِ قبل...
من اساساً عشق را بدونِ تو نمی شناختم...!»
محمود درویش
@adelehz
بعد از تو هیچ کس را دوست نخواهم داشت
در موردِ قبل...
من اساساً عشق را بدونِ تو نمی شناختم...!»
محمود درویش
@adelehz
❤37💔13🥰3🕊1
مادرم در یک مرحله ی دیگری به فکر حل مشکل بقیه است .
گاهی فکر میکنم اگر هر جمله ای معنای عمیق خودش را داشته باشد .
"خیر ببینی زن" لایق مادرم ست .
اینقدر که فکرش حول محور خیر رساندن به باقی آدمها می چرخد..
گاهی فکر میکنم اگر هر جمله ای معنای عمیق خودش را داشته باشد .
"خیر ببینی زن" لایق مادرم ست .
اینقدر که فکرش حول محور خیر رساندن به باقی آدمها می چرخد..
❤41🥰8
آدما رو خسته نکنید، آدمای خسته زود تصمیم میگیرند.
@adelehz
@adelehz
👍43💔15😢7❤5