"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
دلِ آباد اگر خواهی،
مکن ویران دلِ کس را ...
👍518🕊2
تورا میشناسم
روزی تصور میگردم پیام آور اشتیاق بر زندگی منی !
مرا میشناسی؟
من همانم که گفته بودی یافتنم معجزه بوده برایت
خواستم بگویم معجزه ات را جا گذاشتی
نصیب و نثار پیامبر دیگری شد .
#عادله_زمانی

@adelehz
💔30👍7😢53👎1😁1
فرزند هنر باش نه فرزند پدر
فرزند هنر زنده کند نام پدر
@adelehz
👍3623🥰3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما گمان‌نمی کردیم که عشق این باشد .
این حس عجیب که شبیه غلیان خون زیر پوست خشکیده است .
یا شبیه یک شب تابستانی که دلهره ی شیرینی دارد.
گمان‌نمیکردیم شبیه نخی باشد که ناگاه از دل کشیده می‌شود و یک صدم ثانیه قلب را از حرکت باز می دارد .
ولی بود.
شبیه همه ی این چیزهای عجیب بود
و ما آیا آن را نمیخواهیم؟
انقدر که بتوانیم برای آن لحظات عجیب جان بدهیم .
عشق را چنین می خواهیم .
#عادله_زمانی
ویدیو:ساناز جان گرجیان❤️
@adelehz
🕊13👍4🥰32
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قشنگترین اتفاقات زندگی آدم بدون پیش بینی و برنامه ریزی رخ می‌دهد
پس اینقدر آسمان ریسمان نباف و چه کنم چه نکنم در پیش نگیر ‌
فقط از همان لحظه لذت ببر ..
#عادله_زمانی
@adrlehz
41👍9
در وجود همۀ ما یک منِ افسرده،
یک منِ عصبانی، یک منِ شاد و
یک منِ مضطرب وجود دارد.

کدام من پیروز می شود؟

هر کدام که بیشتر تغذیه شود ...



@adelehz
👍47💔138😢2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دارایی ما خانه های لوکس نیست .
دارایی ما آنهایی هستند که عزیز قلبشان هستیم که چه در کلبه چه در کاخ شاهانه شان باز به ما فکر می کنند .
#عادله_زمانی
@adelehz
64
اجازه دهید احساسات تان رها شود،هرچند که از آنها لذت نبرید .این بشما کمک می کند خودتان را با صفحات سیاه و سفید و نیمه های تاریک،روشن بپذیرید.
پذیرش اینکه من همیشه آدم خوبی نیستم اما آنقدر خودم را دوست دارم که به خودم پناه و فضا میدهم .
#عادله_زمانی
@adelehz
37👍4
دوست داشتن بعضی آدمها از کار تو معدن سخت تره !
تلاش میکنی اما نمیتونی
میخوای اما نمیشه
بنظرم دوست داشتنی بودن گاهی یک استعداده...
#عادله_زمانی
@adelehz
👍5411
"زنی که‌گم کردم "
Video
رقابت تنگاتنگی در پسندیدن و نپسندیدن ویدیو دارید دوستان😁
😁41👍5👎4🥰2💔1
مسجد نصیرالملک شیراز ست
گمان می‌کنم در یک سپیده دم که هنوز خورشید بساطش را پهنِ شهر نکرده یا یک دم‌دمای غروب که صدای اذان با باد توی کوچه ها پیچیده ،باشد .
گفتم صدای اذان
نمیدانی این صدای اذان که دم دمای غروب میپیچد توی کوچه ها چه بر سر حال من می آورد.
دلم‌ميخواهد کنار پنجره ای باز بنشینم چشمانم را ببندم و فقط گوش بدهم.
انگار که بخواهم کوله بار خستگی روز را بگذارم روی زمین و یکی در گوشم بگوید من هستم تو برو استراحت کن .
حالا این عکس مرا به چنین حالی دعوت میکند .
چنین آرامش و اطمینانی از آنکه کسی اینجا مواظب همه چیز هست، پس من می روم کمی استراحت کنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
32👍6🕊6👎1
هرگاه که خاموشی بر تو غلبه کرد
خودت را به نور بسپار
آنان که سپردگان دست نورند چه خوشبختند...
#عادله_زمانی
@adelehz
47👍5🥰3
از خویش گریزانم و سوی تو شتابان
با این همه راهی به وصال تو ندارم!

محمدرضا شفیعی‌کدکنی 🌱

@adelehz
18🕊8👍3😢2💔2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کافیه این و باباها ببینن😅
37🥰6😁5👍2