"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
«سلامًا على من مَرَّ على مُرِّنا فحَلَّاه.»

‏سلام بر او که بر تلخی‌مان گذشت و شیرینش کرد..

#لاادری
@adelehz
40👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ولی هایده یه چیز دیگه بود :)
💔2622👎2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چون میدونم همه به شنیدنش نیاز داریم .
لطفا برای دوستانتون بفرستید .
@adelehz
40👍14🕊3😁2🥰1
گویا خود هیئت ها هم دارند اخبار مذاکرات و از کانال های تلگرامی دنبال میکنن 🤭
😁44👍1
مادرم برام فیلم پسری رو فرستاده که از مادر نابیناش نگهداری میکنه و به مادرش میگه تو یک روز من رو با چشمان قشنگت میدیدی مادرم.
و من به این فکر میکنم که مادرش با تمام عشقش تا آخرین نفس دوباره چشمان پسرش را نمی‌بیند..
و اشک هایم که می ریزند ..
زندگی این روزها مدام چشمان ما را بی بهانه تر می‌کند..
#عادله_زمانی
@adelehz
💔378
«ما دوام آورده‌ایم، چون آدمیزاد عادت می‌کند. به همه چیز عادت می‌کند و دوام می‌آورد. نقطه‌ی قوت آدمیزاد همین است. نقطه ضعفش نیز.»

#معین_دهاز
@adelehz
👍38💔152
روزهایی که هوا سرده ،صبح آدم پا میشه پنجره رو میبنده یکم خودشو کنار بخاری گرم میکنه بعد میره نون پنیر و چایی شیرین میخوره
نون تازه گرم ،پنیر تبریزی و چای پررنگ شیرین
این ترکیب آدم و میبره به صبحهایی که می رفتیم مدرسه
هرقدر میگذره من بیشتر شیفته ی زندگی ساده ی گذشته مون میشم.
و هیچوقت هم هیچ صبحانه ای اینقدر بهم نمی‌چسبه ..
از سال‌های قشنگی عبور کردیم رفقا
جمعه تون بخیر
#عادله_زمانی
@adelehz
🥰42😢164💔3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من که همش دارم پشت سرمو نگاه میکنم
خدایا ...
@adelehz
36💔12
من اینجا هستم ❤️
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .

http://Instagram.com/adeleh.zamani90
🥰93👍3
آدمهایی که فهمیده می‌شوند بی آنکه هزار بار خودشان را شرح دهند ‌.
بی آنکه هزار بار متهم شوند .
بی آنکه مجبور باشند برای توضیح غصه شان هوار بکشند ،خوشبخت ترین ها هستند .
تنهایی به مقیاس آدم‌های اطراف تان نیست به مقیاس تعداد آدمهایی ست که برای فهماندن خودتان به آنها نیاز به فریاد زدن ندارید.
و بعضی های ما بسیار تنهاییم.
#عادله_زمانی
@adelehz
35💔14👍3
"عِشق "
آن است که هِزار دلیل
برای رَفتن پیدا می‌کنی
امّا می‌مانی ...

 محمود درويش
@adelehz
🥰2015👍9🕊6💔6👎3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بعد از رفتن کسی که نباید برود ‌.
باران‌ها همچنان می بارد ،شهر هنوز نفس می کشد
زندگی هم چنان ادامه دارد اما ...
هیچ چیز شبیه روز اول نمی‌شود.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔646😢6💋1
یا نور
44🕊10👍3🥰3
دیدار یارِ غایب ،
دانی چه ذوق دارد ؟
ابری که در بیابان
بر تشنه ای بِبارد ...

سعدی

یک اردی بهشت روز بزرگداشت استاد سخن، سعدی شيرازی مبارک باد.
@adelehz
49👍6
من یک دشمن باشکوه را به هزاران دوست حقیر ترجیح می‌دهم.
چون دشمن با شکوه حتی در دشمنی اش منصف ست و دوست حقیر در دوستی اش تورا به ذلت می‌کشاند.
#عادله_زمانی
@adelehz
👍4713😢1
دوستت دارم
و این آخرین چیزی ست که از من میشنوی
چون بعد از این دیگر
اصلا چه دارم که به تو بگویم .
#عادله_زمانی
@adelehz
33👍1