روز دختر روز زیبایی ست اما بنظرم خوب ست کمی بیشتر به آن فکر کنیم .
برای دخترانی که در تاریخی حداقل چند صدساله تمام عمرشان مقایسه شدند و همیشه هم در آن قیاس ها کفه به نفع رقبای شان ،پسران چربیده است اصولا از روز دختر حرف زدن شبیه یک فانتزی ست .
یک فانتزی صورتی و خوش رنگ
جایی خوانده بودم که گروهی پژوهشگر در یک بررسی متوجه شده اند استعداد دختران در کدنویسی کامپیوتر به مراتب بالاتر از پسران است اما در کمال تعجب دختران در امتحان پایانی قادر به پاس کردن امتحان نبودند چون هرچه مینوشتند پاک می کردند و بعد از پایان زمان کامیاب نشدند .
اما پسرها همه نوشته اند ،بلکم که بیشترشان هم غلط نوشته اند .
این میل به کامل بودن برای دختران از کجا می اید .تمایل به کامل بودن و اگر کامل نیستی پس بهتر است نباشی !
چرا دخترهای ما نمیتوانند صرف نظر از هر برچسبی که بعدها به هویت شان میخورد یا نمیخورد،دوست داشته و قبول شوند ؟انقدر که جرات داشته باشند وجود داشته باشند حتی اگر کامل نباشند .
من دوست دارم روز دختر را به همه ی اشکال از دختران تبریک بگویم .با هر راهی که انتخاب کرده اند تا طی کنند یا هر انتخابی که برای زندگی شان برگزیده اند .
جهان بطور کلی هرگز جای خیلی قشنگی برای دخترها نبوده است گرچه آنها سعی کردند با لطافت و سخت کوشی شان کفه را به سمت خود بچرخانند اما همیشه هم جواب دختران به قشنگی خودشان داده نشد .
تاریخ انقدر قصه از دختران قوی و تاثیر گذار دارد که میتوان هر روزش را روز یک دختر دانست .
اما بازهم بگذارید ساده بگویم همه شکل از دخترها،روزتان فرخنده باد
#عادله_زمانی
@adelehz
برای دخترانی که در تاریخی حداقل چند صدساله تمام عمرشان مقایسه شدند و همیشه هم در آن قیاس ها کفه به نفع رقبای شان ،پسران چربیده است اصولا از روز دختر حرف زدن شبیه یک فانتزی ست .
یک فانتزی صورتی و خوش رنگ
جایی خوانده بودم که گروهی پژوهشگر در یک بررسی متوجه شده اند استعداد دختران در کدنویسی کامپیوتر به مراتب بالاتر از پسران است اما در کمال تعجب دختران در امتحان پایانی قادر به پاس کردن امتحان نبودند چون هرچه مینوشتند پاک می کردند و بعد از پایان زمان کامیاب نشدند .
اما پسرها همه نوشته اند ،بلکم که بیشترشان هم غلط نوشته اند .
این میل به کامل بودن برای دختران از کجا می اید .تمایل به کامل بودن و اگر کامل نیستی پس بهتر است نباشی !
چرا دخترهای ما نمیتوانند صرف نظر از هر برچسبی که بعدها به هویت شان میخورد یا نمیخورد،دوست داشته و قبول شوند ؟انقدر که جرات داشته باشند وجود داشته باشند حتی اگر کامل نباشند .
من دوست دارم روز دختر را به همه ی اشکال از دختران تبریک بگویم .با هر راهی که انتخاب کرده اند تا طی کنند یا هر انتخابی که برای زندگی شان برگزیده اند .
جهان بطور کلی هرگز جای خیلی قشنگی برای دخترها نبوده است گرچه آنها سعی کردند با لطافت و سخت کوشی شان کفه را به سمت خود بچرخانند اما همیشه هم جواب دختران به قشنگی خودشان داده نشد .
تاریخ انقدر قصه از دختران قوی و تاثیر گذار دارد که میتوان هر روزش را روز یک دختر دانست .
اما بازهم بگذارید ساده بگویم همه شکل از دخترها،روزتان فرخنده باد
#عادله_زمانی
@adelehz
❤30👍6🕊2💔1
روز دختر بر اون دختر طفل معصومی که چند روز پیش،پدرش توی خیابون سلاخیش کرد مبارک.
قلبم هنوز براش می سوزه ...
@adelehz
قلبم هنوز براش می سوزه ...
@adelehz
😢56💔39
دلم برای معلمهای دبیرستانم به خصوص خیلی تنگ شده مطمئنم همشون بازنشسته شدند من دوازده سال درس خوندم بدون اینکه حتی از یک معلم خاطره بد داشته باشم .
واقعا عجیبه ولی حقیقت اینه که من معلمهای بسیار شایسته ای داشتم .
دست شون رو هرجا که هستند میبوسم
امیدوارم همه سلامت و شاد باشند .
دعای خیر شاگردشون تا ابد همراه شونه❤️
واقعا عجیبه ولی حقیقت اینه که من معلمهای بسیار شایسته ای داشتم .
دست شون رو هرجا که هستند میبوسم
امیدوارم همه سلامت و شاد باشند .
دعای خیر شاگردشون تا ابد همراه شونه❤️
❤75🥰7🕊5👍1
ما در جهان بسیار گشته ایم و هربار که از دریا به ساحلی رسیده ایم گفته ایم این ساحل با ساحل های دیگر فرق دارد .
اینجا طوفان به دنبالمان نخواهد آمد و دامنش امان ابدی ما خواهد شد.
و هر بار به ما ثابت شد که اشتباه کرده ایم و این ساحل هم ما را امان نخواهد داد.
ما در دریاها و ساحل ها بسیار گشته ایم و طوفان هرگز ما را رها نکرد .
و ما هر بار خودمان را گول زدیم که این بار فرق می کند و با آن فریب شیرین به خواب رفتیم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
اینجا طوفان به دنبالمان نخواهد آمد و دامنش امان ابدی ما خواهد شد.
و هر بار به ما ثابت شد که اشتباه کرده ایم و این ساحل هم ما را امان نخواهد داد.
ما در دریاها و ساحل ها بسیار گشته ایم و طوفان هرگز ما را رها نکرد .
و ما هر بار خودمان را گول زدیم که این بار فرق می کند و با آن فریب شیرین به خواب رفتیم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
👍22💔7🕊4😢1
دیدگانت از همیشه شادتر
شهر قلبت زنده واباد تر
غصه هایت دم به دم ای مهربان
درگذر گاه زمان بر باد تر
@adelehz
شهر قلبت زنده واباد تر
غصه هایت دم به دم ای مهربان
درگذر گاه زمان بر باد تر
@adelehz
❤17🕊7👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من از جنگ یا زلزله ،سیل یا تنهایی آنقدر نمی ترسم که از ناامیدی هراس دارم .
وقتی ناامیدانه یک گوشه مینشینم و انتظار هیچ اتفاق خوبی را نمیکشم قلبم به درد می آید .
من از رنگ باختن امید بسیار می هراسم.
از اینکه نتوانم امیدوار بمانم می ترسم و حس میکنم روزی که امیدم تمام شود جهان به پایان خواهد رسید.
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی ناامیدانه یک گوشه مینشینم و انتظار هیچ اتفاق خوبی را نمیکشم قلبم به درد می آید .
من از رنگ باختن امید بسیار می هراسم.
از اینکه نتوانم امیدوار بمانم می ترسم و حس میکنم روزی که امیدم تمام شود جهان به پایان خواهد رسید.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔40❤9
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خودم زنم ،تو به من حقه ی زنانه نزن
@adelehz
@adelehz
❤39
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ای شاخه نبات
غزلِ حافظِ شیراز
معشوقه مایی
چه بخواهی؛ چه نخواهی🤗
#میثم_قاسمی
روز ملی شیراز با تاخیر مبارک
🍃🌸🌷🌸🍃
ویدیو و عکسها :اسما جان دُرتاج
@adelehz
غزلِ حافظِ شیراز
معشوقه مایی
چه بخواهی؛ چه نخواهی🤗
#میثم_قاسمی
روز ملی شیراز با تاخیر مبارک
🍃🌸🌷🌸🍃
ویدیو و عکسها :اسما جان دُرتاج
@adelehz
❤34🥰3👍1
«ما دوام آوردهایم، چون آدمیزاد عادت میکند. به همه چیز عادت میکند و دوام میآورد. نقطهی قوت آدمیزاد همین است. نقطه ضعفش نیز.»
معین دهاز
@adelehz
معین دهاز
@adelehz
💔28👍9😢2
« عزیز من! زندگی، بدون روزهای بد نمیشود؛ بدون روزهای اشک و درد و خشم و غم. اما، روزهای بد، همچون برگهای پائیزی، باور کن که شتابان
فرو میریزند، و در زیر پاهای تو، اگر بخواهی، استخوان میشکنند، و درخت، استوار و مقاوم بر جای میماند. »
#نادر_ابراهیمی
@adelehz
فرو میریزند، و در زیر پاهای تو، اگر بخواهی، استخوان میشکنند، و درخت، استوار و مقاوم بر جای میماند. »
#نادر_ابراهیمی
@adelehz
❤31💔8
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آنی که رفت هرگز درک نکرد چه بر سر آن که در خیابان بعد از خداحافظی ترکش کرد آمد.
خیابانها شاهدان بزرگ ماجرا هستند .
هیچ چیز مثل قبل نخواهد ماند .
#عادله_زمانی
@adelehz
خیابانها شاهدان بزرگ ماجرا هستند .
هیچ چیز مثل قبل نخواهد ماند .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔43❤12👍7😢4👎2
ما رشد میکنیم ، اما نه با سن و سال
بلکه با نبرد هایی که در سکوت با آنها میجنگیم
بلکه با نبرد هایی که در سکوت با آنها میجنگیم
👍67💔14❤3
ولی من از بچگی نه میخواستم دکتر بشم نه معلممن با افتخار دوست داشتم شیرینی فروشی داشته باشم دلیلشم به خودم مربوطه😅❤️
🥰58😁20👍11
آنهایی که به جزئیات کوچکی درموردِ من که خودم متوجّه آنها نیستم توجه دارند، «قلبم» را لمس میکنند.
#جبران_خلیل_جبران
@adelehz
#جبران_خلیل_جبران
@adelehz
❤48👍7🥰3🕊2
"زنی کهگم کردم "
آنهایی که به جزئیات کوچکی درموردِ من که خودم متوجّه آنها نیستم توجه دارند، «قلبم» را لمس میکنند. #جبران_خلیل_جبران @adelehz
تصور کن باران ببارد و کسی به تو پیام دهد چون میدانم باران دوست داری خواستم بگویم برایت خوشحالم.
اهمیت دادن به انسان همین اندازه میتواند کوچک اما عمیق و تاثیر گذار باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
اهمیت دادن به انسان همین اندازه میتواند کوچک اما عمیق و تاثیر گذار باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤61👍9🥰3🕊3😢2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر کدام از دخترهای آن سالهای دور،یک آنه شرلی موقرمزی در درون روح شان داشتند که دلش پر می زد برای یک روز رفتن به جنگل نقره ای ..
آنه!
من نمیدانم تکرار غریبانه ی روزهایت چگونه گذشت،اما این را خوب می دانم که دخترک ۷ساله ای که بودم، همان دخترکی که در جنگل نقره ای جا ماند .
هنوز همانجا منتظر ایستاده است .
#عادله_زمانی
@adelehz
آنه!
من نمیدانم تکرار غریبانه ی روزهایت چگونه گذشت،اما این را خوب می دانم که دخترک ۷ساله ای که بودم، همان دخترکی که در جنگل نقره ای جا ماند .
هنوز همانجا منتظر ایستاده است .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤52💔12👍2🕊2💋1
محبت کنید برای مادری که فعلا در اتاق عمل برای عمل قلب هست دعا کنید که بسلامتی عمل شون به اتمام برسه .
ممنون محبت تون❤️
ممنون محبت تون❤️
❤139🕊10💋1