احساسات عوض میشوند
خیابانها و شهرها
فصل ها و یا حتی آدمها عوض میشوند.
اما عطرها ...
عطرها و حسی که ایجاد میکنند هرگز تغییر نمیکنند.
صدسال بعد از مرگ ،بازهم با عطری که روزگاری عاشقی کنی طعم عشق را بیاد می آوری..
حتی اگر دیگر عشقی باقی نمانده باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
خیابانها و شهرها
فصل ها و یا حتی آدمها عوض میشوند.
اما عطرها ...
عطرها و حسی که ایجاد میکنند هرگز تغییر نمیکنند.
صدسال بعد از مرگ ،بازهم با عطری که روزگاری عاشقی کنی طعم عشق را بیاد می آوری..
حتی اگر دیگر عشقی باقی نمانده باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔33❤16👍8🕊3
همهچیز در آخرین آدمی خلاصه میشود
که در تنگنای شب به یاد میآورید؛
قلب شما آنجاست...
👤#چارلز_بوکوفسکی
@adelehz
که در تنگنای شب به یاد میآورید؛
قلب شما آنجاست...
👤#چارلز_بوکوفسکی
@adelehz
💔29❤7🕊6😢3👍1
Forwarded from کاف
بچه ها خيلي خسته تر از اونم كه توضيح زياد بدم
من امشب با اين ليزر بازي ميكردم يهو تصميم گرفتم توشو نگاه كنم و يهو چشمم سوخت و ديگه نديدم
رفتم دكتر گفت شبكيه چشم سوخته
به همين سادگي و تمام
خودمو ناقص كردم
اينو جلو دست بچه ها نذاريد، باهاش شوخي هم نكنيد.
عزيزان خواهش ميكنم از اين ليزر پوينترها رو دستِ بچه ها ندين و براشون نخرين،
برخوردِ مستقيمِ نورش با چشم آسيبِ شبكيه و كاهش ديدِ غير قابل برگشت ميده،
مكرراً بيمارانى داريم كه اشعه ى ليزر رو به چشمِ خودشون يا اطرافيان تابوندن و دچارِ كاهش ديد شدن.
مراقب چشماتون باشيد.
1991 @kafiha
من امشب با اين ليزر بازي ميكردم يهو تصميم گرفتم توشو نگاه كنم و يهو چشمم سوخت و ديگه نديدم
رفتم دكتر گفت شبكيه چشم سوخته
به همين سادگي و تمام
خودمو ناقص كردم
اينو جلو دست بچه ها نذاريد، باهاش شوخي هم نكنيد.
عزيزان خواهش ميكنم از اين ليزر پوينترها رو دستِ بچه ها ندين و براشون نخرين،
برخوردِ مستقيمِ نورش با چشم آسيبِ شبكيه و كاهش ديدِ غير قابل برگشت ميده،
مكرراً بيمارانى داريم كه اشعه ى ليزر رو به چشمِ خودشون يا اطرافيان تابوندن و دچارِ كاهش ديد شدن.
مراقب چشماتون باشيد.
1991 @kafiha
💔38😢4
"زنی کهگم کردم "
احساسات عوض میشوند خیابانها و شهرها فصل ها و یا حتی آدمها عوض میشوند. اما عطرها ... عطرها و حسی که ایجاد میکنند هرگز تغییر نمیکنند. صدسال بعد از مرگ ،بازهم با عطری که روزگاری عاشقی کنی طعم عشق را بیاد می آوری.. حتی اگر دیگر عشقی باقی نمانده باشد .…
عطرها عجیب بی رحمند.....
@adelehz
@adelehz
💔18👍8
مامانم اخیرا تو اینستا یه پیج پیدا کرده که یه خانم آذری از مادربزرگش نگهداری میکنه و از روزمرگیش تولید محتوا میکنه
اون خانم بطرز عجیبی شبیه مادر بزرگ من هست در سالهای آخر عمرشون
مادرم از صبح که بیدار میشه تا شب مکرر اینپیج و چک میکنه و همش میگه امروز حاج خانم حالش خوبه ...در حالی که زبان آذری نمیدونه مکرر این پیج و دنبال میکنه و
عزیزان دلتنگی برای مادر این شکلیه ...💔
@adelehz
اون خانم بطرز عجیبی شبیه مادر بزرگ من هست در سالهای آخر عمرشون
مادرم از صبح که بیدار میشه تا شب مکرر اینپیج و چک میکنه و همش میگه امروز حاج خانم حالش خوبه ...در حالی که زبان آذری نمیدونه مکرر این پیج و دنبال میکنه و
عزیزان دلتنگی برای مادر این شکلیه ...💔
@adelehz
💔95❤7👍4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خوشبخت ترین زن دنیا زنی نیست که الزاما مادر شده باشد بلکه زنی ست که بتواند فرزندی برای زیباتر شدن جهان به دنیا آورد.
فرزندی برای بالا رفتن نرخ مهربانی دنیا، فرزندی که بتواند به دیگران ثابت کند در پس هر زشتی این جهان،زیبایی های بی شماری وجود دارد.
من اگر فرصت مادر شدن داشته باشممیخواهم شانس مادر چنین فرزندی بودن را داشته باشم.
تا بتوانم جز خوشبخت ترین زنان عالم باشم.
#عادله_زمانی
پ.ن این ویدئو را بارها ببینید لطفا
@adelehz
فرزندی برای بالا رفتن نرخ مهربانی دنیا، فرزندی که بتواند به دیگران ثابت کند در پس هر زشتی این جهان،زیبایی های بی شماری وجود دارد.
من اگر فرصت مادر شدن داشته باشممیخواهم شانس مادر چنین فرزندی بودن را داشته باشم.
تا بتوانم جز خوشبخت ترین زنان عالم باشم.
#عادله_زمانی
پ.ن این ویدئو را بارها ببینید لطفا
@adelehz
❤54🥰6👍5
من وقتی طالبی رو میکنم اصل میوه شو میذارم تو ظرف سطح داخلی پوستشو امتحان میکنم .
امیدوارم با این مثال مدل انتخاب کردن آدم برای دوست داشتن توی زندگی من و فهمیده باشید :)
@adelehz
امیدوارم با این مثال مدل انتخاب کردن آدم برای دوست داشتن توی زندگی من و فهمیده باشید :)
@adelehz
😁16👍5❤2🥰2
تورا میشناسم
روزی تصور میگردم پیام آور اشتیاق بر زندگی منی !
مرا میشناسی؟
من همانم که گفته بودی یافتنم معجزه بوده برایت
خواستم بگویم معجزه ات را جا گذاشتی
نصیب و نثار پیامبر دیگری شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
روزی تصور میگردم پیام آور اشتیاق بر زندگی منی !
مرا میشناسی؟
من همانم که گفته بودی یافتنم معجزه بوده برایت
خواستم بگویم معجزه ات را جا گذاشتی
نصیب و نثار پیامبر دیگری شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔30👍7😢5❤3👎1😁1
"زنی کهگم کردم "
@moozikestan_bot – یکبار آدم تو زندگیش دل می سپاره ، این عشق همون عشقه که جانشین نداره
خدا کنه عزیزم حقیقت گفته باشی😅
😁11❤3
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما گماننمی کردیم که عشق این باشد .
این حس عجیب که شبیه غلیان خون زیر پوست خشکیده است .
یا شبیه یک شب تابستانی که دلهره ی شیرینی دارد.
گماننمیکردیم شبیه نخی باشد که ناگاه از دل کشیده میشود و یک صدم ثانیه قلب را از حرکت باز می دارد .
ولی بود.
شبیه همه ی این چیزهای عجیب بود
و ما آیا آن را نمیخواهیم؟
انقدر که بتوانیم برای آن لحظات عجیب جان بدهیم .
عشق را چنین می خواهیم .
#عادله_زمانی
ویدیو:ساناز جان گرجیان❤️
@adelehz
این حس عجیب که شبیه غلیان خون زیر پوست خشکیده است .
یا شبیه یک شب تابستانی که دلهره ی شیرینی دارد.
گماننمیکردیم شبیه نخی باشد که ناگاه از دل کشیده میشود و یک صدم ثانیه قلب را از حرکت باز می دارد .
ولی بود.
شبیه همه ی این چیزهای عجیب بود
و ما آیا آن را نمیخواهیم؟
انقدر که بتوانیم برای آن لحظات عجیب جان بدهیم .
عشق را چنین می خواهیم .
#عادله_زمانی
ویدیو:ساناز جان گرجیان❤️
@adelehz
🕊13👍4🥰3❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قشنگترین اتفاقات زندگی آدم بدون پیش بینی و برنامه ریزی رخ میدهد
پس اینقدر آسمان ریسمان نباف و چه کنم چه نکنم در پیش نگیر
فقط از همان لحظه لذت ببر ..
#عادله_زمانی
@adrlehz
پس اینقدر آسمان ریسمان نباف و چه کنم چه نکنم در پیش نگیر
فقط از همان لحظه لذت ببر ..
#عادله_زمانی
@adrlehz
❤41👍9
در وجود همۀ ما یک منِ افسرده،
یک منِ عصبانی، یک منِ شاد و
یک منِ مضطرب وجود دارد.
کدام من پیروز می شود؟
هر کدام که بیشتر تغذیه شود ...
@adelehz
یک منِ عصبانی، یک منِ شاد و
یک منِ مضطرب وجود دارد.
کدام من پیروز می شود؟
هر کدام که بیشتر تغذیه شود ...
@adelehz
👍47💔13❤8😢2