یادت نرود
آدمها به پایان می رسند ولی
قصه ها نه ..
تلاش کن قصه ات زیبا نگاشته شود...
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمها به پایان می رسند ولی
قصه ها نه ..
تلاش کن قصه ات زیبا نگاشته شود...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤35🥰4💋1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آرام باش عزیز من، آرام باش
حکایت دریاست زندگی
گاهی درخشش آفتاب، برق و بوی نمک، ترشح شادمانی
گاهی هم فرو میرویم، چشمهایمان را میبندیم، همه جا تاریکی است
آرام باش عزیز من
آرام باش
دوباره سر از آب بیرون میآوریم
و تلالؤ آفتاب را میبینیم
زیر بوتهای از برف
که این دفعه
درست از جایی که تو دوست داری، طالع میشود
شمس لنگرودی
صدای خاص:سمیرا جان بهرامی
@adelehz
حکایت دریاست زندگی
گاهی درخشش آفتاب، برق و بوی نمک، ترشح شادمانی
گاهی هم فرو میرویم، چشمهایمان را میبندیم، همه جا تاریکی است
آرام باش عزیز من
آرام باش
دوباره سر از آب بیرون میآوریم
و تلالؤ آفتاب را میبینیم
زیر بوتهای از برف
که این دفعه
درست از جایی که تو دوست داری، طالع میشود
شمس لنگرودی
صدای خاص:سمیرا جان بهرامی
@adelehz
❤35🕊6👍4😢1
اَمن باشید و قابل اعتماد
که اگر روزی تمامِ جهان برای آدمی سیاه شد
و امیدی اگر نبود
تنها قسمتِ روشنِ جهانش شما باشید
و روزنهی نور و امیدی شوید
در بینهایت تاریکی...
@adelehz
که اگر روزی تمامِ جهان برای آدمی سیاه شد
و امیدی اگر نبود
تنها قسمتِ روشنِ جهانش شما باشید
و روزنهی نور و امیدی شوید
در بینهایت تاریکی...
@adelehz
❤50👍9🥰2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نه که آدمِ کینه باشم .
اما اگر زخمی که بعضی آدمها به من زدند را فراموش کنم.
یعنی به خودم بی احترامی کرده ام.
بگذار یادم نرود روزگاری آدمی بود که مرا در هیچ ترین حالت ممکن می دانست و از آسیب رساندن به من به هرشکلش ابایی نداشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
اما اگر زخمی که بعضی آدمها به من زدند را فراموش کنم.
یعنی به خودم بی احترامی کرده ام.
بگذار یادم نرود روزگاری آدمی بود که مرا در هیچ ترین حالت ممکن می دانست و از آسیب رساندن به من به هرشکلش ابایی نداشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
👍50💔22❤6
به آنان که ما را رها نمودند
در خاک خالی، بیآب و بیگیاه
بیهیچ اشک و آه
بگویید:
ما ریشه در خویش داشتیم
و سبز گشتیم
و سبز شد بهار …
@adelehz
در خاک خالی، بیآب و بیگیاه
بیهیچ اشک و آه
بگویید:
ما ریشه در خویش داشتیم
و سبز گشتیم
و سبز شد بهار …
@adelehz
❤58👍10💔8🥰2😢2
دوست داشتن بعضی ادمها سخت ست با آنکه میشود که دوست شان داشت اما مجبوری برای حفاظت از خود در حفاظی از آهن و سرما بسوی شان بروی .
چون اگر خودِ رها و عریانت و پیش چشم شان بگذاری با تنی پر زخم برخواهی گشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
چون اگر خودِ رها و عریانت و پیش چشم شان بگذاری با تنی پر زخم برخواهی گشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤36👍11💔2
بیا بهار که شد
زیر آسمون آبی قدم بزنیم
گل بخریم
تو یه کافه کوچیک
درباره آخرین کتابی که خوندیم
حرف بزنیم و نگران فردا نباشیم!
زیر آسمون آبی قدم بزنیم
گل بخریم
تو یه کافه کوچیک
درباره آخرین کتابی که خوندیم
حرف بزنیم و نگران فردا نباشیم!
❤36🥰3👎2
Forwarded from کاف
مجری (برنامهی عربی) پرسید این جفنگیات چیه ملت میگن؟ مثلا میگن «عطر هدیه ندین. جدایی میاره». طرف شروع کرد که اتفاقا درسته. «کل شیشة عطر تنصنع، وردة تموت»، هر شیشهی عطری که ساخته میشه، یکگل میمیره. اونوقت خاک پای گل، دلتنگ گل میشه. آه اون خاک هم میگیره دامن عشق بین شما رو.
💬orjjorwel
Artikal @Kafiha
💬orjjorwel
Artikal @Kafiha
💔44❤6😁3
کاف
مجری (برنامهی عربی) پرسید این جفنگیات چیه ملت میگن؟ مثلا میگن «عطر هدیه ندین. جدایی میاره». طرف شروع کرد که اتفاقا درسته. «کل شیشة عطر تنصنع، وردة تموت»، هر شیشهی عطری که ساخته میشه، یکگل میمیره. اونوقت خاک پای گل، دلتنگ گل میشه. آه اون خاک هم میگیره…
دارم بطرز عجیبی به ادبیات عرب علاقه مند میشم.
👍14🕊4👎1
https://www.instagram.com/adeleh.zamani90?igsh=eTk3Z2V3aTZzbnE=
من در صفحه ی خودم هم مینویسم میتونم میزبان تون اونجا باشم .
قدمتون روی چشم.
❤️
من در صفحه ی خودم هم مینویسم میتونم میزبان تون اونجا باشم .
قدمتون روی چشم.
❤️
❤13👍1
من هنوز بعضی شبها تورا خواب میبینم.
که سکوت کرده ای و به من چشم دوخته ای طوری که انگار مرا نمیشناسی ..
نمیدانم در خوابهایت عطری از من به جا مانده یا نه ولی از تو در خواب من ردپای زیادی مانده ست آنقدر که صبحها ،بر بالشی خیس بیدار میشوم.
راستی تو میدانی تعبیر خوابهای باران زده چیست ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
که سکوت کرده ای و به من چشم دوخته ای طوری که انگار مرا نمیشناسی ..
نمیدانم در خوابهایت عطری از من به جا مانده یا نه ولی از تو در خواب من ردپای زیادی مانده ست آنقدر که صبحها ،بر بالشی خیس بیدار میشوم.
راستی تو میدانی تعبیر خوابهای باران زده چیست ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
💔36❤5😢3
زندگی شاید یکبازی کامپیوتری کوچک ست .
در سالهای اول چالش ها آسان و امتیازها فراوان ست و هرچه بالاتر می روی مراحل جان فرسا تر و امتیازات کم تر میشود .
وقتی غول مرحله ی آخر را رد میکنی برمیگردی و به نردبانی که پشت سر گذاشتی خیره میشوی ..
شکست دادن غول مرحله ی آخر زندگی را برای تان آرزو میکنم .
رسیدن به نقطه ی اوج، امیدوارم زندگی با ما آنقدر سخاوتمند باشد که فرصت کافی برای عبور از مراحلش را داشته باشیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
در سالهای اول چالش ها آسان و امتیازها فراوان ست و هرچه بالاتر می روی مراحل جان فرسا تر و امتیازات کم تر میشود .
وقتی غول مرحله ی آخر را رد میکنی برمیگردی و به نردبانی که پشت سر گذاشتی خیره میشوی ..
شکست دادن غول مرحله ی آخر زندگی را برای تان آرزو میکنم .
رسیدن به نقطه ی اوج، امیدوارم زندگی با ما آنقدر سخاوتمند باشد که فرصت کافی برای عبور از مراحلش را داشته باشیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
👍15❤7
❤30😢7💔3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک عمر نشستیم غصه خوردیم چی شد ؟
کسانی که رفته بودند برگشتند؟
آنچه از دست دادیم دوباره به دست آوردیم؟
دردها درمان شدند ؟
دقیقا از غصه خوردن و زانوی غم بغل گرفتن ما چه چیزی عوض شد ؟
کجای کار ما درست شد جز اینکه بدترش به سرمان آمد ؟
پس رها کن برود رفیق
بگذار زندگی هر غلطی تا حالا نکرده بکند و برود پی کارش گل های تازه بچین
شکلاتهای جدید را امتحان کن
زیر باران راه برو
از خیس شدن نترس
و برقص ...
که رقص همان نقطه ی اتصالت به دنیای خوشحال هاست .
برقص رفیق همانطور که جهان را رها کرده ای رفته است پی کارش
#عادله_زمانی
@adelehz
کسانی که رفته بودند برگشتند؟
آنچه از دست دادیم دوباره به دست آوردیم؟
دردها درمان شدند ؟
دقیقا از غصه خوردن و زانوی غم بغل گرفتن ما چه چیزی عوض شد ؟
کجای کار ما درست شد جز اینکه بدترش به سرمان آمد ؟
پس رها کن برود رفیق
بگذار زندگی هر غلطی تا حالا نکرده بکند و برود پی کارش گل های تازه بچین
شکلاتهای جدید را امتحان کن
زیر باران راه برو
از خیس شدن نترس
و برقص ...
که رقص همان نقطه ی اتصالت به دنیای خوشحال هاست .
برقص رفیق همانطور که جهان را رها کرده ای رفته است پی کارش
#عادله_زمانی
@adelehz
👍28❤6🥰4😢1
💔37🕊10❤1
"زنی کهگم کردم "
حالا وسط این هیری ویری روزگار این خوشگل پسر و ببینید دلتون باز بشه 😍 @adelehz
هزاران امید در زندگی بود و دیگر نیست ...
❤11💔8😢2