تورا میشناسم
روزی تصور میگردم پیام آور اشتیاق بر زندگی منی !
مرا میشناسی؟
من همانم که گفته بودی یافتنم معجزه بوده برایت
خواستم بگویم معجزه ات را جا گذاشتی
نصیب و نثار پیامبر دیگری شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
روزی تصور میگردم پیام آور اشتیاق بر زندگی منی !
مرا میشناسی؟
من همانم که گفته بودی یافتنم معجزه بوده برایت
خواستم بگویم معجزه ات را جا گذاشتی
نصیب و نثار پیامبر دیگری شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔30👍7😢5❤3👎1😁1
"زنی کهگم کردم "
@moozikestan_bot – یکبار آدم تو زندگیش دل می سپاره ، این عشق همون عشقه که جانشین نداره
خدا کنه عزیزم حقیقت گفته باشی😅
😁11❤3
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما گماننمی کردیم که عشق این باشد .
این حس عجیب که شبیه غلیان خون زیر پوست خشکیده است .
یا شبیه یک شب تابستانی که دلهره ی شیرینی دارد.
گماننمیکردیم شبیه نخی باشد که ناگاه از دل کشیده میشود و یک صدم ثانیه قلب را از حرکت باز می دارد .
ولی بود.
شبیه همه ی این چیزهای عجیب بود
و ما آیا آن را نمیخواهیم؟
انقدر که بتوانیم برای آن لحظات عجیب جان بدهیم .
عشق را چنین می خواهیم .
#عادله_زمانی
ویدیو:ساناز جان گرجیان❤️
@adelehz
این حس عجیب که شبیه غلیان خون زیر پوست خشکیده است .
یا شبیه یک شب تابستانی که دلهره ی شیرینی دارد.
گماننمیکردیم شبیه نخی باشد که ناگاه از دل کشیده میشود و یک صدم ثانیه قلب را از حرکت باز می دارد .
ولی بود.
شبیه همه ی این چیزهای عجیب بود
و ما آیا آن را نمیخواهیم؟
انقدر که بتوانیم برای آن لحظات عجیب جان بدهیم .
عشق را چنین می خواهیم .
#عادله_زمانی
ویدیو:ساناز جان گرجیان❤️
@adelehz
🕊13👍4🥰3❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قشنگترین اتفاقات زندگی آدم بدون پیش بینی و برنامه ریزی رخ میدهد
پس اینقدر آسمان ریسمان نباف و چه کنم چه نکنم در پیش نگیر
فقط از همان لحظه لذت ببر ..
#عادله_زمانی
@adrlehz
پس اینقدر آسمان ریسمان نباف و چه کنم چه نکنم در پیش نگیر
فقط از همان لحظه لذت ببر ..
#عادله_زمانی
@adrlehz
❤41👍9
در وجود همۀ ما یک منِ افسرده،
یک منِ عصبانی، یک منِ شاد و
یک منِ مضطرب وجود دارد.
کدام من پیروز می شود؟
هر کدام که بیشتر تغذیه شود ...
@adelehz
یک منِ عصبانی، یک منِ شاد و
یک منِ مضطرب وجود دارد.
کدام من پیروز می شود؟
هر کدام که بیشتر تغذیه شود ...
@adelehz
👍47💔13❤8😢2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دارایی ما خانه های لوکس نیست .
دارایی ما آنهایی هستند که عزیز قلبشان هستیم که چه در کلبه چه در کاخ شاهانه شان باز به ما فکر می کنند .
#عادله_زمانی
@adelehz
دارایی ما آنهایی هستند که عزیز قلبشان هستیم که چه در کلبه چه در کاخ شاهانه شان باز به ما فکر می کنند .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤64
اجازه دهید احساسات تان رها شود،هرچند که از آنها لذت نبرید .این بشما کمک می کند خودتان را با صفحات سیاه و سفید و نیمه های تاریک،روشن بپذیرید.
پذیرش اینکه من همیشه آدم خوبی نیستم اما آنقدر خودم را دوست دارم که به خودم پناه و فضا میدهم .
#عادله_زمانی
@adelehz
پذیرش اینکه من همیشه آدم خوبی نیستم اما آنقدر خودم را دوست دارم که به خودم پناه و فضا میدهم .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤37👍4
دوست داشتن بعضی آدمها از کار تو معدن سخت تره !
تلاش میکنی اما نمیتونی
میخوای اما نمیشه
بنظرم دوست داشتنی بودن گاهی یک استعداده...
#عادله_زمانی
@adelehz
تلاش میکنی اما نمیتونی
میخوای اما نمیشه
بنظرم دوست داشتنی بودن گاهی یک استعداده...
#عادله_زمانی
@adelehz
👍54❤11
مسجد نصیرالملک شیراز ست
گمان میکنم در یک سپیده دم که هنوز خورشید بساطش را پهنِ شهر نکرده یا یک دمدمای غروب که صدای اذان با باد توی کوچه ها پیچیده ،باشد .
گفتم صدای اذان
نمیدانی این صدای اذان که دم دمای غروب میپیچد توی کوچه ها چه بر سر حال من می آورد.
دلمميخواهد کنار پنجره ای باز بنشینم چشمانم را ببندم و فقط گوش بدهم.
انگار که بخواهم کوله بار خستگی روز را بگذارم روی زمین و یکی در گوشم بگوید من هستم تو برو استراحت کن .
حالا این عکس مرا به چنین حالی دعوت میکند .
چنین آرامش و اطمینانی از آنکه کسی اینجا مواظب همه چیز هست، پس من می روم کمی استراحت کنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
گمان میکنم در یک سپیده دم که هنوز خورشید بساطش را پهنِ شهر نکرده یا یک دمدمای غروب که صدای اذان با باد توی کوچه ها پیچیده ،باشد .
گفتم صدای اذان
نمیدانی این صدای اذان که دم دمای غروب میپیچد توی کوچه ها چه بر سر حال من می آورد.
دلمميخواهد کنار پنجره ای باز بنشینم چشمانم را ببندم و فقط گوش بدهم.
انگار که بخواهم کوله بار خستگی روز را بگذارم روی زمین و یکی در گوشم بگوید من هستم تو برو استراحت کن .
حالا این عکس مرا به چنین حالی دعوت میکند .
چنین آرامش و اطمینانی از آنکه کسی اینجا مواظب همه چیز هست، پس من می روم کمی استراحت کنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤32👍6🕊6👎1
هرگاه که خاموشی بر تو غلبه کرد
خودت را به نور بسپار
آنان که سپردگان دست نورند چه خوشبختند...
#عادله_زمانی
@adelehz
خودت را به نور بسپار
آنان که سپردگان دست نورند چه خوشبختند...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤47👍5🥰3
❤18🕊8👍3😢2💔2