"زنی کهگم کردم "
بین شستن ظرفها داشتم فکر میکردم ماه رمضون، سختتر از روزه داشتن، #زن بودنه! تصور کن؛ سحر زودتر از بقیه بیدار میشی، سفره سحری رو آماده میکنی، بعد سحر سفره رو جمع میکنی، ظرفها رو میشوری، آشپزخونه رو مرتب میکنی، آخر از همه میخوابی؛ وقتی بیدار شدی، یه…
تقدیم به همه ی خانم ها و مادران عزیزی که در طول این یک ماه حسابی زحمت میکشند..
خسته نباشید .
خسته نباشید .
🥰26❤24💋5👍1🕊1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خونه ی قشنگ کودکی های من زیر نور کمرنگ شب چراغها
حوالی سحر و روشن شدن آسمان و صدای ملکوتی دعای سحری که از رادیو دل سکوت شب را میشکافت...
ما کودکی های زیبایی داشتیم بعید میدانم هیچ نسل دیگری مثل ما بتواند اصالت را در کودکی مزه کند...
#عادله_زمانی
حوالی سحر و روشن شدن آسمان و صدای ملکوتی دعای سحری که از رادیو دل سکوت شب را میشکافت...
ما کودکی های زیبایی داشتیم بعید میدانم هیچ نسل دیگری مثل ما بتواند اصالت را در کودکی مزه کند...
#عادله_زمانی
❤35👍12🥰3🕊3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تو خیال میکنی که او همیشه پیر بوده ست ؟
نه به چشمانش بنگر
مطمئنم روزی عاشقی را کوچه به کوچه پشت سرش میگردانده ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
نه به چشمانش بنگر
مطمئنم روزی عاشقی را کوچه به کوچه پشت سرش میگردانده ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤59🕊12👍3
یادت نرود
آدمها به پایان می رسند ولی
قصه ها نه ..
تلاش کن قصه ات زیبا نگاشته شود...
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمها به پایان می رسند ولی
قصه ها نه ..
تلاش کن قصه ات زیبا نگاشته شود...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤35🥰4💋1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آرام باش عزیز من، آرام باش
حکایت دریاست زندگی
گاهی درخشش آفتاب، برق و بوی نمک، ترشح شادمانی
گاهی هم فرو میرویم، چشمهایمان را میبندیم، همه جا تاریکی است
آرام باش عزیز من
آرام باش
دوباره سر از آب بیرون میآوریم
و تلالؤ آفتاب را میبینیم
زیر بوتهای از برف
که این دفعه
درست از جایی که تو دوست داری، طالع میشود
شمس لنگرودی
صدای خاص:سمیرا جان بهرامی
@adelehz
حکایت دریاست زندگی
گاهی درخشش آفتاب، برق و بوی نمک، ترشح شادمانی
گاهی هم فرو میرویم، چشمهایمان را میبندیم، همه جا تاریکی است
آرام باش عزیز من
آرام باش
دوباره سر از آب بیرون میآوریم
و تلالؤ آفتاب را میبینیم
زیر بوتهای از برف
که این دفعه
درست از جایی که تو دوست داری، طالع میشود
شمس لنگرودی
صدای خاص:سمیرا جان بهرامی
@adelehz
❤35🕊6👍4😢1
اَمن باشید و قابل اعتماد
که اگر روزی تمامِ جهان برای آدمی سیاه شد
و امیدی اگر نبود
تنها قسمتِ روشنِ جهانش شما باشید
و روزنهی نور و امیدی شوید
در بینهایت تاریکی...
@adelehz
که اگر روزی تمامِ جهان برای آدمی سیاه شد
و امیدی اگر نبود
تنها قسمتِ روشنِ جهانش شما باشید
و روزنهی نور و امیدی شوید
در بینهایت تاریکی...
@adelehz
❤50👍9🥰2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نه که آدمِ کینه باشم .
اما اگر زخمی که بعضی آدمها به من زدند را فراموش کنم.
یعنی به خودم بی احترامی کرده ام.
بگذار یادم نرود روزگاری آدمی بود که مرا در هیچ ترین حالت ممکن می دانست و از آسیب رساندن به من به هرشکلش ابایی نداشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
اما اگر زخمی که بعضی آدمها به من زدند را فراموش کنم.
یعنی به خودم بی احترامی کرده ام.
بگذار یادم نرود روزگاری آدمی بود که مرا در هیچ ترین حالت ممکن می دانست و از آسیب رساندن به من به هرشکلش ابایی نداشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
👍50💔22❤6
به آنان که ما را رها نمودند
در خاک خالی، بیآب و بیگیاه
بیهیچ اشک و آه
بگویید:
ما ریشه در خویش داشتیم
و سبز گشتیم
و سبز شد بهار …
@adelehz
در خاک خالی، بیآب و بیگیاه
بیهیچ اشک و آه
بگویید:
ما ریشه در خویش داشتیم
و سبز گشتیم
و سبز شد بهار …
@adelehz
❤58👍10💔8🥰2😢2
دوست داشتن بعضی ادمها سخت ست با آنکه میشود که دوست شان داشت اما مجبوری برای حفاظت از خود در حفاظی از آهن و سرما بسوی شان بروی .
چون اگر خودِ رها و عریانت و پیش چشم شان بگذاری با تنی پر زخم برخواهی گشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
چون اگر خودِ رها و عریانت و پیش چشم شان بگذاری با تنی پر زخم برخواهی گشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤36👍11💔2
بیا بهار که شد
زیر آسمون آبی قدم بزنیم
گل بخریم
تو یه کافه کوچیک
درباره آخرین کتابی که خوندیم
حرف بزنیم و نگران فردا نباشیم!
زیر آسمون آبی قدم بزنیم
گل بخریم
تو یه کافه کوچیک
درباره آخرین کتابی که خوندیم
حرف بزنیم و نگران فردا نباشیم!
❤36🥰3👎2
Forwarded from کاف
مجری (برنامهی عربی) پرسید این جفنگیات چیه ملت میگن؟ مثلا میگن «عطر هدیه ندین. جدایی میاره». طرف شروع کرد که اتفاقا درسته. «کل شیشة عطر تنصنع، وردة تموت»، هر شیشهی عطری که ساخته میشه، یکگل میمیره. اونوقت خاک پای گل، دلتنگ گل میشه. آه اون خاک هم میگیره دامن عشق بین شما رو.
💬orjjorwel
Artikal @Kafiha
💬orjjorwel
Artikal @Kafiha
💔44❤6😁3
کاف
مجری (برنامهی عربی) پرسید این جفنگیات چیه ملت میگن؟ مثلا میگن «عطر هدیه ندین. جدایی میاره». طرف شروع کرد که اتفاقا درسته. «کل شیشة عطر تنصنع، وردة تموت»، هر شیشهی عطری که ساخته میشه، یکگل میمیره. اونوقت خاک پای گل، دلتنگ گل میشه. آه اون خاک هم میگیره…
دارم بطرز عجیبی به ادبیات عرب علاقه مند میشم.
👍14🕊4👎1
https://www.instagram.com/adeleh.zamani90?igsh=eTk3Z2V3aTZzbnE=
من در صفحه ی خودم هم مینویسم میتونم میزبان تون اونجا باشم .
قدمتون روی چشم.
❤️
من در صفحه ی خودم هم مینویسم میتونم میزبان تون اونجا باشم .
قدمتون روی چشم.
❤️
❤13👍1