از وقتی چشم باز کرده ایم عین ربات های طراحی شده یاد گرفته ایم در جواب چطوری ؟
بگوییم خوبم !
حتی اگر خوب نبودیم
حتی اگر شکسته بودیم
حتی اگر بخشی از وجود مان ترک برداشته بود .
اصلا این خوبم دروغین از کجا یهو آمد نشست وسط روزمرگی های ما ؟
چرا ما فکر کردیم اگر کسی بداند خوب نیستیم ،کسر شان ست !؟
چرا خیال کردیم وقتی میگوییم خوبم، همه چیز به خوشی ختم به خیر می شود ؟
عزیز من
خوب نبودن بد نیست ،گاهی باید ایستاد و در جواب چطوری ؟ گفت خوب نیستم! خسته ام! شکسته ام!
آقا! کم آورده ام .
اصلا بدِ بد هستم .
و بعد میبینی که همین اعتراف به حقیقتی که تلخ ست نیمی از تلخی اش را حذف میکند.
من از این خوبم های دروغین خسته ام
این بار که بپرسی چطوری؟
میگویم: بارانی ،
آیا چتری برایم می آوری؟
#عادله_زمانی
@adelehz
بگوییم خوبم !
حتی اگر خوب نبودیم
حتی اگر شکسته بودیم
حتی اگر بخشی از وجود مان ترک برداشته بود .
اصلا این خوبم دروغین از کجا یهو آمد نشست وسط روزمرگی های ما ؟
چرا ما فکر کردیم اگر کسی بداند خوب نیستیم ،کسر شان ست !؟
چرا خیال کردیم وقتی میگوییم خوبم، همه چیز به خوشی ختم به خیر می شود ؟
عزیز من
خوب نبودن بد نیست ،گاهی باید ایستاد و در جواب چطوری ؟ گفت خوب نیستم! خسته ام! شکسته ام!
آقا! کم آورده ام .
اصلا بدِ بد هستم .
و بعد میبینی که همین اعتراف به حقیقتی که تلخ ست نیمی از تلخی اش را حذف میکند.
من از این خوبم های دروغین خسته ام
این بار که بپرسی چطوری؟
میگویم: بارانی ،
آیا چتری برایم می آوری؟
#عادله_زمانی
@adelehz
💔40👍9😢4❤3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح ست
مبارک ست و پر خیر
و نور که خودش آرامش جان ست .
باشد که خداوند برکت صبح را بر جان روزمان فرو ریزد.
#عادله_زمانی
@adelehz
مبارک ست و پر خیر
و نور که خودش آرامش جان ست .
باشد که خداوند برکت صبح را بر جان روزمان فرو ریزد.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤27👍8🥰2
جایی خواندهبودم که وقتی بدون هیچ دلیلی حال روحیات خوب نیست، یعنی جایی از جهان، کسی دلتنگ توست...
@adelehz
@adelehz
😢31💔20❤6👍2👎2
"زنی کهگم کردم "
جایی خواندهبودم که وقتی بدون هیچ دلیلی حال روحیات خوب نیست، یعنی جایی از جهان، کسی دلتنگ توست... @adelehz
الان باید غصه اینکه چرا حالمون خوبه و هیچکی دلتنگ مون نیست رو هم بخوریم😑
😁39👍5❤4💔2
حالِ غریبِ برگشتن و به گذشته نگاه کردن
و باور نکردن اینکه آنچه امروز بی تفاوت به آن می نگری
روزگاری سبب تپش قلبت بوده است...
#عادله_زمانی
@adelehz
و باور نکردن اینکه آنچه امروز بی تفاوت به آن می نگری
روزگاری سبب تپش قلبت بوده است...
#عادله_زمانی
@adelehz
💔43❤11😢5👍2
خدایا خلاصه اش کنم
ما رو حروم نکن؛ حروم مسیرهای اشتباه، موقعیتهای اشتباه، فکرهای اشتباه، آدم های اشتباه..
@adelehz
ما رو حروم نکن؛ حروم مسیرهای اشتباه، موقعیتهای اشتباه، فکرهای اشتباه، آدم های اشتباه..
@adelehz
👍78❤14💔8😢3🕊3
احساسات عوض میشوند
خیابانها و شهرها
فصل ها و یا حتی آدمها عوض میشوند.
اما عطرها ...
عطرها و حسی که ایجاد میکنند هرگز تغییر نمیکنند.
صدسال بعد از مرگ ،بازهم با عطری که روزگاری عاشقی کنی طعم عشق را بیاد می آوری..
حتی اگر دیگر عشقی باقی نمانده باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
خیابانها و شهرها
فصل ها و یا حتی آدمها عوض میشوند.
اما عطرها ...
عطرها و حسی که ایجاد میکنند هرگز تغییر نمیکنند.
صدسال بعد از مرگ ،بازهم با عطری که روزگاری عاشقی کنی طعم عشق را بیاد می آوری..
حتی اگر دیگر عشقی باقی نمانده باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔33❤16👍8🕊3
همهچیز در آخرین آدمی خلاصه میشود
که در تنگنای شب به یاد میآورید؛
قلب شما آنجاست...
👤#چارلز_بوکوفسکی
@adelehz
که در تنگنای شب به یاد میآورید؛
قلب شما آنجاست...
👤#چارلز_بوکوفسکی
@adelehz
💔29❤7🕊6😢3👍1
Forwarded from کاف
بچه ها خيلي خسته تر از اونم كه توضيح زياد بدم
من امشب با اين ليزر بازي ميكردم يهو تصميم گرفتم توشو نگاه كنم و يهو چشمم سوخت و ديگه نديدم
رفتم دكتر گفت شبكيه چشم سوخته
به همين سادگي و تمام
خودمو ناقص كردم
اينو جلو دست بچه ها نذاريد، باهاش شوخي هم نكنيد.
عزيزان خواهش ميكنم از اين ليزر پوينترها رو دستِ بچه ها ندين و براشون نخرين،
برخوردِ مستقيمِ نورش با چشم آسيبِ شبكيه و كاهش ديدِ غير قابل برگشت ميده،
مكرراً بيمارانى داريم كه اشعه ى ليزر رو به چشمِ خودشون يا اطرافيان تابوندن و دچارِ كاهش ديد شدن.
مراقب چشماتون باشيد.
1991 @kafiha
من امشب با اين ليزر بازي ميكردم يهو تصميم گرفتم توشو نگاه كنم و يهو چشمم سوخت و ديگه نديدم
رفتم دكتر گفت شبكيه چشم سوخته
به همين سادگي و تمام
خودمو ناقص كردم
اينو جلو دست بچه ها نذاريد، باهاش شوخي هم نكنيد.
عزيزان خواهش ميكنم از اين ليزر پوينترها رو دستِ بچه ها ندين و براشون نخرين،
برخوردِ مستقيمِ نورش با چشم آسيبِ شبكيه و كاهش ديدِ غير قابل برگشت ميده،
مكرراً بيمارانى داريم كه اشعه ى ليزر رو به چشمِ خودشون يا اطرافيان تابوندن و دچارِ كاهش ديد شدن.
مراقب چشماتون باشيد.
1991 @kafiha
💔38😢4
"زنی کهگم کردم "
احساسات عوض میشوند خیابانها و شهرها فصل ها و یا حتی آدمها عوض میشوند. اما عطرها ... عطرها و حسی که ایجاد میکنند هرگز تغییر نمیکنند. صدسال بعد از مرگ ،بازهم با عطری که روزگاری عاشقی کنی طعم عشق را بیاد می آوری.. حتی اگر دیگر عشقی باقی نمانده باشد .…
عطرها عجیب بی رحمند.....
@adelehz
@adelehz
💔18👍8
مامانم اخیرا تو اینستا یه پیج پیدا کرده که یه خانم آذری از مادربزرگش نگهداری میکنه و از روزمرگیش تولید محتوا میکنه
اون خانم بطرز عجیبی شبیه مادر بزرگ من هست در سالهای آخر عمرشون
مادرم از صبح که بیدار میشه تا شب مکرر اینپیج و چک میکنه و همش میگه امروز حاج خانم حالش خوبه ...در حالی که زبان آذری نمیدونه مکرر این پیج و دنبال میکنه و
عزیزان دلتنگی برای مادر این شکلیه ...💔
@adelehz
اون خانم بطرز عجیبی شبیه مادر بزرگ من هست در سالهای آخر عمرشون
مادرم از صبح که بیدار میشه تا شب مکرر اینپیج و چک میکنه و همش میگه امروز حاج خانم حالش خوبه ...در حالی که زبان آذری نمیدونه مکرر این پیج و دنبال میکنه و
عزیزان دلتنگی برای مادر این شکلیه ...💔
@adelehz
💔95❤7👍4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خوشبخت ترین زن دنیا زنی نیست که الزاما مادر شده باشد بلکه زنی ست که بتواند فرزندی برای زیباتر شدن جهان به دنیا آورد.
فرزندی برای بالا رفتن نرخ مهربانی دنیا، فرزندی که بتواند به دیگران ثابت کند در پس هر زشتی این جهان،زیبایی های بی شماری وجود دارد.
من اگر فرصت مادر شدن داشته باشممیخواهم شانس مادر چنین فرزندی بودن را داشته باشم.
تا بتوانم جز خوشبخت ترین زنان عالم باشم.
#عادله_زمانی
پ.ن این ویدئو را بارها ببینید لطفا
@adelehz
فرزندی برای بالا رفتن نرخ مهربانی دنیا، فرزندی که بتواند به دیگران ثابت کند در پس هر زشتی این جهان،زیبایی های بی شماری وجود دارد.
من اگر فرصت مادر شدن داشته باشممیخواهم شانس مادر چنین فرزندی بودن را داشته باشم.
تا بتوانم جز خوشبخت ترین زنان عالم باشم.
#عادله_زمانی
پ.ن این ویدئو را بارها ببینید لطفا
@adelehz
❤54🥰6👍5
من وقتی طالبی رو میکنم اصل میوه شو میذارم تو ظرف سطح داخلی پوستشو امتحان میکنم .
امیدوارم با این مثال مدل انتخاب کردن آدم برای دوست داشتن توی زندگی من و فهمیده باشید :)
@adelehz
امیدوارم با این مثال مدل انتخاب کردن آدم برای دوست داشتن توی زندگی من و فهمیده باشید :)
@adelehz
😁16👍5❤2🥰2
تورا میشناسم
روزی تصور میگردم پیام آور اشتیاق بر زندگی منی !
مرا میشناسی؟
من همانم که گفته بودی یافتنم معجزه بوده برایت
خواستم بگویم معجزه ات را جا گذاشتی
نصیب و نثار پیامبر دیگری شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
روزی تصور میگردم پیام آور اشتیاق بر زندگی منی !
مرا میشناسی؟
من همانم که گفته بودی یافتنم معجزه بوده برایت
خواستم بگویم معجزه ات را جا گذاشتی
نصیب و نثار پیامبر دیگری شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔30👍7😢5❤3👎1😁1