"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی پدری می میرد .
مثل این ست که خانه ای فرو می ریزد .
درختی از کمر قطع میشود.
و دریایی دل به طوفان می سپارد .
کاش میشد قانونی وضع کرد که در آن هیچ پدری دست کودکش را رها نکند و نرود‌‌‌‌‌...
و یادت نرود که همه ی آدمها برای پدرشان همیشه کودک باقی می مانند...

#عادله_زمانی
تقدیم به پدران خوب آسمانی...
روز پدر مبارک .
@adelehz
😢526👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سلام میشه این کلیپو بااین نوشته رو برام تو کانالتون بزارین

این کلیپ اشک منو دراورد ،پدرم ۱۵ ساله فوت شده خیلی دوست داشتم این کلیپو استوریش کنم ولی جرعتشو نداشتم چون اطرافم انقدر آدمای آزارگر وجود دارن که دوست ندارم دستشون بهانه بدم😔😔😔.و از ضعیف بودنم سو استفاده کنن.ولی حقیقا خیلی نیازمند این احساسم که منم بگم بزار به بابام بگم... دنیا خیلی به من به خاطر حتی همین جمله کوتاه بدهکارِ،روز پدرو به همه ی بابا ها تبریک میگم و همه باباهای آسمونی هم روحشون در ارامش باشه،این روزا کمی حواسمون به یتیما هم باشه،آروم تر خوشحالی روز پدرو کنیم خیلیا به خاطر نداشتن پدر و بی معرفتی های زمانه به خاطر اینکه پدر نداشتن دلشون گرفته اس،حواسمون به دل درد کشیده ها و بی باباها هم باشه.🙏🙏😔🖤💔❤️‍🩹

#شما_فرستادین
@adelehz
💔7210👍3🥰2😢2
من درخواستی داشتم اگر براتون مقدور برای یه مادر عزیز که تو آی سیو بستری هستن و خانواده اش به شدت نگران و هراسان هستن دعا کنید ان شالله به مدد دعاهای خیر شما خداوند این مادر برای فرزندانش حفظ کن
یه دنیا ممنونم و سپاسگزارم

#شما_فرستادین
85💔15🕊14😢6
ولی من اگه مرد بودم یه جوری تو زندگیم رفتار میکردم که اگه کسی بهم روز مرد و تبریک بگه حس نکنم دارن بهم کنایه میزنن 🙂
👍53😁2010💔5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دلم گرفت ...
بعضی وقتها مردها عجیب مظلومند..
@adelehz
😢44👎11💔9👍1
تو تلاش میکردی بی نقص به نظر برسی .
کامل و بدون هیچ جای باقی مانده بخاطر نقد
و نمی‌دانستی، برای من اینکه تو آدم ِ امن من باقی بمانی کافی ست.
آدم ِ امنی که می‌توانستم در برابرش بی محابا بخندم و گریه کنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
27💔5🕊4👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خودت را بیشتر از همه دوست بدار
از سرزنش کردن خود دست بردار
این خود خسته ات تا آخرین لحظه با تو پیش خواهد رفت .
نگذار دلشکسته و پریشان باقی بماند .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔32👍14😢5
"زنی که‌گم کردم "
Hayedeh – Bakhsheshe GahMusic.com
نظر شخصی من اینه که خدا هایده رو بسیار دوست داشته ..
مرگش در اوج به عنوان یک هنرمند، مانع از این شد که هنرش و نامش به ابتذال کشیده بشه و تا ابد در خاطره جمعی خیلی ها به زیبایی باقی موند‌.
👍5633💔4🥰3🕊2
آن که تو را دوست بدارد، به تماشای رنج تو نخواهد نشست…

@adelehz
👍49💔19😢11🕊52
اگر دردی داری
برو و برای دریا تعریف کن
برای گربه ها
ابرها
برای گلدان های کنار پنجره
درد را مگر می شود با انسان ها درمیان گذاشت؟

👤زکایی اوزگز

@adelehz
👍44😢13💔121
آدمها عوض می‌شوند و روزها می‌گذرند
و دردها هرگز فراموش نمی‌شوند.
حتی اگر صدها سال بگذرد
#عادله_زمانی
@adelehz
👍32💔22🕊3👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ماه قشنگم خوش اومدی ..
23👎4😁4👍3
دل کوچلوی ساده لوح
با تمام بچگی هایت،با تمام خوش باوری هایت
تورا دوست دارم .
دل کوچلوی بی پناه
تورا وقتی در جواب صداقت هایت نارو میخوری و زیر باران اشک می ریزی،دوستت دارم .
دل کوچلوی خوش باور
وقتی هرچه میشنوی و میبینی با خوش باوری می پذیری حتی،دوستت دارم .
دلکم،تمام سادگی هایت به من آسیب می زند و خودت هم این را می دانی اما
می دانم که جز من کسی را نداری .
با تمام کمبودهایت،تو دل کوچلوی تپنده ی منی
هرکجا که بروی همراهت می آیم و تنهایت نمی گذارم .
برای همیشه دوستت دارم.
#عادله_زمانی
#نارنجی
@adelehz
32💔13👍2🕊1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شبت بخیر آفتاب کوچک من
که تابیدن هنرت
و گرما دادن رسالت ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
55🥰6👍2
من داستان‌های زیادی برای گفتن داشتم.
داستانهای دردناک و فرح بخش
اما من همیشه داستان تورا برای آنها تعریف میکردم .
تا روزی که قلبم شکست .
دیگر داستانی برای تعریف نداشتم .و تو خوب میدانی قصه های خاک گرفته ،اندوهناک ترینِ قصه هاست.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔59😢2

بخوان آوازِ تلخت را؛
ولیکن دل به غم مَسپار...

اشعارکوتاه🌱

@adelehz
32🕊8💔8👍5