گویا خود هیئت ها هم دارند اخبار مذاکرات و از کانال های تلگرامی دنبال میکنن 🤭
😁44👍1
مادرم برام فیلم پسری رو فرستاده که از مادر نابیناش نگهداری میکنه و به مادرش میگه تو یک روز من رو با چشمان قشنگت میدیدی مادرم.
و من به این فکر میکنم که مادرش با تمام عشقش تا آخرین نفس دوباره چشمان پسرش را نمیبیند..
و اشک هایم که می ریزند ..
زندگی این روزها مدام چشمان ما را بی بهانه تر میکند..
#عادله_زمانی
@adelehz
و من به این فکر میکنم که مادرش با تمام عشقش تا آخرین نفس دوباره چشمان پسرش را نمیبیند..
و اشک هایم که می ریزند ..
زندگی این روزها مدام چشمان ما را بی بهانه تر میکند..
#عادله_زمانی
@adelehz
💔37❤8
"زنی کهگم کردم "
مادرم برام فیلم پسری رو فرستاده که از مادر نابیناش نگهداری میکنه و به مادرش میگه تو یک روز من رو با چشمان قشنگت میدیدی مادرم. و من به این فکر میکنم که مادرش با تمام عشقش تا آخرین نفس دوباره چشمان پسرش را نمیبیند.. و اشک هایم که می ریزند .. زندگی این روزها…
مامانم متخصص پیدا کردن پیج های دراماتیک توی اینستاست 😐
مادر من
چه کاریه اخه
ملکه ی اشک ها نریخته شدم من😶
مادر من
چه کاریه اخه
ملکه ی اشک ها نریخته شدم من😶
😁21👍7🥰7
"زنی کهگم کردم "
«سلامًا على من مَرَّ على مُرِّنا فحَلَّاه.» سلام بر او که بر تلخیمان گذشت و شیرینش کرد.. #لاادری @adelehz
سلام بر او که بر شیرینی مان گذشت و گفت حیف ست تلخش نکنم😐
❤14😢11😁7
«ما دوام آوردهایم، چون آدمیزاد عادت میکند. به همه چیز عادت میکند و دوام میآورد. نقطهی قوت آدمیزاد همین است. نقطه ضعفش نیز.»
#معین_دهاز
@adelehz
#معین_دهاز
@adelehz
👍38💔15❤2
روزهایی که هوا سرده ،صبح آدم پا میشه پنجره رو میبنده یکم خودشو کنار بخاری گرم میکنه بعد میره نون پنیر و چایی شیرین میخوره
نون تازه گرم ،پنیر تبریزی و چای پررنگ شیرین
این ترکیب آدم و میبره به صبحهایی که می رفتیم مدرسه
هرقدر میگذره من بیشتر شیفته ی زندگی ساده ی گذشته مون میشم.
و هیچوقت هم هیچ صبحانه ای اینقدر بهم نمیچسبه ..
از سالهای قشنگی عبور کردیم رفقا
جمعه تون بخیر
#عادله_زمانی
@adelehz
نون تازه گرم ،پنیر تبریزی و چای پررنگ شیرین
این ترکیب آدم و میبره به صبحهایی که می رفتیم مدرسه
هرقدر میگذره من بیشتر شیفته ی زندگی ساده ی گذشته مون میشم.
و هیچوقت هم هیچ صبحانه ای اینقدر بهم نمیچسبه ..
از سالهای قشنگی عبور کردیم رفقا
جمعه تون بخیر
#عادله_زمانی
@adelehz
🥰42😢16❤4💔3
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من اینجا هستم ❤️
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani90
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani90
🥰9❤3👍3
آدمهایی که فهمیده میشوند بی آنکه هزار بار خودشان را شرح دهند .
بی آنکه هزار بار متهم شوند .
بی آنکه مجبور باشند برای توضیح غصه شان هوار بکشند ،خوشبخت ترین ها هستند .
تنهایی به مقیاس آدمهای اطراف تان نیست به مقیاس تعداد آدمهایی ست که برای فهماندن خودتان به آنها نیاز به فریاد زدن ندارید.
و بعضی های ما بسیار تنهاییم.
#عادله_زمانی
@adelehz
بی آنکه هزار بار متهم شوند .
بی آنکه مجبور باشند برای توضیح غصه شان هوار بکشند ،خوشبخت ترین ها هستند .
تنهایی به مقیاس آدمهای اطراف تان نیست به مقیاس تعداد آدمهایی ست که برای فهماندن خودتان به آنها نیاز به فریاد زدن ندارید.
و بعضی های ما بسیار تنهاییم.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤35💔14👍3
🥰20❤15👍9🕊6💔6👎3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بعد از رفتن کسی که نباید برود .
بارانها همچنان می بارد ،شهر هنوز نفس می کشد
زندگی هم چنان ادامه دارد اما ...
هیچ چیز شبیه روز اول نمیشود.
#عادله_زمانی
@adelehz
بارانها همچنان می بارد ،شهر هنوز نفس می کشد
زندگی هم چنان ادامه دارد اما ...
هیچ چیز شبیه روز اول نمیشود.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔64❤6😢6💋1
دیدار یارِ غایب ،
دانی چه ذوق دارد ؟
ابری که در بیابان
بر تشنه ای بِبارد ...
سعدی
یک اردی بهشت روز بزرگداشت استاد سخن، سعدی شيرازی مبارک باد.
@adelehz
دانی چه ذوق دارد ؟
ابری که در بیابان
بر تشنه ای بِبارد ...
سعدی
یک اردی بهشت روز بزرگداشت استاد سخن، سعدی شيرازی مبارک باد.
@adelehz
❤49👍6
"زنی کهگم کردم "
دیدار یارِ غایب ، دانی چه ذوق دارد ؟ ابری که در بیابان بر تشنه ای بِبارد ... سعدی یک اردی بهشت روز بزرگداشت استاد سخن، سعدی شيرازی مبارک باد. @adelehz
ولی بین شعرا سعدی هم یه چیز دیگه است❤️
❤25👍9
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من یک دشمن باشکوه را به هزاران دوست حقیر ترجیح میدهم.
چون دشمن با شکوه حتی در دشمنی اش منصف ست و دوست حقیر در دوستی اش تورا به ذلت میکشاند.
#عادله_زمانی
@adelehz
چون دشمن با شکوه حتی در دشمنی اش منصف ست و دوست حقیر در دوستی اش تورا به ذلت میکشاند.
#عادله_زمانی
@adelehz
👍47❤13😢1
دوستت دارم
و این آخرین چیزی ست که از من میشنوی
چون بعد از این دیگر
اصلا چه دارم که به تو بگویم .
#عادله_زمانی
@adelehz
و این آخرین چیزی ست که از من میشنوی
چون بعد از این دیگر
اصلا چه دارم که به تو بگویم .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤33👍1