من سالهاست یه نفیسه ندیدم .
تو مدرسه زیاد بودن
جدی یهو چرا نفیسه ها ناپدید شدند؟🤔
تو مدرسه زیاد بودن
جدی یهو چرا نفیسه ها ناپدید شدند؟🤔
😁52💋6👍2
👍46🕊2💔2❤1
من گمان میکنم دوست داشتن یک نفر
انگیزه ی کافی برای ادامه ی زندگی را ایجاد خواهد کرد .
زندگی به اندازه کافی دشوار ست و بدون دوست داشتن ها سخت تر جلوه خواهد نمود.
#عادله_زمانی
@adelehz
انگیزه ی کافی برای ادامه ی زندگی را ایجاد خواهد کرد .
زندگی به اندازه کافی دشوار ست و بدون دوست داشتن ها سخت تر جلوه خواهد نمود.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤45👍18💔6😢4👎1
چنانچه در آسمان هفتم باشی و رهگذری تقاضای لیوانی آب از تو بکند، از آسمان فرود بیا تا تقاضای او را اجابت کنی.
اگر با مهربانی و آواز به خدا نزدیک نشوم، پس چگونه نزدیک شوم؟
✍🏻 نیکوس کازانتزاکیس
❤️
@adelehz
اگر با مهربانی و آواز به خدا نزدیک نشوم، پس چگونه نزدیک شوم؟
✍🏻 نیکوس کازانتزاکیس
❤️
@adelehz
❤42👍11
قطعا چیزی از قلبت نوشیده ام
یا عطر تنت را بوییده ام ...
که دلم
مدام بهانه تو را می گیرد
و بی قرار است...!
رضا صمدی
🌱
@adelehz
یا عطر تنت را بوییده ام ...
که دلم
مدام بهانه تو را می گیرد
و بی قرار است...!
رضا صمدی
🌱
@adelehz
❤22💔9👍3
ما دیگر به جانبِ شهرِ سرد ،
بازنمیگردیم...
و من همهٔ جهان را
در پیراهنِ گرمِ تو
خلاصه میکنم
احمد شاملو
@adelehz
بازنمیگردیم...
و من همهٔ جهان را
در پیراهنِ گرمِ تو
خلاصه میکنم
احمد شاملو
@adelehz
❤12👍10💔4🕊2
از وقتی چشم باز کرده ایم عین ربات های طراحی شده یاد گرفته ایم در جواب چطوری ؟
بگوییم خوبم !
حتی اگر خوب نبودیم
حتی اگر شکسته بودیم
حتی اگر بخشی از وجود مان ترک برداشته بود .
اصلا این خوبم دروغین از کجا یهو آمد نشست وسط روزمرگی های ما ؟
چرا ما فکر کردیم اگر کسی بداند خوب نیستیم ،کسر شان ست !؟
چرا خیال کردیم وقتی میگوییم خوبم، همه چیز به خوشی ختم به خیر می شود ؟
عزیز من
خوب نبودن بد نیست ،گاهی باید ایستاد و در جواب چطوری ؟ گفت خوب نیستم! خسته ام! شکسته ام!
آقا! کم آورده ام .
اصلا بدِ بد هستم .
و بعد میبینی که همین اعتراف به حقیقتی که تلخ ست نیمی از تلخی اش را حذف میکند.
من از این خوبم های دروغین خسته ام
این بار که بپرسی چطوری؟
میگویم: بارانی ،
آیا چتری برایم می آوری؟
#عادله_زمانی
@adelehz
بگوییم خوبم !
حتی اگر خوب نبودیم
حتی اگر شکسته بودیم
حتی اگر بخشی از وجود مان ترک برداشته بود .
اصلا این خوبم دروغین از کجا یهو آمد نشست وسط روزمرگی های ما ؟
چرا ما فکر کردیم اگر کسی بداند خوب نیستیم ،کسر شان ست !؟
چرا خیال کردیم وقتی میگوییم خوبم، همه چیز به خوشی ختم به خیر می شود ؟
عزیز من
خوب نبودن بد نیست ،گاهی باید ایستاد و در جواب چطوری ؟ گفت خوب نیستم! خسته ام! شکسته ام!
آقا! کم آورده ام .
اصلا بدِ بد هستم .
و بعد میبینی که همین اعتراف به حقیقتی که تلخ ست نیمی از تلخی اش را حذف میکند.
من از این خوبم های دروغین خسته ام
این بار که بپرسی چطوری؟
میگویم: بارانی ،
آیا چتری برایم می آوری؟
#عادله_زمانی
@adelehz
💔40👍9😢4❤3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح ست
مبارک ست و پر خیر
و نور که خودش آرامش جان ست .
باشد که خداوند برکت صبح را بر جان روزمان فرو ریزد.
#عادله_زمانی
@adelehz
مبارک ست و پر خیر
و نور که خودش آرامش جان ست .
باشد که خداوند برکت صبح را بر جان روزمان فرو ریزد.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤27👍8🥰2
جایی خواندهبودم که وقتی بدون هیچ دلیلی حال روحیات خوب نیست، یعنی جایی از جهان، کسی دلتنگ توست...
@adelehz
@adelehz
😢31💔20❤6👍2👎2
"زنی کهگم کردم "
جایی خواندهبودم که وقتی بدون هیچ دلیلی حال روحیات خوب نیست، یعنی جایی از جهان، کسی دلتنگ توست... @adelehz
الان باید غصه اینکه چرا حالمون خوبه و هیچکی دلتنگ مون نیست رو هم بخوریم😑
😁39👍5❤4💔2
حالِ غریبِ برگشتن و به گذشته نگاه کردن
و باور نکردن اینکه آنچه امروز بی تفاوت به آن می نگری
روزگاری سبب تپش قلبت بوده است...
#عادله_زمانی
@adelehz
و باور نکردن اینکه آنچه امروز بی تفاوت به آن می نگری
روزگاری سبب تپش قلبت بوده است...
#عادله_زمانی
@adelehz
💔43❤11😢5👍2
خدایا خلاصه اش کنم
ما رو حروم نکن؛ حروم مسیرهای اشتباه، موقعیتهای اشتباه، فکرهای اشتباه، آدم های اشتباه..
@adelehz
ما رو حروم نکن؛ حروم مسیرهای اشتباه، موقعیتهای اشتباه، فکرهای اشتباه، آدم های اشتباه..
@adelehz
👍78❤14💔8😢3🕊3
احساسات عوض میشوند
خیابانها و شهرها
فصل ها و یا حتی آدمها عوض میشوند.
اما عطرها ...
عطرها و حسی که ایجاد میکنند هرگز تغییر نمیکنند.
صدسال بعد از مرگ ،بازهم با عطری که روزگاری عاشقی کنی طعم عشق را بیاد می آوری..
حتی اگر دیگر عشقی باقی نمانده باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
خیابانها و شهرها
فصل ها و یا حتی آدمها عوض میشوند.
اما عطرها ...
عطرها و حسی که ایجاد میکنند هرگز تغییر نمیکنند.
صدسال بعد از مرگ ،بازهم با عطری که روزگاری عاشقی کنی طعم عشق را بیاد می آوری..
حتی اگر دیگر عشقی باقی نمانده باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔33❤16👍8🕊3