"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
فرزند هنر باش نه فرزند پدر
فرزند هنر زنده کند نام پدر
@adelehz
👍3623🥰3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما گمان‌نمی کردیم که عشق این باشد .
این حس عجیب که شبیه غلیان خون زیر پوست خشکیده است .
یا شبیه یک شب تابستانی که دلهره ی شیرینی دارد.
گمان‌نمیکردیم شبیه نخی باشد که ناگاه از دل کشیده می‌شود و یک صدم ثانیه قلب را از حرکت باز می دارد .
ولی بود.
شبیه همه ی این چیزهای عجیب بود
و ما آیا آن را نمیخواهیم؟
انقدر که بتوانیم برای آن لحظات عجیب جان بدهیم .
عشق را چنین می خواهیم .
#عادله_زمانی
ویدیو:ساناز جان گرجیان❤️
@adelehz
🕊13👍4🥰32
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قشنگترین اتفاقات زندگی آدم بدون پیش بینی و برنامه ریزی رخ می‌دهد
پس اینقدر آسمان ریسمان نباف و چه کنم چه نکنم در پیش نگیر ‌
فقط از همان لحظه لذت ببر ..
#عادله_زمانی
@adrlehz
41👍9
در وجود همۀ ما یک منِ افسرده،
یک منِ عصبانی، یک منِ شاد و
یک منِ مضطرب وجود دارد.

کدام من پیروز می شود؟

هر کدام که بیشتر تغذیه شود ...



@adelehz
👍47💔138😢2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دارایی ما خانه های لوکس نیست .
دارایی ما آنهایی هستند که عزیز قلبشان هستیم که چه در کلبه چه در کاخ شاهانه شان باز به ما فکر می کنند .
#عادله_زمانی
@adelehz
64
اجازه دهید احساسات تان رها شود،هرچند که از آنها لذت نبرید .این بشما کمک می کند خودتان را با صفحات سیاه و سفید و نیمه های تاریک،روشن بپذیرید.
پذیرش اینکه من همیشه آدم خوبی نیستم اما آنقدر خودم را دوست دارم که به خودم پناه و فضا میدهم .
#عادله_زمانی
@adelehz
37👍4
دوست داشتن بعضی آدمها از کار تو معدن سخت تره !
تلاش میکنی اما نمیتونی
میخوای اما نمیشه
بنظرم دوست داشتنی بودن گاهی یک استعداده...
#عادله_زمانی
@adelehz
👍5411
"زنی که‌گم کردم "
Video
رقابت تنگاتنگی در پسندیدن و نپسندیدن ویدیو دارید دوستان😁
😁41👍5👎4🥰2💔1
مسجد نصیرالملک شیراز ست
گمان می‌کنم در یک سپیده دم که هنوز خورشید بساطش را پهنِ شهر نکرده یا یک دم‌دمای غروب که صدای اذان با باد توی کوچه ها پیچیده ،باشد .
گفتم صدای اذان
نمیدانی این صدای اذان که دم دمای غروب میپیچد توی کوچه ها چه بر سر حال من می آورد.
دلم‌ميخواهد کنار پنجره ای باز بنشینم چشمانم را ببندم و فقط گوش بدهم.
انگار که بخواهم کوله بار خستگی روز را بگذارم روی زمین و یکی در گوشم بگوید من هستم تو برو استراحت کن .
حالا این عکس مرا به چنین حالی دعوت میکند .
چنین آرامش و اطمینانی از آنکه کسی اینجا مواظب همه چیز هست، پس من می روم کمی استراحت کنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
32👍6🕊6👎1
هرگاه که خاموشی بر تو غلبه کرد
خودت را به نور بسپار
آنان که سپردگان دست نورند چه خوشبختند...
#عادله_زمانی
@adelehz
47👍5🥰3
از خویش گریزانم و سوی تو شتابان
با این همه راهی به وصال تو ندارم!

محمدرضا شفیعی‌کدکنی 🌱

@adelehz
18🕊8👍3😢2💔2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کافیه این و باباها ببینن😅
37🥰6😁5👍2
گاهی لازم است ادم برود بنشیند روبروی یک آینه ،چشم در چشم خودش و شروع کند به اعتراف کردن ...
گاهی لازم است آدمیزاد عمیقا اعتراف کند..
اعتراف کند که کسی را به اشتباه دوست داشته است و یا حتی اعتراف کند که دوست نداشتن یک فرد در زندگیش اشتباه بوده است..اعتراف کند که گاهی با کسی بی دلیل کج خلقی کرده وقتی دلش از جای دیگری پربوده است ..
اعتراف کند که گاهی دلش برای کسی تنگ نشده و گاهی عجیب خودخواه بوده است ادمیزاد اگر اعتراف نکند سبک نمی شود ..این البته باان اعتراف پشت پرده کلیساها فرق دارد ..این به قصد بخشیده شدن و یا سبک شدن از بارگناه نیست .این بدان جهت است که ادمیزاد بفهمد که کیست .که چه کارهایی ازاوبرمی اید که بداند کجای کارش می لنگد ..با اعتراف کردن بارگناه کم نمی شود اما اگر ادمی چشم درچشم خودش فقط ازخودش خجالت بکشد ان وقت شاید دیگر آن خبط را نکند ..و خوب انجام ندادن دوباره اشتباه سودش بیشتر ازیک اعتراف کوچک است ..
خلاصه کلام که ادمیزاده لازم است گهگداری خودش را ببرد به دادگاه خودش برای خودش اعتراف کند وچشم درچشم خودش ،حکم مجازات صادر کند ...
شاید این گونه بهترباشد تا قبل ازآنکه دیگران در دادگاهی دیگر مجازاتمان کنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
26👍15💋2
بخش بزرگی از من در حال عبور از،سال‌های از دست رفته و پیوند به منِ جدیدم ست .
نمیدانم از این بی حسی به هر آنچه روزگاری بخش مهمی از زندگی من بوده است و امروز به پررنگی دیروز نیست،باید بترسم یا خوشحال باشم؟
آیا منِ امروزم که به ساحلی جدید رسیده است از فکر کردن به هرآنچه در دریا و ساحلهای قبلی دیده بود،خسته شده است؟
#عادله_زمانی
@adelehz
👍21💔8🕊41