"زنی کهگم کردم "
داشتن پدر یا مادر مهربان مهمه اما هیچکس تابحال فکر کرده چقدر خوبه که انسان فرزند مهربانی داشته باشه؟ فقط لطفا نگید همه چیز به تربیت پدر و مادر مربوطه که نمیپذیرم. بسیار دیدم پدران و مادران فداکاری که فرزندشون یک شاخه گل پلاسیده بهشون روادار نبودند . اینه…
"روادار" در لهجه هراتی یعنی چیزی رو برای کسی خواستن
مثلا میگن من روادار نیستم خار به پات بره
مثلا میگن من روادار نیستم خار به پات بره
❤29🥰5
کو آن همه نشاط و سرورِ فضای شهر
این همرهان، قبیلهی محزونِ عالماند
کی مژده میدهی دگر ای آسمان به خاک؟
این زخمهای کهنه مهیای مرهماند
- فهیمه خلیلی🌱
@adelehz
این همرهان، قبیلهی محزونِ عالماند
کی مژده میدهی دگر ای آسمان به خاک؟
این زخمهای کهنه مهیای مرهماند
- فهیمه خلیلی🌱
@adelehz
👍21❤6💔5
همه ی ما در کودکی گمشده ی مان باقی مانده ایم .
آنجا که در سکوت به خاطرات کودکی پرواز میکنیم و بی آنکه بفهمیم گوشه ی لب مان کش می آید و سایه ی لبخندی کمرنگ بر چهره مان می افتد ...
شاید گریز کوچکی باشد اما برای عبور از سالهای سخت بزرگسالی به آن سخت نیازمندیم .
#عادله_زمانی
@adelehz
آنجا که در سکوت به خاطرات کودکی پرواز میکنیم و بی آنکه بفهمیم گوشه ی لب مان کش می آید و سایه ی لبخندی کمرنگ بر چهره مان می افتد ...
شاید گریز کوچکی باشد اما برای عبور از سالهای سخت بزرگسالی به آن سخت نیازمندیم .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤34👍5💔2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زن ها ،گاهی داستان های کوتاه غم انگیزند که میتوانند به اندازه ی یک شاهکار ادبی قرنها در یادها باقی بمانند .
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
👍34❤19
در ازدحام دنیا
اگر انسانی را یافتی
که تو را میفهمد رهایش نکن
چقدر آنها که ما را نمیفهمند بیشمارند...
#غسان_زغطان
اگر انسانی را یافتی
که تو را میفهمد رهایش نکن
چقدر آنها که ما را نمیفهمند بیشمارند...
#غسان_زغطان
💔40👍16❤7🕊3
❤43🥰3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
باور نمیکنم بتوانم کسی را آنگونه که تورا دوست دارم دوست داشته باشم بابا!
مفتخرم به اینکه با نانِ مقدس تو بزرگ شدم .سر سفره ی پدرانه ی تو فرزندی کردم.
و نام تورا حتی تا بعد از مرگ با خودم خواهم داشت.
بابا
دوستت دارم
تو برکتی؛ شبیه نان گرم وسط سفره
عمرم روی عمرت بابا
روزت مبارک.
#عادله_زمانی
@adelehz
مفتخرم به اینکه با نانِ مقدس تو بزرگ شدم .سر سفره ی پدرانه ی تو فرزندی کردم.
و نام تورا حتی تا بعد از مرگ با خودم خواهم داشت.
بابا
دوستت دارم
تو برکتی؛ شبیه نان گرم وسط سفره
عمرم روی عمرت بابا
روزت مبارک.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤34😢7🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی پدری می میرد .
مثل این ست که خانه ای فرو می ریزد .
درختی از کمر قطع میشود.
و دریایی دل به طوفان می سپارد .
کاش میشد قانونی وضع کرد که در آن هیچ پدری دست کودکش را رها نکند و نرود...
و یادت نرود که همه ی آدمها برای پدرشان همیشه کودک باقی می مانند...
#عادله_زمانی
تقدیم به پدران خوب آسمانی...
روز پدر مبارک .
@adelehz
مثل این ست که خانه ای فرو می ریزد .
درختی از کمر قطع میشود.
و دریایی دل به طوفان می سپارد .
کاش میشد قانونی وضع کرد که در آن هیچ پدری دست کودکش را رها نکند و نرود...
و یادت نرود که همه ی آدمها برای پدرشان همیشه کودک باقی می مانند...
#عادله_زمانی
تقدیم به پدران خوب آسمانی...
روز پدر مبارک .
@adelehz
😢52❤6👍1
"زنی کهگم کردم "
وقتی پدری می میرد . مثل این ست که خانه ای فرو می ریزد . درختی از کمر قطع میشود. و دریایی دل به طوفان می سپارد . کاش میشد قانونی وضع کرد که در آن هیچ پدری دست کودکش را رها نکند و نرود... و یادت نرود که همه ی آدمها برای پدرشان همیشه کودک باقی می مانند...…
روزِ دایی احمدم مبارک....
💔40😢15❤10👍2🕊2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سلام میشه این کلیپو بااین نوشته رو برام تو کانالتون بزارین
این کلیپ اشک منو دراورد ،پدرم ۱۵ ساله فوت شده خیلی دوست داشتم این کلیپو استوریش کنم ولی جرعتشو نداشتم چون اطرافم انقدر آدمای آزارگر وجود دارن که دوست ندارم دستشون بهانه بدم😔😔😔.و از ضعیف بودنم سو استفاده کنن.ولی حقیقا خیلی نیازمند این احساسم که منم بگم بزار به بابام بگم... دنیا خیلی به من به خاطر حتی همین جمله کوتاه بدهکارِ،روز پدرو به همه ی بابا ها تبریک میگم و همه باباهای آسمونی هم روحشون در ارامش باشه،این روزا کمی حواسمون به یتیما هم باشه،آروم تر خوشحالی روز پدرو کنیم خیلیا به خاطر نداشتن پدر و بی معرفتی های زمانه به خاطر اینکه پدر نداشتن دلشون گرفته اس،حواسمون به دل درد کشیده ها و بی باباها هم باشه.🙏🙏😔🖤💔❤️🩹
#شما_فرستادین
@adelehz
این کلیپ اشک منو دراورد ،پدرم ۱۵ ساله فوت شده خیلی دوست داشتم این کلیپو استوریش کنم ولی جرعتشو نداشتم چون اطرافم انقدر آدمای آزارگر وجود دارن که دوست ندارم دستشون بهانه بدم😔😔😔.و از ضعیف بودنم سو استفاده کنن.ولی حقیقا خیلی نیازمند این احساسم که منم بگم بزار به بابام بگم... دنیا خیلی به من به خاطر حتی همین جمله کوتاه بدهکارِ،روز پدرو به همه ی بابا ها تبریک میگم و همه باباهای آسمونی هم روحشون در ارامش باشه،این روزا کمی حواسمون به یتیما هم باشه،آروم تر خوشحالی روز پدرو کنیم خیلیا به خاطر نداشتن پدر و بی معرفتی های زمانه به خاطر اینکه پدر نداشتن دلشون گرفته اس،حواسمون به دل درد کشیده ها و بی باباها هم باشه.🙏🙏😔🖤💔❤️🩹
#شما_فرستادین
@adelehz
💔72❤10👍3🥰2😢2
من درخواستی داشتم اگر براتون مقدور برای یه مادر عزیز که تو آی سیو بستری هستن و خانواده اش به شدت نگران و هراسان هستن دعا کنید ان شالله به مدد دعاهای خیر شما خداوند این مادر برای فرزندانش حفظ کن
یه دنیا ممنونم و سپاسگزارم
#شما_فرستادین
یه دنیا ممنونم و سپاسگزارم
#شما_فرستادین
❤85💔15🕊14😢6
ولی من اگه مرد بودم یه جوری تو زندگیم رفتار میکردم که اگه کسی بهم روز مرد و تبریک بگه حس نکنم دارن بهم کنایه میزنن 🙂
👍53😁20❤10💔5
تو تلاش میکردی بی نقص به نظر برسی .
کامل و بدون هیچ جای باقی مانده بخاطر نقد
و نمیدانستی، برای من اینکه تو آدم ِ امن من باقی بمانی کافی ست.
آدم ِ امنی که میتوانستم در برابرش بی محابا بخندم و گریه کنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
کامل و بدون هیچ جای باقی مانده بخاطر نقد
و نمیدانستی، برای من اینکه تو آدم ِ امن من باقی بمانی کافی ست.
آدم ِ امنی که میتوانستم در برابرش بی محابا بخندم و گریه کنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤27💔5🕊4👍3
"زنی کهگم کردم "
مامانم جدیدا سماور برقی تو آشپزخونه گذاشته (قبلا کتری برقی بود زیادم استفاده مداوم نداشتیم) و من هر دقیقه با یه لیوان تو آشپزخونه ام احساس میکنم باید خیلی ازش تشکر کنم که همیشه چای تازه دم داریم🥺❤️
قبض برق قشنگ ۵۰ برابر ماههای قبل اومده
بابام با سماور اعلام جنگ کرد😂
بابام با سماور اعلام جنگ کرد😂
😁41💔7😢3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خودت را بیشتر از همه دوست بدار
از سرزنش کردن خود دست بردار
این خود خسته ات تا آخرین لحظه با تو پیش خواهد رفت .
نگذار دلشکسته و پریشان باقی بماند .
#عادله_زمانی
@adelehz
از سرزنش کردن خود دست بردار
این خود خسته ات تا آخرین لحظه با تو پیش خواهد رفت .
نگذار دلشکسته و پریشان باقی بماند .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔32👍14😢5
"زنی کهگم کردم "
Hayedeh – Bakhsheshe GahMusic.com
نظر شخصی من اینه که خدا هایده رو بسیار دوست داشته ..
مرگش در اوج به عنوان یک هنرمند، مانع از این شد که هنرش و نامش به ابتذال کشیده بشه و تا ابد در خاطره جمعی خیلی ها به زیبایی باقی موند.
مرگش در اوج به عنوان یک هنرمند، مانع از این شد که هنرش و نامش به ابتذال کشیده بشه و تا ابد در خاطره جمعی خیلی ها به زیبایی باقی موند.
👍56❤33💔4🥰3🕊2
👍49💔19😢11🕊5❤2
اگر دردی داری
برو و برای دریا تعریف کن
برای گربه ها
ابرها
برای گلدان های کنار پنجره
درد را مگر می شود با انسان ها درمیان گذاشت؟
👤زکایی اوزگز
@adelehz
برو و برای دریا تعریف کن
برای گربه ها
ابرها
برای گلدان های کنار پنجره
درد را مگر می شود با انسان ها درمیان گذاشت؟
👤زکایی اوزگز
@adelehz
👍44😢13💔12❤1