مادرم برام فیلم پسری رو فرستاده که از مادر نابیناش نگهداری میکنه و به مادرش میگه تو یک روز من رو با چشمان قشنگت میدیدی مادرم.
و من به این فکر میکنم که مادرش با تمام عشقش تا آخرین نفس دوباره چشمان پسرش را نمیبیند..
و اشک هایم که می ریزند ..
زندگی این روزها مدام چشمان ما را بی بهانه تر میکند..
#عادله_زمانی
@adelehz
و من به این فکر میکنم که مادرش با تمام عشقش تا آخرین نفس دوباره چشمان پسرش را نمیبیند..
و اشک هایم که می ریزند ..
زندگی این روزها مدام چشمان ما را بی بهانه تر میکند..
#عادله_زمانی
@adelehz
💔37❤8
"زنی کهگم کردم "
مادرم برام فیلم پسری رو فرستاده که از مادر نابیناش نگهداری میکنه و به مادرش میگه تو یک روز من رو با چشمان قشنگت میدیدی مادرم. و من به این فکر میکنم که مادرش با تمام عشقش تا آخرین نفس دوباره چشمان پسرش را نمیبیند.. و اشک هایم که می ریزند .. زندگی این روزها…
مامانم متخصص پیدا کردن پیج های دراماتیک توی اینستاست 😐
مادر من
چه کاریه اخه
ملکه ی اشک ها نریخته شدم من😶
مادر من
چه کاریه اخه
ملکه ی اشک ها نریخته شدم من😶
😁21👍7🥰7
"زنی کهگم کردم "
«سلامًا على من مَرَّ على مُرِّنا فحَلَّاه.» سلام بر او که بر تلخیمان گذشت و شیرینش کرد.. #لاادری @adelehz
سلام بر او که بر شیرینی مان گذشت و گفت حیف ست تلخش نکنم😐
❤14😢11😁7
«ما دوام آوردهایم، چون آدمیزاد عادت میکند. به همه چیز عادت میکند و دوام میآورد. نقطهی قوت آدمیزاد همین است. نقطه ضعفش نیز.»
#معین_دهاز
@adelehz
#معین_دهاز
@adelehz
👍38💔15❤2
روزهایی که هوا سرده ،صبح آدم پا میشه پنجره رو میبنده یکم خودشو کنار بخاری گرم میکنه بعد میره نون پنیر و چایی شیرین میخوره
نون تازه گرم ،پنیر تبریزی و چای پررنگ شیرین
این ترکیب آدم و میبره به صبحهایی که می رفتیم مدرسه
هرقدر میگذره من بیشتر شیفته ی زندگی ساده ی گذشته مون میشم.
و هیچوقت هم هیچ صبحانه ای اینقدر بهم نمیچسبه ..
از سالهای قشنگی عبور کردیم رفقا
جمعه تون بخیر
#عادله_زمانی
@adelehz
نون تازه گرم ،پنیر تبریزی و چای پررنگ شیرین
این ترکیب آدم و میبره به صبحهایی که می رفتیم مدرسه
هرقدر میگذره من بیشتر شیفته ی زندگی ساده ی گذشته مون میشم.
و هیچوقت هم هیچ صبحانه ای اینقدر بهم نمیچسبه ..
از سالهای قشنگی عبور کردیم رفقا
جمعه تون بخیر
#عادله_زمانی
@adelehz
🥰42😢16❤4💔3
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من اینجا هستم ❤️
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani90
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani90
🥰9❤3👍3
آدمهایی که فهمیده میشوند بی آنکه هزار بار خودشان را شرح دهند .
بی آنکه هزار بار متهم شوند .
بی آنکه مجبور باشند برای توضیح غصه شان هوار بکشند ،خوشبخت ترین ها هستند .
تنهایی به مقیاس آدمهای اطراف تان نیست به مقیاس تعداد آدمهایی ست که برای فهماندن خودتان به آنها نیاز به فریاد زدن ندارید.
و بعضی های ما بسیار تنهاییم.
#عادله_زمانی
@adelehz
بی آنکه هزار بار متهم شوند .
بی آنکه مجبور باشند برای توضیح غصه شان هوار بکشند ،خوشبخت ترین ها هستند .
تنهایی به مقیاس آدمهای اطراف تان نیست به مقیاس تعداد آدمهایی ست که برای فهماندن خودتان به آنها نیاز به فریاد زدن ندارید.
و بعضی های ما بسیار تنهاییم.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤35💔14👍3
🥰20❤15👍9🕊6💔6👎3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بعد از رفتن کسی که نباید برود .
بارانها همچنان می بارد ،شهر هنوز نفس می کشد
زندگی هم چنان ادامه دارد اما ...
هیچ چیز شبیه روز اول نمیشود.
#عادله_زمانی
@adelehz
بارانها همچنان می بارد ،شهر هنوز نفس می کشد
زندگی هم چنان ادامه دارد اما ...
هیچ چیز شبیه روز اول نمیشود.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔64❤6😢6💋1
دیدار یارِ غایب ،
دانی چه ذوق دارد ؟
ابری که در بیابان
بر تشنه ای بِبارد ...
سعدی
یک اردی بهشت روز بزرگداشت استاد سخن، سعدی شيرازی مبارک باد.
@adelehz
دانی چه ذوق دارد ؟
ابری که در بیابان
بر تشنه ای بِبارد ...
سعدی
یک اردی بهشت روز بزرگداشت استاد سخن، سعدی شيرازی مبارک باد.
@adelehz
❤49👍6
"زنی کهگم کردم "
دیدار یارِ غایب ، دانی چه ذوق دارد ؟ ابری که در بیابان بر تشنه ای بِبارد ... سعدی یک اردی بهشت روز بزرگداشت استاد سخن، سعدی شيرازی مبارک باد. @adelehz
ولی بین شعرا سعدی هم یه چیز دیگه است❤️
❤25👍9
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من یک دشمن باشکوه را به هزاران دوست حقیر ترجیح میدهم.
چون دشمن با شکوه حتی در دشمنی اش منصف ست و دوست حقیر در دوستی اش تورا به ذلت میکشاند.
#عادله_زمانی
@adelehz
چون دشمن با شکوه حتی در دشمنی اش منصف ست و دوست حقیر در دوستی اش تورا به ذلت میکشاند.
#عادله_زمانی
@adelehz
👍47❤13😢1
دوستت دارم
و این آخرین چیزی ست که از من میشنوی
چون بعد از این دیگر
اصلا چه دارم که به تو بگویم .
#عادله_زمانی
@adelehz
و این آخرین چیزی ست که از من میشنوی
چون بعد از این دیگر
اصلا چه دارم که به تو بگویم .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤33👍1
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
از چنین روزهای گرمی در تابستان چند سال قبل مسیر زندگی من عوض شد و وارد راهی جدید از زندگی شدم .
اما فقط مسیر زندگیم نبود بلکه خودم بودم که در روزهای تابستانی،خزانی ،زمستانی و بهاری آن سال تغییر میکردم و پوست می انداختم.
من داشتم بزرگ میشدم بی آنکه خودم بدانم که چقدر در حال تغییر هستم .بی آنکه بدانم راهی کجا هستم خودم را مثل یک پروانه که خود را به باد بخشیده به تقدیر سپرده بودم...
درحالی که نمی دانستم کجا می روم به یک هدف خوش آب و رنگ فکر میکردم و فقط از ته دل می خندیدم .
دختر بچه ای بودم که حالا می رفت تا بزرگ شود تا لپ های تپلی اش به استخوان های صورتش بچسبد و صورت کودکانه ی تپلی اش تبدیل به یک صورت کشیده و استخوانی شود .و برق شاد نگاهش می رفت تا تبدیل به یک نور نافذ شود و خیلی چیزها و کس ها را نادیده بگیرد .
من آن تابستان کذایی مثل میوه های باغ آقاجان پخته میشدم بدون اینکه بفهمم
راستش تا زمانی که میانه ی یک حال باشید درست نمی توانید درکش کنید آن زمانی می فهمید چه چیزی را پشت سر گذاشتید که از بیرون به آن نگاه کنید .
هنوز هم تابستانهای گرم آبی ابی را میشنوم و دوباره و دوباره به آن دخترک خوشحال فکر میکنم که در یکتابستان بزرگ شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
اما فقط مسیر زندگیم نبود بلکه خودم بودم که در روزهای تابستانی،خزانی ،زمستانی و بهاری آن سال تغییر میکردم و پوست می انداختم.
من داشتم بزرگ میشدم بی آنکه خودم بدانم که چقدر در حال تغییر هستم .بی آنکه بدانم راهی کجا هستم خودم را مثل یک پروانه که خود را به باد بخشیده به تقدیر سپرده بودم...
درحالی که نمی دانستم کجا می روم به یک هدف خوش آب و رنگ فکر میکردم و فقط از ته دل می خندیدم .
دختر بچه ای بودم که حالا می رفت تا بزرگ شود تا لپ های تپلی اش به استخوان های صورتش بچسبد و صورت کودکانه ی تپلی اش تبدیل به یک صورت کشیده و استخوانی شود .و برق شاد نگاهش می رفت تا تبدیل به یک نور نافذ شود و خیلی چیزها و کس ها را نادیده بگیرد .
من آن تابستان کذایی مثل میوه های باغ آقاجان پخته میشدم بدون اینکه بفهمم
راستش تا زمانی که میانه ی یک حال باشید درست نمی توانید درکش کنید آن زمانی می فهمید چه چیزی را پشت سر گذاشتید که از بیرون به آن نگاه کنید .
هنوز هم تابستانهای گرم آبی ابی را میشنوم و دوباره و دوباره به آن دخترک خوشحال فکر میکنم که در یکتابستان بزرگ شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔14🥰4👍2